-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція та модернізація Комплексної системи безпеки за адресою: Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 57»
Завершена
2 916 012.38
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 580.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 580.06 UAH
Номер:
44b0dd80190b4bf598053f8b9f3f3267
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-09-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2023 00:00
Період моніторингу:
09.10.2023 11:52 - 30.10.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.10.2023 № 65-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 04 жовтня 2023 року № 002000-18/11390-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 09.10.2023 № 65-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-03-010814-a, 03.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації та відповідей на вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації та відповідей на вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Черкаській області (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.07.2023; звернення, вимоги та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «ВІТАЛІНА-РАЙС» (далі – ПП «ВІТАЛІНА-РАЙС»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів з особливостями ПП «ВІТАЛІНА-РАЙС»; обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції ПП «ВІТАЛІНА-РАЙС»; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Славкова Миколи Павловича (далі – ФОП Славков М.П.); пояснення Замовника, отримане 19.10.2023 в електронній системі закупівель; протокольні рішення уповноваженої особи від 18.07.2023 № 220, від 25.07.2023 № 230; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Славковим М.П., що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 28.09.2023 № 619/2023; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що договір від 28.09.2023 № 619/2023 та всі додатки до нього було оприлюднено Замовником 09 жовтня 2023 року о 9:38, тобто у строк, що більший ніж три робочі дні з дня його укладення, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що на порушення строків, визначених в абзаці четвертому пункту 49 Особливостей, Замовником було укладено договір від 28.09.2023 № 619/2023 з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі ФОП Славковим М.П., у строк, що більший 60 днів, в той час, як рішення про намір укласти договір про закупівлю було ухвалене 25.07.2023. Інформація про оскарження цих відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей в електронній системі закупівель відсутня, тому перебіг строків, установлених в абзаці четвертому пункту 49 Особливостей для укладення договору про закупівлю, не зупинявся.
Згідно із підпунктом 4 пункту 21 Особливостей у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацом четвертим пункту 49 Особливостей, такий договір про закупівлю є нікчемним. Згідно з частиною другою статті 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Період усунення порушень:
24.10.2023 12:55 - 07.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2023 12:55
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
23-126/2023
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про причини неможливості усунення порушень
Дата публікації звіту:
31.10.2023 16:52
Запити/Пояснення
Номер:
7d5b177c19064724b919fb4871565062
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2023 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-03-010814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- з яких підстав строк укладання договору № 619/2023 від 28.09.2023 перевищив 60 днів, якщо рішення про намір укласти договір про закупівлю прийнято замовником 25.07.2023?
- чому договір № 619/2023 від 28.09.2023 та додатки до нього оприлюднено (09.10.2023) в електронній системі закупівель у строк, що більше ніж три робочі дні з дня його укладення?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
97c02cda4fbf4904a38b52e4183366a1
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
19.10.2023 22:31
Опис:
Відповідно до поставлених питань у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-03-010814-a) пояснюю наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Відповідь: Обгрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості по закупівлі робіт з Технічного нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція та модернізація Комплексної системи безпеки за адресою: Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 57» (ДК 021:2015 - 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт») визначено на підставі проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція та модернізація Комплексної системи безпеки за адресою: Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 57», розробленої та затвердженої у грудні 2022 року.
2 Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання.
Відповідь: Уповноваженою особою замовника не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, у зв’язку з чим посилання не надаємо.
3. З яких підстав строк укладання договору № 619/2023 від 28.09.2023 перевищив 60 днів, якщо рішення про намір укласти договір про закупівлю прийнято замовником 25.07.2023?
4. Чому договір № 619/2023 від 28.09.2023 та додатки до нього оприлюднено (09.10.2023) в електронній системі закупівель у строк, що більше ніж три робочі дні з дня його укладення?
Уповноваженою особою замовника помилково своєчасно не оприлюднено договір № 619/2023 від 28.09.2023 та додатки до нього.