• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт та гідроізоляція основної будівлі КЗ ЛОР «Львівська обласна дитячо-юнацька спортивна школа» м. Львів вул. У. Самчука, 8

Завершена

11 163 153.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 815.77 UAH
Номер: be8deb59728443c78ced524d9165cbc5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.10.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 25.10.2023 14:21 - 15.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.10.2023 № 53-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-07-04-003066-a 04.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_02@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради Львівська обласна дитячо-юнацька спортивна школа (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.07.2023 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Будпрайм» (далі – ПП «Будпрайм»), вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ПП «Будпрайм», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.07.2023, протокол уповноваженої особи від 19.07.2023 б/н, договір підряду від 26.07.2023 № 250723/1, укладений Замовником з ПП «Будпрайм» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 26.07.2023, додаткову угоду від 27.07.2023 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 03.11.2023 та 09.11.2023. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства, у даному випадку відповідно до пункту 19 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, визначений законодавством вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю повинен бути включений до проєкту договору про закупівлю у складі тендерної документації замовника. Проте, в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, оприлюднений у складі тендерної документації Замовника проєкт договору підряду не містить підстави для зміни істотних умов, викладені у підпунктах 2, 7 та 8 пункту 19 Особливостей. Слід зазначити, що у пункті 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовником наведено перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, який не містить підстави для зміни істотних умов, викладені у підпункті 2 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Будпрайм» встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання. Разом з тим, учасник повинен надати скан-копії вказаних у довідці аналогічних договорів разом із документами, які підтверджують їх повне виконання (акти приймання-передачі або довідки за формою КБ-3). Слід зазначити, що будь-яких уточнень щодо можливості надання копії договору без додатків Замовником в тендерній документації не зазначено. На виконання вищезазначеної вимоги у тендерній пропозиції ПП «Будпрайм» надано договір закупівлі робіт за державні кошти, щодо виконання реконструкції будівлі ФАПу із добудовою під дитячий садок на 40 місць в с. Бабина Самбірського району Львівської області від 02.11.2015 № 0211/15, укладений з Бабинською сільською радою Самбірського району Львівської області (далі – договір № 0211/15) та додаткову угоду від 06.11.2015 № 1 до основного договору № 0211/15. Згідно з розділом IV додаткової угоди від 06.11.2015 № 1 до договору № 0211/15 «Ця додаткова угода є невід’ємною частиною основного договору». «Також викласти в новій редакції Додаток № 1 – «Договірна ціна» та Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт». Додаток 1 та Додаток 2 додаються». Проте, у складі тендерної пропозиції ПП «Будпрайм» не надано зазначений додаток № 1 – «Договірна ціна» до додаткової угоди від 06.11.2015 № 1 до договору № 0211/15, чим не дотримано вимогу пункту 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Також, на виконання вимог пункту 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника, у тендерній пропозиції ПП «Будпрайм» надано договір підряду від 05.05.2016 № 0505/1, укладений з Вільшаницькою сільською радою Самбірського району Львівської області (далі – договір № 0505/1) та додаткові угоди від 09.08.2016 № 1, від 30.12.2016 № 3, та від 20.04.2017 № 4, які є невід’ємною частиною договору № 0505/1. При цьому, в тендерній пропозиції учасника не надано додатки до додаткової угоди від 09.08.2016 № 1, які є невід’ємною частиною цього договору: 1 – «Договірна ціна», 2 – «Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва», чим не дотримано вимогу пункту 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах до 12:56 год 19 липня 2023 року, але вищезазначені невідповідності в перелік не включено та, як наслідок, не надано ПП «Будпрайм» можливості виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 15.11.2023 11:33 - 30.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.11.2023 11:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноважена особа Комунального закладу Львівської обласної ради Львівська обласна дитячо-юнацька спортивна школа Державній аудиторській службі України Замовник — КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА Моніторинг — UA-M-2023-10-25-000007 Оголошення — UA-2023-07-04-003066-a Предмет закупівлі: Капітальний ремонт та гідроізоляція основної будівлі КЗ ЛОР «Львівська обласна дитячо-юнацька спортивна школа» м. Львів вул. У. Самчука, 8 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-04-003066-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущені мною порушення, а саме: тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону та інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей) У висновку зазначено наступні порушення: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку по результату здійснення моніторингу передбачено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у вигляді здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме: «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На виконання зобов’язань наведених у висновку Замовником проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель порушень встановлених у висновку, а саме: Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, задля недопущення в подальшому порушень під час проведення публічних закупівель, Уповноваженою особою заплановано відвідування навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб з питань публічних закупівель, а саме відповідно до Наказу директора Комунального закладу Львівської обласної ради Львівська обласна дитячо-юнацька спортивна школа №106 від 17 листопада 2023 року, в якому зазначено про направлення Уповноваженої особи – Кіт Наталії Олександрівни на курси підвищення кваліфікації щодо правових та практичних аспектів проведення публічних закупівель. Уповноваженою особою прийнято рішення врахувати виявлені порушення під час проведення наступних закупівель і в майбутньому їх не допускати.
Дата публікації звіту: 21.11.2023 12:52

Запити/Пояснення