-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Матеріали для ремонту і обслуговування (експлуатації) інженерних мереж водопостачання і водовідведення за ДК 021:2015:44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби Єдиний закупівельний словник
Завершена
6 853 125.56
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 265.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 265.63 UAH
Номер:
44e374f8fb724c2aad13bba757562a2f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-16-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2023 00:00
Період моніторингу:
16.10.2023 16:27 - 06.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2023 № 62-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 16.10.2023 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6.UA-2023-07-03-010415-a від 03.07.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інсталпласт», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства «Бучасервіс» Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.07.2023 №03/07/23-1, тендерну документацію, із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.07.2023 №11/07/23-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.07.2023 №24/07/23-4, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інсталпласт» (далі – ТОВ «Інсталпласт»), повідомлення про намір укласти договір від 24.07.2023 року, договір закупівлі від 17.08.2023 за №261, пояснення Замовника від 18.10.2023, 19.10.2023 та від 30.10.2023, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.10.2023 16:58 - 03.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2023 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
668f6d5e115d4bb5be0d1c0a3bbe8daf
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.10.2023 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Матеріали для ремонту і обслуговування (експлуатації) інженерних мереж водопостачання і водовідведення за ДК 021:2015:44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби Єдиний закупівельний словник» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-03-010415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9d7e86e50274404ea6b222e2ced0671f
Назва:
Щодо надання пояснень на ID моніторинг: (UA-M-2023-10-16-000042) ДАСУ від 16 жовтня 2023
Дата опублікування:
18.10.2023 16:03
Опис:
КП «Бучасервіс» розглянуто запит про надання пояснення через електронну систему закупівель на ID моніторинг: (UA-M-2023-10-16-000042) Державної аудиторської служби України від 16 жовтня 2023 року щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Матеріали для ремонту і обслуговування (експлуатації) інженерних мереж водопостачання і водовідведення) (адреса https://gov.ua/tender/ UA-2023-07-03-010415-a).
Номер:
9e082cbd739447dfbbfc19a9aa2731dd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.10.2023 14:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Матеріали для ремонту і обслуговування (експлуатації) інженерних мереж водопостачання і водовідведення за ДК 021:2015:44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби Єдиний закупівельний словник» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-03-010415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом інформації, наведеної у відповіді замовника на пояснення від 18.10.2023, зокрема, щодо методу розрахунку очікуваної вартості на закупівлю товару, виявлено, що її розрахунок, окрім іншого, було проведено шляхом отримання від офіційних представників, постачальників конкретного товару не менше трьох комерційних пропозицій.
З огляду на вищезазначене, надайте отримані Вами комерційні пропозиції від офіційних представників, постачальників конкретного товару (не менше трьох).
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f01762bc2a15400a9c998d6d7fbe5ce3
Назва:
Щодо надання пояснень на ID моніторинг: (UA-M-2023-10-16-000042) ДАСУ від 16 жовтня 2023
Дата опублікування:
19.10.2023 16:33
Опис:
КП «Бучасервіс» розглянуто запит про надання пояснення через електронну систему закупівель на ID моніторинг: (UA-M-2023-10-16-000042) Державної аудиторської служби України від 16 жовтня 2023 року щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Матеріали для ремонту і обслуговування (експлуатації) інженерних мереж водопостачання і водовідведення) (адреса https://gov.ua/tender/ UA-2023-07-03-010415-a).
Номер:
8665a1c864c046119c804742a1470f71
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.10.2023 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Матеріали для ремонту і обслуговування (експлуатації) інженерних мереж водопостачання і водовідведення за ДК 021:2015:44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби Єдиний закупівельний словник» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-03-010415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Під час здійснення моніторингу виявлено, що за результатами процедури закупівлі було укладено договір поставки від 17 серпня 2023 року за №261.
Згідно норм абзацу четвертого пункту 49 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
З огляду на вищезазначене, надайте пояснення з документальним підтвердженням щодо обґрунтованої необхідності продовження строку укладеного Вами договору закупівлі від 17 серпня 2023 року за №261, який укладений на 24–й день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e121c0bf9af344c69951094b67d80b9a
Назва:
Щодо надання пояснень на ID моніторинг: (UA-M-2023-10-16-000042) ДАСУ від 16 жовтня 2023
Дата опублікування:
30.10.2023 09:34
Опис:
КП «Бучасервіс» розглянуто запит про надання пояснення через електронну систему закупівель на ID моніторинг: (UA-M-2023-10-16-000042) Державної аудиторської служби України від 16 жовтня 2023 року щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Матеріали для ремонту і обслуговування (експлуатації) інженерних мереж водопостачання і водовідведення) (адреса https://gov.ua/tender/ UA-2023-07-03-010415-a).