-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів
Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:45233223-8 - Відновлення покриття проїжджої частини доріг.
Завершена
4 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
Номер:
e7a1048724e44b158a4ccdce39621962
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
03.10.2023 12:34 - 25.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2023 № 61
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, від 26.09.2023 № 003100-18/11032-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.10.2023 № 61.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-06-30-006023-a 30.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-06-30-003136-b на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів ПП "НАКО ІНВЕСТ" на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи №150 від 12.07.2023, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг №109 від 19.07.2023 з додатком до нього, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 06.10.2023 з доданими документами та протокольним рішенням від 05.10.2023 №254.
За результатами процедури закупівлі Замовником визначено переможцем торгів учасника ПП "НАКО ІНВЕСТ" та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Управлінням житлово-комунального господарства Калуської міської ради та ПП "НАКО ІНВЕСТ" укладено договір про надання послуг №109 від 19.07.2023.
Період усунення порушень:
16.10.2023 16:08 - 20.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.10.2023 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
4ee52163c4f34d8298ad221ea589f518
Назва:
запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.10.2023 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» по вул. Конторська, 41 в м. Харків, 61052 ДК 021:2015 – 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-30-006023-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Надайте пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість?
- Відповідно до додатку №1 до тендерної документації ПЕРЕМОЖЕЦЬ закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати ЗАМОВНИКУ:
Цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві», з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5, АС 4, тощо, відповідно до Технічної специфікації (Додатку 2).
У зв’язку з чим на підтвердження виконання переможцем торгів вимог додатку №1 до тендерної документації просимо надати документи, визначені зазначеним додатком, що подані ПП "НАКО ІНВЕСТ" під час укладання договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
df8c48ae677b492ebf0de5a801d09fe7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.10.2023 11:01
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель 03 жовтня о 17:39 год., виходячи зі змісту Запиту повідомляємо наступне:
30.06.2023р. відділом закупівель УЖКГ Калуської міської ради в системі публічних закупівель «Prozorro» на веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua розміщено оголошення щодо закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» - ID: UA-2023-06-30-006023-a, за процедурою відкриті торги (з особливостями).
З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020р. N 1266 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» - ID: UA-2023-06-30-006023-a, уповноваженою особою було оприлюднено на офіційному сайті Калуської міської ради обґрунтування розміру бюджетного призначення, вартості предмета закупівлі, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішенням сесії Калуської міської ради № 1849 від 22.12.2022р. «Про бюджет Калуської міської територіальної громади на 2023 рік», відповідно до внесених змін в «Перелік послуг по ремонту та відновленню об’єктів благоустрою відповідно до договірних зобов’язань» від 30.06.2023р. на послугу з поточного ремонту доріг міста та старостинських округів з місцевого бюджету передбачено 16 474 569,00 грн.
2. Обґрунтування очікуваної вартість предмета закупівлі:
Враховуючи дефектний акт від 29.06.2023р., наданий балансоутримувачем КП «Калушавтодор», Акт обстеження умов дорожнього руху вулично-шляхової мережі від 28.03.2023 р. та, беручи до уваги наявну потребу у поточному ремонті доріг, відповідно до розробленого кошторисного розрахунку на дану послугу в програмному комплексі «АС-4», Замовником оголошено закупівлю очікуваною вартістю 4 400 000,00 грн.
3. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Послуги повинні бути надані відповідно до Технічної специфікації.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
до закупівлі
«Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів»
за кодом ДК 021:2015: (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
№ з/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
1 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 100 м2 1,5
2 Перевезення сміття до 10 км (з навантаженням) т 18
3 Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону 100 т суміші 0,6
4 Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування, глибиною фрезерування 50 мм 1000 м2 4,86
5 Перевезення сміття до 5 км (зрізаний асфальт) т 388,8
6 Виправлення профілю основ щебеневих з додавання нового матеріалу 100 м2 9,2
7 Готова піщано-щебенева суміш 4, розмір зерен понад 0 до 40 мм м3 61,18
8 Улаштування покриттів товщиною 5 см із гарячих асфальтобетонних сумішей 100 м2 58
9 Суміш асфальтобетонна т 700,64
10 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню 100 м3 2
11 Щебінь фр. 20-40 м3 252
Примітка:
*** При укладенні договору про надання послуг, Переможець повинен надати розрахунок договірної ціни і кошторисної документації, відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281 (кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва») із урахуванням змін та доповнень.
