-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ліжка армійські 2-х ярусні типу "А"
Спрощена закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1275 від 11 листопада 2022 року (із змінами № 465 від 09.05.52023 року)
Завершена
5 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 53 000.00 UAH
Номер:
2cd5824f536f41a1a580ab75926136f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
02.10.2023 13:21 - 24.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2023-07-03-009940-a 03.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції Рівненського НВП УТОГ, укладання договору про закупівлю та своєчасності його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю та своєчасності його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), документацію спрощеної закупівлі, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.07.2023 № 0307-2, пропозицію Рівненського навчально – виробничого підприємства українського товариства глухих (далі – Рівненське НВП УТОГ), повідомлення про намір укласти договір від 13.07.2023, договір від 14.07.2023 № 506 на суму 4 946 480,00 грн (далі – Договір), відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 05.10.2023.
Період усунення порушень:
25.10.2023 09:39 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2023 09:39
Запити/Пояснення
Номер:
9f3159387c4e43bbad5345b017e1c83c
Назва:
Спрощена закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1275 від 11 листопада 2022 року (із змінами № 465 від 09.05.52023 року)
Дата опублікування:
02.10.2023 17:33
Опис:
Керуючись наказом Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану», здійснюємо закупівлі товарів, робіт та послуг згідно п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ №1275 від 11.11.2022р.
Номер:
11c07592cc4e455ba5af4cc9e1d6be65
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2023 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі ліжок армійських 2-х ярусні типу «А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-009940-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення спрощеної процедури закупівлі.
3. Інформації та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Інформації з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
17e96fb33649467793e9c66c431dfc33
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
05.10.2023 16:49
Опис:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі ліжок армійських 2-х ярусні типу «А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-009940-a) надає наступну інформацію.
1. Згідно інформації відповідального за оперативний облік І. Чорного (вхідний № 140 від 23.06.2023 року) необхідно забезпечити військовослужбовців майном (КЕКВ 2210.030), зокрема ліжками армійськими типу «А» 2-х ярусне у мінімальній кількості 1370 штук. З метою забезпечення максимальної економії бюджетних коштів, створення оголошення про проведення спрощеної закупівлі та визначення середньої вартості вказаного майна проведено моніторинг (довідка-доповідь уповноваженої особи від 30.06.2023 року).
2. Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, керуючись наказом Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану», здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг згідно п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ №1275 від 11.11.2022р. (із змінами № 465 від 09.05.52023 року п.8 абз. 4… Придбання державними замовниками товарів, робіт і послуг (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин) може здійснюватися в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель).
3. Забезпечення виконання договору підтверджується платіжною інструкцією № 767 від 13 липня 2023 року.
4. Виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону, а саме:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю – довідка щодо осіб, які мають право підписувати документи від 13 липня 2023 року № 03/311.
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі – лист-пояснення від 13 липня 2023 року № 03/312.
Додатки:
1. Перелік майна до потреби в коштах до КЕКВ 2210.030 (вхідний № 140 від 23.06.2023 року) – на 1 арк..
2. Довідка-доповідь уповноваженої особи від 30.06.2023 року Я. Войтович – на 2 арк..
3. Лист Командування Сил Логістики Збройних Сил України Міністерства оборони України від 06.03.2023 року № 370/3/1232 – на 2арк..
4. Наказ Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану» - на 2 арк.
5. Платіжна інструкція № 767 від 13 липня 2023 року- на 1 арк.
6. Довідка РІВНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ щодо осіб, які мають право підписувати документи від 13 липня 2023 року № 03/311 - на 1 арк.
7. Контракт про найм на роботу директора № 102/2022 від 28.12.2022 року - на 4 арк.
8. Наказ № 149 від 29.12.2022 року «Про настання до роботи директора підприємства»- на 1 арк.
9. Постанова президії № 135/2022 від 28.12.2022 року «Про укладання контрактів з керівниками виробничих підприємств»- на 1 арк.
10. Лист-пояснення РІВНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ від 13 липня 2023 року № 03/312 про ліцензування – на 1 арк.
Номер:
2f04416bcf844c728b64c9df9d6ec99e
Назва:
Надання пояснення на запит, оскільки відбувся збій системи і файл не завантажився
Дата опублікування:
05.10.2023 16:52
Опис:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі ліжок армійських 2-х ярусні типу «А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-009940-a) надає наступну інформацію.
1. Згідно інформації відповідального за оперативний облік І. Чорного (вхідний № 140 від 23.06.2023 року) необхідно забезпечити військовослужбовців майном (КЕКВ 2210.030), зокрема ліжками армійськими типу «А» 2-х ярусне у мінімальній кількості 1370 штук. З метою забезпечення максимальної економії бюджетних коштів, створення оголошення про проведення спрощеної закупівлі та визначення середньої вартості вказаного майна проведено моніторинг (довідка-доповідь уповноваженої особи від 30.06.2023 року).
2. Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, керуючись наказом Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану», здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг згідно п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ №1275 від 11.11.2022р. (із змінами № 465 від 09.05.52023 року п.8 абз. 4… Придбання державними замовниками товарів, робіт і послуг (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин) може здійснюватися в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель).
3. Забезпечення виконання договору підтверджується платіжною інструкцією № 767 від 13 липня 2023 року.
4. Виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону, а саме:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю – довідка щодо осіб, які мають право підписувати документи від 13 липня 2023 року № 03/311.
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі – лист-пояснення від 13 липня 2023 року № 03/312.
Додатки:
1. Перелік майна до потреби в коштах до КЕКВ 2210.030 (вхідний № 140 від 23.06.2023 року) – на 1 арк..
2. Довідка-доповідь уповноваженої особи від 30.06.2023 року Я. Войтович – на 2 арк..
3. Лист Командування Сил Логістики Збройних Сил України Міністерства оборони України від 06.03.2023 року № 370/3/1232 – на 2арк..
4. Наказ Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану» - на 2 арк.
5. Платіжна інструкція № 767 від 13 липня 2023 року- на 1 арк.
6. Довідка РІВНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ щодо осіб, які мають право підписувати документи від 13 липня 2023 року № 03/311 - на 1 арк.
7. Контракт про найм на роботу директора № 102/2022 від 28.12.2022 року - на 4 арк.
8. Наказ № 149 від 29.12.2022 року «Про настання до роботи директора підприємства»- на 1 арк.
9. Постанова президії № 135/2022 від 28.12.2022 року «Про укладання контрактів з керівниками виробничих підприємств»- на 1 арк.
10. Лист-пояснення РІВНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ від 13 липня 2023 року № 03/312 про ліцензування – на 1 арк.