• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та/або видалення небезпечних відходів згідно ДК 021:2015 код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

1 237 887.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 378.87 UAH
Номер: e23a0f7698e44e18bfc37ae1d2c2fa7c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-26-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.09.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 26.09.2023 13:07 - 18.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 26.09.2023 № 86 -З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону, моніторинг процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-06-30-007410-a, яка проводиться Концерном "Міські теплові мережі". 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, 08_des@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: В ході моніторингу встановлено: - порушення вимог пп.1.1 п.1 розд. 5 ТД та п.2.1 Проекту договору (Додаток 3 до ТД), а також п.3 розд.6 ТД в частині укладання договору не у відповідності до умов ТД; - безпідставне внесення змін до умов договору в частині збільшення суми договору, чим порушено п.18 та 19 Особливостей №1178, ч.1 ст. 652 Цивільного кодексу України, та в наслідок чого договір є нікчемним відповідно до пп.2 п.21 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення договірних відносин з ТОВ "НДІ "Укрекопроект" або внесення змін до договору з метою приведення його умов до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема приведення вартості договору у відповідність до вимог тендерної документації замовника та тендерної пропозиції переможця), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 02 » жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та законності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 30 червня 2023 (протокол №182); тендерну пропозицію ТОВ "НДІ "Укрекопроект"; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір №478/2023/Т від 27.07.2023 з додатковою угодою від 16.08.2023 №1. Відповідно до пп.1.1 п.1 розд.5 ТД Замовником визначена вимога, що Учасник визначає ціни на послуги, що він пропонує надати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для послуг даного виду. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується). Учасником ТОВ "НДІ "Укрекопроект" остаточна цінова пропозиція надана в розмірі 1 049 950,00 грн. Замовником на підставі протоколу уповноваженої особи від 13.07.2023 №62 тендерну пропозицію учасника ТОВ "НДІ "Укрекопроект" визначено такою, що відповідає умовам ТД, визнати його переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір. Враховуючи викладене, Замовником укладено договір про закупівлю №478/2023/Т від 27.07.2023 з ТОВ "НДІ "Укрекопроект". Згідно п.2.1 договору та специфікації до нього сума договору становить 1049950,00 грн без ПДВ. В подальшому між Замовником та ТОВ "НДІ "Укрекопроект" укладено додаткову угоду від 16.08.2023 №1, відповідно до якої, сторони керуючись підпунктом 6 пункту 19 Особливостей, «зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування», згідно з пунктами 2.10 та 8.4. Договору №478/2023/Т від 27.07.2023 року та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке: - сторони домовились внести зміни до Договору №478/2023/Т від 27.07.2023 року і викласти в такій редакції: - «пункт 2.1. Загальна сума Договору на Послуги, які передбачені п.1.1 цього Договору визначається на підставі Специфікації і становить 1 259 940 грн. 00 коп. (один мільйон двісті п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сорок грн. 00 коп.) з ПДВ, в тому числі ПДВ в розмірі 209 990 грн. 00 коп.»; - «пункт 10.5. На момент укладання Договору Замовник є платником податку на додану вартість та має статус платника податку на прибуток підприємств на загальних підставах. Податковий статус Виконавця – платник податку на прибуток підприємств на загальних підставах». Слід зазначити, що за даними веб-ресурсу https://youcontrol.com.ua ТОВ "НДІ "Укрекопроект" (cтаном на 09.06.2022) перебуває в реєстрі платників ПДВ та має дійсне свідоцтво платника ПДВ з датою реєстрації: 01.03.2014. Крім того, дослідженням процедури закупівлі UA-2023-02-08-015915-a, яку проводив Департамент захисту довкілля Запорізької обласної державної адміністрації, де переможцем визначено ТОВ "НДІ "Укрекопроект", останнім в складі тендерної пропозиції надано витяг №1508264500122 від 28.01.2015 з реєстру платників податку на додану вартість. Викладене підтверджує, що станом на момент участі у процедурі закупівлі UA-2023-06-30-007410-a та укладання за її результатами договору №478/2023/Т від 27.07.2023 учасник ТОВ "НДІ "Укрекопроект" був платником податку на додану вартість. Відповідно до п.2.1 Проекту договору (Додаток 3 до ДТ) передбачено, загальна сума Договору на Послуги, які передбачені п.1.1 цього Договору визначається на підставі Специфікації і становить ______ грн. (_____ грн. __ коп.), у тому числі ПДВ _____грн. (_____ грн. ___ коп.) (у разі надання пропозиції Учасником – не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка). На