• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Поточний ремонт спортивного павільйону по вул. Машинобудівників, 15г в м. Калинівка Хмільницького району Вінницької області

Завершена

670 470.93 UAH без ПДВ
Номер: 0dcf44a79edd454092fef8999e75a5ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-04-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 04.10.2023 12:49 - 26.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.10.2023 № 66-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 26.09.2023 №003100-18/11032-2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 04.10.2023 №66-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-07-03-004547-a 03.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення договору про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень пункту 13 Особливостей та частини п’ятої статті 8 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план КАЛИНІВСЬКОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ "АВАНГАРД" (КАЛИНІВСЬКА ДЮСШ "АВАНГАРД") (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель протокол розкриття тендерної пропозиції, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір про закупівлю послуг від 03.07.2023 №14, пояснення Замовника від 10.10.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі — Особливості) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. При цьому, Замовником під час оприлюднення звіту про укладання договору без електронної системи закупівель та Договору не зазначено підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Згідно частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Враховуючи зазначене, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, 05.10.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтверджуючими документами щодо підстав укладання договору без використання електронної системи закупівель. Замовник 10.10.2023 надав пояснення де зазначив, зокрема, що закупівлю без застосування відкритих торгів проведено у відповідності до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Таким чином, Замовник під час публікації інформації про закупівлю порушив вимоги пункту 13 Особливостей в частині не зазначення в електронній системі закупівель підстав для здійснення цієї закупівлі відповідно до цього пункту. Крім того, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області 05.10.2023 звернулося через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, щодо надання інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. На зазначений запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.10.2023 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «Відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 та Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей надається обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, тому керуючись вищезазначеним законодавством – Калинівська дитячо-юнацька спортивна школа «Авангард» повідомляє: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до кошторисної документації на «Поточний ремонт спортивного павільйону по вул. Машинобудівників, 15г в м. Калинівка, Хмільницького району, Вінницької області» та з метою забезпечення утримання в належному стані приміщення. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281. Відповідно до рішення сесії №3810 від 07.06.2023 року виділено кошти на поточний ремонт спортивного павільйону по вул. Машинобудівників, 15г в м. Калинівка, Хмільницького району, Вінницької області. Розмір бюджетного призначення складає: 670470,93 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 670470,93 грн». Проте, Замовник до відповіді не надав документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: проектно-кошторисну документацію та рішення сесії №3810 від 07.06.2023. Таким чином, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.10.2023 Замовником не надано відповідних документів, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 18.10.2023 10:40 - 01.11.2023 23:00
Дата публікації висновку: 18.10.2023 10:40

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/09/0037/2023/пр
Дата відкриття провадження: 04.12.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 13/09/0037/2023/пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня!!! Надаємо скановані копії запитуваних документів.
Дата публікації звіту: 23.10.2023 09:08

Запити/Пояснення