• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код НК 024:2023: 38300 - Система для брахітерапії з дистанційним завантаженням радіонуклідного джерела

Завершена

31 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 155 000.00 UAH
Номер: 16bfbee261214115ac1a9c2805206817
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-26-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.09.2023 12:25 - 18.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.09.2023 № 258 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 19 UA-2023-06-28-011877-a 28.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 21.06.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.07.2023 № 3, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.07.2023, протокол розкриття від 10.07.2023, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 12.07.2023 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.07.2023, договір від 18.07.2023 № 149, додаткову угоду від 21.07.2023 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 02.10.2023. Моніторингом встановлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію єдиного учасника даних торгів - ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» з ціною 30 985 700,00 гривень. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 3 Додатку 2 до ТД, Замовник установлює вимогу, що учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Разом з тим, на підтвердження учасник повинен надати оригінал листа виробника або представника, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Лист повинен включати в себе: назву учасника, номер оголошення, що оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено, що відповідно до Довідки від 07.07.2023 № 27/17, наданої ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції, Переможець зазначає, зокрема, «Виробник та країна походження – Varian Medical Systems Inc., США, Varian Medical Systems Haan GmbH (Німеччина)». Однак, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутнє будь-яке підтвердження можливості поставки запропонованого ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» товару, у кількості та в терміни, визначені ТД та пропозицією Переможця, у тому числі відсутній оригінал листа виробника або представника, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом закупівлі, чим, відповідно, не дотримано вимоги пункту 3 Додатку 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним договір на суму 30 985 700,00 гривень.
Період усунення порушень: 20.10.2023 16:18 - 03.11.2023 23:00
Дата публікації висновку: 20.10.2023 16:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-28-011877-a повідомляємо, що Договір №149 про закупівлю товарі від 18.07.2023 року розірвано. Копія додаткової угоди додається.
Дата публікації звіту: 24.10.2023 13:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 24.10.2023 14:28

Запити/Пояснення