підтвердження згоди з умовами проекту договору в складі тендерної пропозиції ТОВ "НДІ "Укрекопроект" надано лист вих. № 03/07-04 від 03.07.2023 про погодження з умовами проекту договору про закупівлю. Отже, враховуючи положення пп.1.1 п.1 розд. 5 ТД, подана учасником ТОВ "НДІ "Укрекопроект" цінова пропозиція в розмірі 1 049 950,00 грн повинна включати суми ПДВ. Враховуючи положення п.2.1 Проекту договору (Додаток 3 до ДТ), договір за результатами торгів повинен бути укладений на суму 1 049 950,00 грн з ПДВ. Таким чином, укладання за результатами торгів договору №478/2023/Т від 27.07.2023 з ТОВ "НДІ "Укрекопроект" на суму 1 049 950,00 грн без ПДВ є порушенням вимог пп.1.1 п.1 розд. 5 ТД та п.2.1 Проекту договору (Додаток 3 до ДТ), а також п.3 розд.6 ТД «Результати торгів та укладення договору про закупівлю». Подальше укладання додаткової угоди від 16.08.2023 №1, якою збільшено суму договору до 1259940,00 грн. також не відповідає вимогам законодавства про публічні закупівлі. Так, згідно п.19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Посилання Замовником на пп.6 п.19 Особливостей №1178 в обґрунтування збільшення ціни договору є хибним оскільки в даному випадку не відбулось зміни ставок податків і зборів та/або зміни умов щодо надання пільг з оподаткування, а також зміни системи оподаткування. Отже внесення вказаних змін до договору №478/2023/Т від 27.07.2023 щодо збільшення суми договору суперечить положенням п.19 Особливостей №1178 та ч.1 ст. 652 Цивільного кодексу України. Крім того, збільшення загальної суми договору за таких умов є порушенням п.18 Особливостей №1178, який передбачає, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Крім того, відповідно до пп.2 п.21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 02.10.2023 09:37 - 17.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.10.2023 09:37

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок від 2 жовтня 2023 Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-30-007410-a оскаржено до Запорізького окружного адміністративного суду. Позовну заяву подано 16.10.2023. Провадження по справі №280/8640/23 від 17.10.2023.
Дата публікації: 17.10.2023 12:56
Дата відкриття провадження: 23.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження: №280/8640/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ. Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Ураховуючи вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Так, відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тендерна документація на закупівлю послуг зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та/або видалення небезпечних відходів згідно ДК 021:2015 код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (далі – Закупівля) містить проект договору про закупівлю із зазначенням порядку внесення змін до його умов. Відповідно до пункту 2.10 проекту договору про закупівлю (далі – Договір) істотними умовами Договору є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору про закупівлю. Інші умови Договору істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100%. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ – у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ – якщо предмет закупівлі не оподатковується). Учасник визначає ціни на послуги, що він пропонує надати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для послуг даного виду. Станом як на дату надання тендерної пропозиції (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-30-007410-a), так і під час укладення договору про закупівлю від 27.07.2023 №478/2023/Т (далі – Договір) Товариство з обмеженою відповідальністю «НДІ «УКРЕКОПРОЕКТ», (далі – ТОВ «НДІ «УКРЕКОПРОЕКТ», Виконавець, Учасник) згідно із Законом України від 15.03.2022 №2120-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» (чинний з 17.03.2022), мало статус платника єдиного податку третьої групи за ставкою 2% доходу. Так, відповідно до підпункту 5 пункту 11 розділу І цього Закону у розділі XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України підрозділ 8 доповнено пунктом 9 такого змісту: «9. Установити, що тимчасово, з 1 квітня 2022 року до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, положення розділу XIV Податкового кодексу України застосовуються з урахуванням таких особливостей: 9.4. Відсоткова ставка єдиного податку для платників єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, встановлюється у розмірі 2 відсотки доходу. 