Основні характеристики асфальту:
Гаряча асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» (із змінами) та нормативних актів України на даний вид товару.
Клас суміші Гаряча
Вид асфальтобетонної суміші Крупнозерниста або Дрібнозерниста
Група асфальтобетону Щільний або Пористий
- Учасник зобов'язаний за вимогою Замовника на кожну партію асфальту надати сертифікат/паспорт якості або інший документ, який підтверджує якість асфальту встановленим вимогами нормативних актів України на даний вид товару;
- Учасник повинен забезпечити контроль якості кожної партії асфальту, що постачається та своєчасну заміну неякісного товару якісним. У разі виникнення суперечностей щодо якості асфальту спір вирішується у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Вимоги до надання послуг:
1. Місце виконання робіт облаштувати сигнальною стрічкою та попереджувальними дорожніми знаками.
2. Розмітку границь ремонту вибоїн виконувати прямими лініями паралельно і перпендикулярно осі дороги із захопленням незруйнованого шару покриття на 3-5 см, при цьому близько розташовані вибоїни поєднують одним контуром або картою.
3. Контур пошкодженого асфальтобетонного покриття обрубувати відбійними молотками або вирізати ручною чи пересувною спеціалізованою технікою (обладнанням). Вказана вимога не поширюється на ділянки доріг з основою з бруківки або булижного каменю.
4. Дно і стінки місця ремонту очищувати від дрібних шматків‚ крихти‚ пилу‚ бруду та вологи.
5. Дно та стінки вибоїни обробляти тонким суцільним шаром рідкого (гарячого) або розрідженого бітуму або бітумної емульсії, але не менше нормативної кількості відповідно до Державних будівельних норм і стандартів.
6. Під час виконання робіт з ямкового ремонту товщина асфальтобетону повинна складати не менше 5 см.
7. Укладати і ущільнювати ремонтний матеріал. Ущільнення виконувати від країв до середини вібротрамбівками або вібраційними котками.
8. Після завершення робіт Учасник повинен прибрати територію, на якій проводились ремонтні роботи.
9. Рух транспорту по відремонтованому покриттю дозволяти тоді, коли суміш охолола до температури нижче + 50 ºC.
10. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на послуги, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів, якщо вони є необхідними для надання такого виду послуг згідно предмету закупівлі.
11. Послуги з поточного ремонту здійснюють з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху.
12. Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема, забезпечити унеможливлення забруднення ґрунтів паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг.
13. Всі роботи з поточного ремонту доріг міста та старостинських округів виконуються після отримання відповідного замовлення (переліку вулиць, на яких необхідно проводити ремонт) від УЖКГ Калуської міської ради та у відповідності до «Технічних правил ремонту та утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 і Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України. До надання послуг Учасник приступає наступного дня після отримання замовлення.
14. Учасник зобов’язаний попередньо узгоджувати з Замовником обсяги послуг, що плануються до виконання та повідомляти про них технічний нагляд.
15. Організацію дорожнього руху і облаштування місця перед початком та на період проведення робіт виконує Учасник власними силами, відповідно до вимог Закону України «Про дорожній рух» та Правил дорожнього руху України.
Із обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням :
https://kalushcity.gov.ua/news/30-06-2023r-viddilom-zakupivel-uzhkg-kaluskoyi-miskoyi-radi-v-sistemi-publichnih-zakupivel-prozorro-na-veb-portali-upovnovazhenogo-organu-prozorro-gov-ua-rozmisheno-ogoloshennya-shodo-zakupivli-potochnij-remont-dorig-mista-ta-starostinskih-okrugiv-id-ua-2023-06-30-006023-a-ochikuvanoyu-vartistyu-4-4
На виконання пункту 3.2. Додатку 1 до тендерної документації переможець закупівлі ПП "НАКО ІНВЕСТ" під час укладання договору про закупівлю надав замовнику : договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві», з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5, АС 4, тощо, відповідно до Технічної специфікації (Додатку 2).
Додатково додаються скановані копії:
- «Переліку послуг по ремонту та відновленню об’єктів благоустрою відповідно до договірних зобов’язань» від 30.06.2023р.;
- дефектного акту;
- локального кошторису в програмному комплексі «АС-4»;
- договірної ціни;
- пояснювальної записки;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- розрахунку прибутку;
- загальновиробничих та адміністративних витрат.