-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Монтаж системи блискавкозахисту в будинках та спорудах за адресою: м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1,11 літери: «А-1», «А»,«Б», «Ж», «З», «Л», «Е», «Г»
Завершена
1 915 474.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 577.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 577.37 UAH
Номер:
b334d1eab0df4b8483db5e5bfa878fb6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-06-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2023 00:00
Період моніторингу:
06.12.2023 13:28 - 28.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2023 № 41-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.12.2023 № 41-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-06-30-006281-a 30.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, виконання рішення АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 21.06.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради" (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.07.2023 зі змінами; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 21.07.2023 № 11142-р/пк-пз; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.» (далі - ТОВ«ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі – ТОВ «ТОП ФАЄР»), Приватного підприємства «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ» (далі - ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАВМІР СТРОЙ» (далі – ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ»); протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.» від 09.08.2023; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» від 16.08.2023; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ» від 22.08.2023; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» від 22.08.2023; повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2023 року; договір від 28.08.2023 № 2808М; додаткова угода № 1 від 18.09.2023; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 грудня 2023 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.12.2023 15:26 - 22.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2023 15:26
Запити/Пояснення
Номер:
4ca23d7fb03942268df98a18aaa59cef
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.12.2023 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Монтаж системи блискавкозахисту в будинках та спорудах за адресою: м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1,11 літери: «А-1», «А»,«Б», «Ж», «З», «Л», «Е», «Г»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-30-006281-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
875898effe334a0ca1c9ddf425860cfe
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2023-06-30-006281-a
Дата опублікування:
11.12.2023 15:35
Опис:
Відповідь Замовника на питання:
«1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?»
У 2023 році на замовлення Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради розробила проектно – кошторисну документацію на «Монтаж системи блискавкозахисту в будинках та спорудах за адресою: м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1,11 літери: «А-1», «А»,«Б», «Ж», «З», «Л», «Е», «Г»». Розроблена проектно - кошторисна документація пройшла експертизу за результатами якої отриманий позитивний Експертний звіт №ЕК-4950/03-23 від 14.04.2023 року, який підтверджує відповідність проектних рішень вихідним даним на проектування, нормативно-правовим актам, будівельним нормам, стандартам і правилам. Відповідно до проектно - кошторисної документації та Експертного звіту загальна кошторисна вартість об’єкту становить 1945,273 тис. грн..
Очікувана вартість предмета закупівлі Монтаж системи блискавкозахисту в будинках та спорудах за адресою: м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1,11 літери: «А-1», «А»,«Б», «Ж», «З», «Л», «Е», «Г» була розрахована відповідно до загальної кошторисної вартості об’єкту за виключенням коштів передбачених на утримання служби замовника, проектно - вишукувальних робіт експертизи та авторського нагляду.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачені додатком 2 тендерної документації та Пiдсумковою вiдомiстю ресурсiв, повністю відповідають передбаченим роботам у проектно – кошторисній документації на проведення Монтажу системи блискавкозахисту в будинках та спорудах за адресою: м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1,11 літери: «А-1», «А»,«Б», «Ж», «З», «Л», «Е», «Г».
На підтвердження вищенаведеного надаємо Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту «Монтаж системи блискавкозахисту в будинках та спорудах за адресою: м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1,11 літери: «А-1», «А»,«Б», «Ж», «З», «Л», «Е», «Г»» та Експертний звіт.