9.5. Платники єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на додану вартість з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.». Статус Виконавця, як платника єдиного податку третьої групи за ставкою 2% без реєстрації ПДВ, підтверджено наданим ТОВ «НДІ «УКРЕКОПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції Витягом з реєстру платників єдиного податку №5129 (дата формування витягу – 28.04.2023). Дата обрання або переходу на спрощену систему оподаткування – 26.04.2023. Відповідно до роз’яснень Державної податкової служби України (https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/print-581244.html) для платників єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, реєстрація платником ПДВ є призупиненою. Під призупиненням реєстрації платником ПДВ розуміється, що для зазначених платників єдиного податку третьої групи призупиняються права та обов’язки, встановлені розділом V та підрозділом 2 розділу ХХ (у тому числі щодо формування податкового кредиту), на період використання особливостей, встановлених підпунктом 9.5 пункту 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України. Таким чином, станом на дату розкриття тендерних пропозицій (Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2023-06-30-007410-a від 11.07.2023) реєстрацію ТОВ «НДІ «УКРЕКОПРОЕКТ» платником ПДВ було призупинено. З огляду на вищенаведене, запропонована Учасником ціна послуг за Договором не повинна була включати податок на додану вартість. Тому за результатами електронного аукціону в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про визначення переможця торгів та про намір про укладання договору про закупівлю з ТОВ «НДІ «УКРЕКОПРОЕКТ» на загальну суму 1 049 950,00 грн. без ПДВ. Договір укладено в строки, визначені Законом, на основі проекту договору про закупівлю, що входить до складу тендерної документації. Податковий статус Виконавця на момент укладення Договору, як платника єдиного податку третьої групи, зафіксовано пунктом 10.5 Договору. Відповідно до Закону України від 30.06.2023 №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» та відповідно до пункт 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України викладено в новій редакції: «9. Установити, що тимчасово, з 1 квітня 2022 року до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, але не пізніше ніж до 1 серпня 2023 року, положення розділу XIV цього Кодексу застосовуються з урахуванням таких особливостей». У зв’язку з цим, з 01.08.2023 ТОВ «НДІ «УКРЕКОПРОЕКТ» перейшло (повернулось) на загальну систему оподаткування зі сплатою податку на додану вартість, про що належним чином повідомило Концерн «МТМ». Зазначене підтверджується даними з Реєстру платників єдиного податку, згідно з якими датою виключення ТОВ «НДІ «УКРЕКОПРОЕКТ» з Реєстру є 31.07.2023. Тобто через зміни в законодавстві з 01.08.2023 у Виконавця відбулися зміни системи оподаткування – зі спрощеної на загальну, що призвело до зміни податкового навантаження: ТОВ «НДІ «УКРЕКОПРОЕКТ» стало платником ПДВ з 01.08.2023. Це стало підставою для внесення змін до Договору відповідно до підпункту 6 пункту 19 Особливостей, та збільшення ціни Договору пропорційно до зміни податкового навантаження (Додаткова угода №1 від 16.08.2023). При цьому в Додатковій угоді №1 від 16.08.2023 помилково зазначено: «п.10.5. На момент укладання Договору Замовник є платником податку на додану вартість та має статус платника податку на прибуток підприємств на загальних підставах. Податковий статус Виконавця – платник податку на прибуток підприємств на загальних підставах». 17.08.2023 між ТОВ «НДІ «УКРЕКОПРОЕКТ» та Концерном «МТМ» укладено Додаткову угоду №2, згідно з якою: «10.5. На момент укладення Договору Замовник є платником податку на додану вартість та має статус платника податку на прибуток підприємств на загальних підставах. Податковий статус Виконавця – платник єдиного податку 3 групи за ставкою 2%. З 01.08.2023 Виконавець є платником податку на додану вартість та має статус платника податку на прибуток на загальних підставах.». Ця Додаткова угода не оприлюднювалась в електронній системі закупівель, оскільки зазначені зміни внесено не до істотних умов Договору. Враховуючи вищенаведене, процедура Закупівлі здійснена Концерном «МТМ» з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель: без порушень вимог пп.1.1 пункту 1 розділу 5 тендерної документації та п.2.1 проекту договору про закупівлю, пункту 3 розділу 6 тендерної документації в частині укладання договору про закупівлю не у відповідності до умов тендерної документації; правомірно внесено зміни до істотних умов договору відповідно до п.п.6 пункту 19 Особливостей - застосування п.п.6 пункту 19 Особливостей не містить обмежень щодо зміни ціни договору про закупівлю. Тому, у разі внесення змін, які стосуються зміни ціни внаслідок зміни ставок податків, зборів, зміни розміру пільг з оподаткування або зміни системи оподаткування, ціна в договорі теж змінюється пропорційно, в тому числі може бути змінена в бік збільшення суми договору. Висновок щодо безпідставності внесення змін до умов Договору в частині збільшення суми Договору, порушення пунктів 18, 19 Особливостей, частини першої статті 652 Цивільного кодексу України та нікчемності Договору є необґрунтованим і таким, що не відповідає фактичним обставинам Закупівлі. Додатково повідомляємо, що згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Наголошуємо, що запити про надання пояснень, інформації та документів від Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області до Концерну «МТМ» не надходили.
Дата публікації звіту: 04.10.2023 16:37