• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ( хліб житньо-пшеничний, хліб з пшеничного борошна в/г)

Завершена

489 762.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 448.81 UAH
Номер: 9d728e187d7546be8b39930760b078b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-08-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.08.2023 16:55 - 30.08.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.08.2023 № 180 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.08.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.08.2023 № 180 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2023-07-03-001726-a 03.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Максименко Катерина Сергіївна, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 17 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості, затверджені Постановою №1178, Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація для проведення процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 15810000 – 9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний, хліб з пшеничного борошна в/г) (далі-Тендерна документація), затверджену рішенням уповноваженої особи №38 від 03 липня 2023 року КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА БЕЗМЯТЕЖЕНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ (далі – Замовник), тендерну пропозицію ФОП Максименко Катерина Сергіївна (далі – Учасник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, Протокольне рішення (протокол) від 11.07.2023 року №38 яким зокрема визначено Учасника переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі, оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі, а саме Учасником в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11 липня 2023 року, договір про закупівлю від 17 липня 2023 року №32 укладений з ФОП Максименко Катерина Сергіївна, запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 08.08.2023 року, наданий через електронну систему закупівель та відповідь Замовника від 11.08.2023 року.
Період усунення порушень: 17.08.2023 16:11 - 23.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.08.2023 16:11

Запити/Пояснення