-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ( хліб житньо-пшеничний, хліб з пшеничного борошна в/г)
Завершена
489 762.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 448.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 448.81 UAH
Номер:
9d728e187d7546be8b39930760b078b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-08-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2023 00:00
Період моніторингу:
08.08.2023 16:55 - 30.08.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2023 № 180
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.08.2023 № 180
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2023-07-03-001726-a 03.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Максименко Катерина Сергіївна, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 17 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості, затверджені Постановою №1178, Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація для проведення процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 15810000 – 9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний, хліб з пшеничного борошна в/г) (далі-Тендерна документація), затверджену рішенням уповноваженої особи №38 від 03 липня 2023 року КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА БЕЗМЯТЕЖЕНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ (далі – Замовник), тендерну пропозицію ФОП Максименко Катерина Сергіївна (далі – Учасник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, Протокольне рішення (протокол) від 11.07.2023 року №38 яким зокрема визначено Учасника переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі, оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі, а саме Учасником в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11 липня 2023 року, договір про закупівлю від 17 липня 2023 року №32 укладений з ФОП Максименко Катерина Сергіївна, запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 08.08.2023 року, наданий через електронну систему закупівель та відповідь Замовника від 11.08.2023 року.
Період усунення порушень:
17.08.2023 16:11 - 23.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2023 16:11
Запити/Пояснення
Номер:
3f87d927196d42298fd8aca4ff7b06b8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2023 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний, хліб з пшеничного борошна в/г) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-03-001726-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином Учасником закупівлі - ФОП Максименко Катерина Сергіївна виконано вимогу визначену у Додатку №4 Тендерної документації, щодо надання довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
79d371418d7e476781b088bd6abaec00
Назва:
Інформація по моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний, хліб з пшеничного борошна в/г)
Дата опублікування:
11.08.2023 14:40
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-07-03-001726-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: №UA-M-2023-08-08-000056.
08 серпня 2023 року через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту: «Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний, хліб з пшеничного борошна в/г) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-03-001726-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином Учасником закупівлі - ФОП Максименко Катерина Сергіївна виконано вимогу визначену у Додатку №4 Тендерної документації, щодо надання довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на відповідно до потреб закладу та відповідно до нормативних документів України ДСТУ, ГОСТ, ТУУ або ТУ, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. Керуючись зазначеними нормами Замовником було визначено, що за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості, що висуваються до товару, що є предметом закупівлі. При цьому, якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ГОСТ, ТУ.У, ТУ або іншому діючому нормативному документу. Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального терміну придатності товару. Строк поставки товару до 31.12.2023 року. Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р.
Обсяги закупівлі були визначені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 №324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернат них установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики». Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання продуктів харчування у попередньому році та обсягу фінансування.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до листа Міністерства фінансів України від 13.08.2020 №05110-14-6/25074, постанови Кабінету міністрів України від 29.07.2020 №671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки», на підстави розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275, розрахунок здійснений на підставі фактичних показників минулого бюджетного року, моніторингу цін в роздрібній мережі з урахуванням індексу споживчих цін, безпосередньо запиту комерційних пропозицій у суб’єктів господарювання, моніторинг цін в електронній системі закупівель на тотожний товар, та у межах затверджених орієнтованих обсягів фінансування на 2023 рік.
2. Підпунктами 1–12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено підстави для відмови учаснику в участі в відкритих торгах, за які в свою чергу замовник зобов’язаний відхилити учасника. Абзацом 14 цього ж пункту Особливостей встановлено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Враховуючи те, що Замовник безпосередньо володіє інформацією про те, що між учасником (переможцем) були/не були укладені договори про закупівлю, інформацією про їх виконання (належне/неналежне) та про те чи були/не були застосовані санкції було встановлено, що з ФОП Максименко К.С. у 2020 році було укладено договір та договір був належним чином виконаний, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, Замовником було прийнято рішення про відсутність підстави для відмови ФОП Максименко К.С. в участі у процедурі закупівлі. За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей.