• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція Берегометського закладу дошкільної освіти по вул.Головна,20, с.Берегомет Чернівецького району Чернівецької області» згідно коду ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» за номенклатурною позицією 45454000-4 «Реконструкція»

Завершена

6 502 426.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 512.13 UAH
Номер: b9e9a097625043128aafdc7d8b2d2dac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-17-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 17.10.2023 12:29 - 07.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.10.2023 № 66-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 13 жовтня 2023 року № 003100-18/11797-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.10.2023 № 66-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-03-011115-a, 03.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу першого пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Неполоковецької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.07.2023 № 8; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Чернівецький гравійно-піщаний кар’єр» (далі – ТОВ «Чернівецький гравійно-піщаний кар’єр»); пояснення Замовника, отримані 24.10.2023 та 31.10.2023 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 11.07.2023 № 11; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «Чернівецький гравійно-піщаний кар’єр» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 19.07.2023 № 147; звіт про результати проведення закупівлі. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено наступне: 1) на вимогу пункту 2 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації на підтвердження інформації, наведеної у довідці «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», ТОВ «Чернівецький гравійно- піщаний кар’єр» не надав документи (накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори) на Микитюка М.І., Купчанка Д.О. та Яцулюка В.І.; 2) на вимогу пункту 1 цього додатку до тендерної документації ТОВ «Чернівецький гравійно-піщаний кар’єр» не надав документи, що підтверджують підстави володіння вантажним автомобілем МАЗ 551605 205 та вантажним сідловим тягачем SCANIA R 480, які зазначені у довідці «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника». Крім того, встановлено, що на вимогу пункту 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «Чернівецький гравійно-піщаний кар’єр» не надав довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт. Враховуючи зазначене вище та відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція учасника ТОВ «Чернівецький гравійно-піщаний кар’єр» підлягала відхиленню як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що між Замовником та ТОВ «Чернівецький гравійно-піщаний кар’єр» укладено договір підряду від 19.07.2023 № 147 за кошти місцевого та державного бюджетів на загальну суму 5 840 000,00 гривень. Згідно з пунктом 1.1 розділу 1 цього договору підрядник зобов’язується виконати роботи, зазначені у проектно-кошторисній документації. Проте, договір від 19.07.2023 № 147 та додатки до нього не містять обсягів робіт. Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов’язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об’єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об’єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Договір підряду відповідно до частини другої статті 318 Господарського кодексу України укладається на будівництво, розширення, реконструкцію та перепрофілювання об'єктів; будівництво об'єктів з покладенням повністю або частково на підрядника виконання робіт з проектування, поставки обладнання, пусконалагоджувальних та інших робіт; виконання окремих комплексів будівельних, монтажних, спеціальних, проектно-конструкторських та інших робіт, пов'язаних з будівництвом об'єктів. Згідно з інформацією, розміщеною Замовником у річному плані закупівель на 2023 рік, в оголошенні про проведення процедури закупівлі, в укладеному договорі підряду від 19.07.2023 № 147, предметом процедури закупівлі є реконструкція Берегометського закладу дошкільної освіти по вул. Головна, 20, с. Берегомет Чернівецького району Чернівецької області. Відповідно до пункту 7 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, зі змінами (далі – Загальні умови), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Відповідно до пункту 15 Загальних умов у договорі підряду сторони зобов’язані визначити найменування об’єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об’єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору. Типовий договір підряду в капітальному будівництві, затверджений наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі – Типовий договір підряду), та відповідно до пункту 3 Типового договору підряду склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід'ємною частиною договору. Частиною першою статті 844 Цивільного кодексу України визначено, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Також, за нормою статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону та цих особливостей. Враховуючи викладене вище, договір від 19.07.2023 № 147 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, зокрема не містить обсягів робіт, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 02.11.2023 16:51 - 17.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.11.2023 16:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Ваш висновок , опублікований 02.11.2023 року по проведеному моніторингу № UA-M-2023-10-17-000017, Неполоковецька селищна рада повідомляє про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, а саме підписанням додаткової угоди про розірвання договору з Підрядником з 09.11.2023 року. (Додаткова угода додається).
Дата публікації звіту: 09.11.2023 16:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 10.11.2023 11:56

Запити/Пояснення