• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДОГОВІР про закупівлю товару. предметом поставки розуміється: Бензин марки А-95, Дизельне паливо за кодом ДК 021:2015-09130000-9 – Нафта і дистиляти. Номенклатура позиції предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин; 09134200-9 – Дизельне паливо.

Постачальник зобов’язується передати у власність (поставити) Замовнику Товар, загальна кількість, номенклатура, одиниця виміру, ціна за одну одиницю виміру та загальна вартість якого визначені у Специфікації (Додаток №1 до Договору, що є невід’ємною частиною Договору), а Замовник прийняти та оплатити його на умовах Договору (надалі - Товар). оплата по видатковій накладній, товар постовляється частинами і оплата проводиться по видатковій накладній щомісячно.

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 6 000.00 UAH
Номер: faccf5986c144790adc1d75768f6e06f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-24-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.07.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 24.07.2023 16:26 - 15.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.07.2023 Одеса № 184 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 24.07.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 24.07.2023 № 184 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2023-06-29-009127-a 29.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-31-96, liana_gichka@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзацу 2 пункту 10 Особливостей. За результатами аналізу відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які діяли на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Лісне» Бородінської селищної ради Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.06.2023 № 1, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Інтекс інвест» (далі – ТОВ «Інтекс інвест»), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю б/д б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 10.07.2023 в електронній системі закупівель, договір від 17.07.2023 № 1351 (далі – Договір), пояснення отримані 29.07.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082, під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, в оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, назви номенклатурних позицій предмета закупівлі – бензин, дизельне паливо, код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти. Проте, на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, а саме: «дизельне паливо» становить код «ДК 021:2015: 09134200-9: дизельне паливо», «бензин» становить код «ДК 021:2015: 09132000-3: бензин». За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. У пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій -визначається електронною системою закупівель автоматично. Отже, на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником у ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до вимог підпункту 1 розділу 4 додатку 1 до ТД (завантажено окремим файлом до ТД), якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Відповідно до вимог підпункту 1 розділу 2 додатку 1 до ТД учасник надає документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та рішення засновників підприємства та/або наказ про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника). Документи тендерної пропозиції учасника підписані менеджером зі збуту Воротнік Ольгою Миколаївною, також на тендерну пропозицію накладено кваліфікований електронний підпис Воротнік Ольги Миколаївни, проте не надано документи, які підтверджують повноваження цієї особи на підписання тендерної пропозиції учасника, чим порушено вимоги підпункту 1 розділу 2 додатка 1 до ТД та підпункту 1 розділу 4 додатку 1 до ТД (завантажено окремим файлом до ТД). На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.07.2023 щодо непідтвердження повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, Замовник 29.07.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що згідно інформаційної довідки від 07.07.2023 № 255/01, менеджер зі збуту Воротнік Ольга Миколаївна, яка діє на підставі довіреності від 02.01.2023 № 62 є уповноваженою особою на підписання документів та проведення процедури закупівлі, підпис уповноваженої особи підтверджується кваліфікованим електронним підписом. Також надав інформаційну довідку від 07.07.2023 № 255/01 в якій зазначено, що менеджер зі збуту Воротнік Ольга Миколаївна діє на підставі довіреності від 02.01.2023 № 62. Проте вищезазначену довіреність не надано в складі тендерної пропозиції. Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатка 3 до ТД, відстань від юридичної адреси Замовника до АЗС, на якій учасник пропонує заправку пальним автотранспорту Замовника не повинна перевищувати 3 км по автомобільним дорогам. На підтвердження учасник надає довідку в довільній формі з переліком АЗС з зазначенням найменування та адреси віддаленості до місцезнаходження Замовника в кілометрах. В цьому ж пункті учасник зазначає про наявність не менше 2 двох АЗС. Крім того, відповідно до вимог підпункту 4.3 пункту 4 додатка 2 до ТД (завантажено окремим файлом до ТД), учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає довідку згідно з таблицею 1, у якій зазначається інформація про перелік АЗC за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше однієї АЗС, розташованої на відстані, що не перевищує 45 км від юридичної адреси Замовника та не менше однієї власної або партнерської, або орендованої тощо автозаправної станції у кожній області по всій території України, крім Донецької, Луганської областей та АР Крим. Проте, учасником ТОВ «Інтекс інвест» на виконання вищезазначених вимог не надано ані довідку в довільній формі з переліком АЗС, з зазначенням найменування та адреси віддаленості до місцезнаходження Замовника (в км.) ані довідку згідно з таблицею 1 у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше однієї АЗС, розташованої на відстані, що не перевищує 45 кілометрів від юридичної адреси Замовника та не менше однієї власної або партнерської, або орендованої тощо автозаправної станції у кожній області по всій території України, крім Донецької, Луганської областей та АР Крим, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 додатка 3 до ТД та підпункту 4.3 пункту 4 додатка 2 до ТД (завантажено окремим файлом до ТД). На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.07.2023 щодо ненадання у складі тендерної пропозиції вищезазначених документів, Замовник 29.07.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що учасник ТОВ «Інтекс Інвест» надав на електронну пошту інформаційну довідку про наявність партнерської АЗС на відстані 42 кілометри від смт. Тарутине та перелік АЗС, що не спростовує факту виявленого порушення. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Інтекс інвест», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено. Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім певних випадків. Так, за результатами відкритих торгів Замовник уклав з переможцем ТОВ «Інтекс інвест» Договір, який оприлюднено в електронній системі закупівель 18.07.2023 року. Проте після детального вивчення пунктів Договору, виявлено що умови оприлюдненого Договору про закупівлю відрізняються від умов проєкту договору завантаженого учасником в електронну систему закупівель. Слід зазначити, що учасником у складі ТД надано гарантійний лист від 07.07.2023 № 255/16, в якому він погоджується з проєктом договору та погоджується укласти договір в наведеній редакції. Таким чином на порушення пункту 18 Особливостей, Замовник уклав з переможцем ТОВ «Інтекс інвест» Договір, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 2 пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та всі додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Замовник за результатами відкритих торгів уклав з ТОВ «Інтекс інвест» Договір, який оприлюднено в електронній системі закупівель 18.07.2023. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 та підпункту 10.6 пункту 10 Договору додаток № 1 «Специфікація» та додаток № 2 «Перелік АЗС» є його невід’ємними частинами. Крім того, у підпункті 12.1 пункту 12 Договору йдеться про додаток № 1 «Специфікація» та додаток № 2 «Перелік АЗС», які додаються до нього. Отже, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзацу 2 пункту 10 Особливостей, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладання Договору додаток № 1 «Специфікація» та додаток № 2 «Перелік АЗС», які є його невід’ємними частинами. У межах проведення моніторингу Замовнику було надано запит від 25.07.2023 про надання пояснень, які виникли в процесі проведення моніторингу зазначеної процедури закупівлі. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, на запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.07.2023 Замовником надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель 29.07.2023, тобто з порушенням терміну – на четвертий день (третій робочий день для надання пояснення був 28.07.2023), чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 01.08.2023 16:20 - 16.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.08.2023 16:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Склали додаткову угоду на розірвання договору на залишок на суму 133151,80грн.
Дата публікації звіту: 08.08.2023 15:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
  • other: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: .
Дата публікації: 10.08.2023 11:32

Запити/Пояснення