• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул.Героїв Дніпра,22-Б в Оболонському районі м. Києва за ДК 021:2015 : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

5 640 019.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 200.10 UAH
Номер: 3724b81b07e44fc1952887c071bb7906
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-01-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.10.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.11.2023 16:02 - 23.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.10.2023 № 294 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-06-29-002764-a 29.06.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СТРІМТЕХ» встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922 та пункту 17 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.06.2023 № 96, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СТРІМТЕХ» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.07.2023 № 102.101.101.2023, вимогу про усунення невідповідностей від 11.07.2023, повідомлення про намір укласти договір від 12.07.2023, договір від 25.07.2023 №253-КР, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 03.11.2023 та від 15.11.2023. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція одного учасника ТОВ «СТРІМТЕХ» з ціною 5 453 679,21 грн з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «СТРІМТЕХ» вимогам тендерної документації Замовника. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 Додатку 1 до ТД, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформацію у довільній формі про адресу розташування об'єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості від об'єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об'єктом, що не перевищує 30 км. На виконання зазначеної вище вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку (файл «Довідка про віддаленість виробничого приміщення.pdf»), в якій зазначено, що віддаленість від об'єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи становить 44 км, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до ТД встановлених Замовником. Підпунктом 2.3 пункту 2 Додатку 1 до ТД Замовником встановлена вимога наявності на підприємстві у штаті учасника головного інженера (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою) та/або виконроба (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою, а також наявність копії чинного посвідчення про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000В (дійсний на дату подання документів). На виконання вище вказаної вимоги ТОВ «СТРІМТЕХ» надало довідку б/д та б/н про наявність інженерно-технічних працівників (файл «п.4 довідка Робітники Таблиця 2.pdf») в якій зазначено головного інженера Осипка О.С. та довідку від 07.04.2023 №07-05/07 про наявність інженерно-технічного персоналу де виконробом вказано Ружицького М.В. Однак, Переможцем не надано в складі тендерної пропозиції документів про освіту та копію чинного посвідчення про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000В на головного інженера Осипка О.С та виконроба Ружицького М.В., чим не виконано вимоги пункту 2.3 Додатку 1 до ТД, встановлених Замовником. Також, в переліку документів які повинні надати учасники у складі тендерної пропозиції в пункті 2.4 Додатку 1 до ТД вказано штатний розпис, але ТОВ «СТРІМТЕХ» не надало вище вказаного документа, тим самим не виконавши вимоги пункту 2.4 Додатку 1 до ТД, встановлених Замовником. Пунктом 2.6 Додатку 1 до ТД Замовником встановлена вимога надання документів, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними в довідці працівниками робітничих професій (оригінали посвідчень (свідоцтв тощо) та протоколів (витягів з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії). Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники робітничих професій працюють на підприємстві учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника робітничих професій на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). Проте, Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують отримання кваліфікації на маляра Білана Ю.В. та штукатура Радчука С.В., які вказані в довідці про працівників. Крім того, копії повідомлення про прийняття на роботу штукатура Радчука С.В. та електромонтера Іляшенка С.М., що вказані в довідці про працівників надано без відмітки (квитанції) про прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, чим не виконано вимоги пункту 2.3 Додатку 1 до ТД, встановлених Замовником. До того ж, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники процедури закупівлі повинні надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасники мають надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. На виконання зазначеної вище вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначає, як аналогічні, договори від 17.03.2020 № 85-кр, від 26.02.2020 № 11-кр, від 26.02.2020 № 13-кр та від 25.03.2019 № 8-кр. Однак, аналогічні, договори від 17.03.2020 № 85-кр, від 26.02.2020 № 11-кр, від 26.02.2020 № 13-кр надані без додатку 2 до договору, графіку виконання робіт, а договір від 25.03.2019 № 8-кр взагалі не був наданий, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону№ 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРІМТЕХ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону № 922, а уклав з ним договір на суму 5 453 679,21 гривень. Вищевказане призвело до порушення пункту 43 Особливостей № 1178, відповідно до якого, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Крім того, ТОВ «СТРІМТЕХ» не надано лист - гарантію щодо страхування учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт, який повинен бути наданий у відповідності до умов пункту 8 Додатку 2 до ТД. До того ж, згідно з пунктом 12 Додатку 2 до ТД, для надання погодження з проєктом договору та його істотними умовами, учасники повинні подати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі. Проте, Переможцем не надано вищевказану довідку, чим не виконано вимоги пункту 12 Додатку 2 до ТД, встановлених Замовником. Також, згідно з пунктом 18 Додатку 2 до ТД учасники повинні надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості, в т.ч. простроченої заборгованості по кредитам, видану не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, а відповідно до пункту 19 Додатку 2 до ТД, учасники надають довідки (довідку) з усіх обслуговуючих банків, про відкриття поточного рахунку (рахунків), видану не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Однак, ТОВ «СТРІМТЕХ» не надано вищезазначені банківські довідки, чим не дотримано вимоги пунктів 18 та 19 Додатку 2 до ТД, встановлених Замовником. Таким чином, в порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТРІМТЕХ» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922, а уклав з ним договір про закупівлю на суму 5 453 679,21 гривень. Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. Також, моніторингом встановлено, що у пункті 11.1 розділу ХI договору від 25.07.2023 №253-КР, укладеного за результатами проведення закупівлі за номером UA-2023-06-29-002764-a зазначено: «Гарантійні строки експлуатації об'єкта повинні відповідати державним нормам і не суперечити чинному законодавству. Гарантійні терміни на виконані роботи - 5 (п'ять) років від дня його введення в експлуатацію». Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі від 25.07.2023 №253-КР (пункт 11.1) встановлено гарантійний строк на виконані роботи (5 (п'ять) років від дня його введення в експлуатацію), що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668.
Період усунення порушень: 23.11.2023 16:31 - 08.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.11.2023 16:31

Оскарження висновку в суді

Опис: У зв’язку з незгодою Замовника з інформацією, викладеною у висновку Північного офісу Держаудитслужби від 23.11.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-29-002764-a, 07.12.2023 Замовником було подано до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування вказаного висновку. Після отримання інформації про відкриття провадження у справі та номер такого провадження (номер справи), Замовником буде здійснено оприлюднення такої інформації в електронній системі закупівель окремим повідомленням.
Дата публікації: 08.12.2023 10:54
Дата відкриття провадження: 14.05.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 320/21145/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ОБОЛОНСЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА» вул. Північна, 22, Київ, 04214; тел. (044) 332-35-20 Е-mail: obolonkk@kyivcity.gov.ua Код ЄДРПОУ 39611267 Північний офіс Держаудитслужби вул. Січових Стрільців, 18, м. Київ, 04053 Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-29-002764-a від 23.11.2023 р. (у порядку абз.2 ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі») Абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання вказаної норми Закону, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – КП «Керуюча компанія», Замовник) вважає за необхідне надати свої аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-29-002764-a від 23.11.2023 р. Північного офісу Держаудитслужби (далі – Висновок) зважаючи на наступне. Так, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі від 25.07.2023 №253-КР (пункт 11.1) встановлено гарантійний строк на виконані роботи (5 (п'ять) років від дня його введення в експлуатацію), що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ № 668. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Відповідно до абзацу третього пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (далі – Порядок № 45) та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Згідно абзацу дванадцятого пункту 1 Порядку № 45 об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/ або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. При цьому, відповідно до пункту 5 Загальних умов № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору, яка відповідно до пункту 19 Особливостей змінюватись не може. Частиною 1 статті 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Статтею 180 Господарського кодексу України встановлено істотні умови господарського договору. Частиною 1 статті 180 Господарського кодексу України зазначено, що зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Частиною 2 статті 180 Господарського кодексу України зазначено Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Частиною 3 статті 180 Господарського кодексу України встановлено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Частиною 4 статті 180 Господарського кодексу України встановлено, що Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. Частиною 1 статті 15 Господарського кодексу України встановлено, що у сфері господарювання застосовуються технічні регламенти, стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови. Частиною 2 статті 15 Господарського кодексу України встановлено, що застосування стандартів, кодексів усталеної практики чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів чи кодексів усталеної практики установлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти чи кодекси усталеної практики; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України встановлено, що підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБ’ЄКТА відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо ІНШЕ НЕ ВСТАНОВЛЕНО ДОГОВОРОМ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДРЯДУ. Гарантійний строк становить десять років ВІД ДНЯ ПРИЙНЯТТЯ ОБ’ЄКТА ЗАМОВНИКОМ, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Частинами 1 та 2 статті 859 Цивільного кодексу України встановлено норми щодо ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ РОБОТИ, якою встановлено наступне: 1. Якщо договором або законом передбачено надання підрядником замовникові ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ РОБОТИ, підрядник зобов'язаний передати замовникові результат роботи, який має відповідати вимогам статті 857 цього Кодексу протягом усього гарантійного строку. 2. Гарантія якості роботи поширюється на все, що становить результат роботи, якщо інше не встановлено договором підряду. Частинами 1, 2 та 3 статті 857 Цивільного кодексу України встановлено норми/визначення щодо ЯКОСТІ РОБОТИ, яка встановлює наступне: 1. Робота, виконана підрядником, має відповідати умовам договору підряду, а в разі їх відсутності або неповноти - вимогам, що звичайно ставляться до роботи відповідного характеру. 2. Виконана робота має відповідати якості, ВИЗНАЧЕНІЙ У ДОГОВОРІ ПІДРЯДУ, або вимогам, що звичайно ставляться, на момент передання її замовникові. 3. Результат роботи В МЕЖАХ РОЗУМНОГО СТРОКУ має бути придатним для використання відповідно до договору підряду або для звичайного використання роботи такого характеру. Частинами 1 та 2 статті 860 Цивільного кодексу України встановлено ПОРЯДОК ОБЧИСЛЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО СТРОКУ, яким встановлено наступне: 1. Перебіг гарантійного строку починається з моменту, коли виконана робота була прийнята або мала бути прийнята замовником, якщо інше не встановлено договором підряду. 2. До обчислення гарантійного строку за договором підряду застосовуються положення статті 676 цього Кодексу, якщо інше не встановлено договором або законом. Частинами 1, 2, 3 та 4 статті 676 Цивільного кодексу України встановлено норми щодо обчислення гарантійного строку, що встановлено наступне: 1. Гарантійний строк починається з моменту передання товару покупцеві, якщо інше не встановлено договором купівлі-продажу. 2. Гарантійний строк, встановлений договором купівлі-продажу, продовжується на час, протягом якого покупець не міг використовувати товар у зв'язку з обставинами, що залежать від продавця, до усунення їх продавцем. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватися у зв'язку з виявленими в ньому недоліками, за умови повідомлення про це продавця в порядку, встановленому статтею 688 цього Кодексу. 3. Гарантійний строк на комплектуючий виріб дорівнює гарантійному строку на основний виріб і починає спливати одночасно з ним. 4. У разі заміни товару (комплектуючого виробу) неналежної якості на товар (комплектуючий виріб), що відповідає умовам договору купівлі-продажу, гарантійний строк на нього починає спливати з моменту заміни. Виходячи із вищезазначеного, гарантійний строк досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБ’ЄКТА становить десять років ВІД ДНЯ ПРИЙНЯТТЯ ОБ’ЄКТА ЗАМОВНИКОМ, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. При цьому гарантія щодо якості роботи встановлюється у договорі підряду у відповідності до статтей 587 та 859 Цивільного кодексу України, який не може становити більше ніж гарантійний строк будівельних матеріалів/змонтованих конструкцій, що закуповуються для виконання робіт та становлять в середньому від 1 року до 3 років та інколи до 5 років залежить від виду будівельного матеріалу/змонтованих конструкцій з якого і формується гарантія якості робіт. Слід також зазначити, що частиною 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 року № 668 зі змінами, встановлено наступне: «103. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації).». Дані норми також підтверджують наявність різних понять, а саме: «гарантії якості робіт» та «гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва». Що стосується тендерної пропозиції учасника, якого визначено переможцем по даній закупівлі та прийнятого рішення про визначення переможцем, зазначаємо, що Замовником 15.11.2023 р. надавалися пояснення на запит від 10.11.2023 р., до яких було додано підтверджуючі документи щодо учасника, якого визначено переможцем. Виходячи із вищезазначеного, по даній закупівлі UA-2023-06-29-002764-a ВІДСУТНІ ПОРУШЕННЯ, що зафіксовані у Висновку від 23.11.2023 року. Виходячи із вищезазначеного, в КП «Керуюча компанія» є наявні підстави оскарження Висновку у судовому порядку у відповідності до частини десятої статті 8 Закону. Головний фахівець з публічних закупівель,уповноважена особа КЕП Тетяна БЕРЕЗОВЧУК
Дата публікації звіту: 30.11.2023 22:07

Запити/Пояснення