-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Технічне переоснащення магістральної теплової камери № 4938 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 191 З (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція").
Завершена
15 516 046.33
UAH з ПДВ
Номер:
bb2588be291c4f5c972bcb444d62110e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-13-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2023 00:00
Період моніторингу:
13.11.2023 20:17 - 05.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.11.2023
№ 67-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.11.2023 № 67-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі/ звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-06-28-011224-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам пункту 83 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, дотриманні принципів здійснення публічних закупівель, внесенні змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 27.06.2023 № 68062706 вимогам Постанови № 668, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання Комунальним підприємством «Харківські теплові мережі» (далі - Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, дотриманні принципів здійснення публічних закупівель, укладанні договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, внесенні змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю робіт від 27.06.2023 № 68062706, додаткова угода від 06.10.2023 № 1, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.11.2023 та 22.11.2023.
За результатами моніторингу відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що в укладеному між Замовником та ТОВ «ТЕПЛО-КВАР» договорі підряду від 27.06.2023 № 68062706, відсутній план фінансування будівництва, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає умовам пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668).
Період усунення порушень:
04.12.2023 15:48 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2023 15:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» надає інформацію та документи, що свідчать про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 27.06.2023 № 68062706 вимогам Постанови № 668 в частині складання плану фінансування, укладанням Додаткової угоди №2 від 06.12.2023, яка була опублікована в електронній системі та додається до цих пояснень.
Дата публікації звіту:
06.12.2023 16:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником порушення усунуто шляхом приведення умов договору від 27.06.2023 № 68062706 вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005№ 668.
Дата публікації:
07.12.2023 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
26ae5952c40a485f821d25494746ab85
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.11.2023 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі по предмету «Технічне переоснащення магістральної теплової камери № 4938 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 191 З (код ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-28-011224-a) та відповідно до пунктів 6, 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ТЕПЛО-КВАР» (код ЄДРПОУ 34329599), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 27.06.2023 № 68062706 без використання електронної системи закупівель?
4. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) в договорі про закупівлю робіт від 27.06.2023 № 68062706 відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною.
Поясніть, чому Замовником порушено норми пункту 83 Постанови № 668?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e6c5fcea35f845a9b4acdcdf1b96201b
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
17.11.2023 09:04
Опис:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури закупівлі предмету «Технічне переоснащення магістральної теплової камери № 4938 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 191 З (код ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-28-011224-a). 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, позитивного експертного звіту за вказаним об’єктом та технічного завдання підрозділу-ініціатора закупівлі, яке було оприлюднене під час оголошення закупівлі (UA-2023-06-09-012724-a) як Додаток № 2 до тендерної документації та завантажено в електронну систему закупівель під час надання цієї відповіді. 2. Щодо інформації та документального підтвердження наявності підстав для здійснення процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів: згідно підпункту 6 пункту 13 Постанови № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. 19.06.2023 р. було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах за предметом «Технічне переоснащення магістральної теплової камери №4938 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 191 З (код ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-09-012724-a на підставі чого було укладено договір про закупівлю без застосування відкритих торгів. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, було оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також в плані закупівель (UA-P-2023-06-28-005693-b) зазначено підставу для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13. 3. Критеріями оцінки можливих потенційних виконавців робіт є ціна, можливість підрядника виконати роботи за предметом закупівлі у встановлений строк, на умовах визначених в проекті договору, згідно до вимог щодо технічних та якісних характеристик, та вимог до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, що були визначені замовником у тендерній документації закупівлі «Технічне переоснащення магістральної теплової камери № 4938 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 191 З (код ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-09-012724-a, за якою було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. 4. Щодо питання про відсутність плану фінансування робіт в договорі про закупівлю від 27.06.2023 № 68062706 повідомляємо, що згідно пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668), фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду, в даному випадку джерелом фінансування робіт, що є предметом договору від 27.06.2023 № 68062706 є власні (не бюджетні) кошти від господарської діяльності підприємства, тобто немає інвестора (головного розпорядника бюджетних коштів) в зв’язку з чим план фінансування робіт не складався.
Номер:
4667e3388fb14118bb99ba8542d500af
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
17.11.2023 12:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі по предмету «Технічне переоснащення магістральної теплової камери № 4938 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 191 З (код ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-28-011224-a) та відповідно до пунктів 6, 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинен відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи викладене, поясніть, чи установлювались КП «Харківські теплові мережі» (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ТОВ «ТЕПЛО-КВАР», з яким укладено договір про закупівлю, зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо, а також чи вимагалось під час укладання договору про закупівлю надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи, листи, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «ТЕПЛО-КВАР» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір.
2. Поясніть яким чином Замовником вибрано саме ТОВ «ТЕПЛО-КВАР» (код ЄДРПОУ 34329599), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 27.06.2023 № 68062706 без використання електронної системи закупівель з наданням документального підтвердження (наприклад, копій комерційних пропозицій, з-поміж яких Замовником обрано найнижчу, а саме пропозицію ТОВ «ТЕПЛО-КВАР» вартістю 15 516 046,33 гривень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
501b3866683b4310a6458f69870b70ee
Назва:
Інформація щодо запиту
Дата опублікування:
22.11.2023 17:38
Опис:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури закупівлі предмету «Технічне переоснащення магістральної теплової камери № 4938 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 191 З (код ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-28-011224-a). 1. Щодо першого питання: 20.06.2023р. потенційним підрядникам, зокрема ТОВ «ТЕПЛО-КВАР», було направлено листи щодо можливості виконання робіт з технічного переоснащення магістральної теплової камери № 4938 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 191 З, в яких викладений перелік вимог та документів, які необхідно надати на підтвердження відповідності цим вимогам (додаток 1 до листа). У відповідь ТОВ «ТЕПЛО-КВАР» надало лист Вих. №06/3 від 23 червня 2023р. (вх. № 1-06 від 23.06.2023р.) з ціновою пропозицією та документами, що підтверджують відповідність учасника встановленим Замовником вимогам. 2. Замовником обрано саме ТОВ «ТЕПЛО-КВАР» (код ЄДРПОУ 34329599), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 27.06.2023 № 68062706 вартістю 15 516 046,33 гривень без використання електронної системи закупівель враховуючи, що в пропозиціях наданих ТОВ «СХІД-ТЕПЛОРЕМОНТ» та ФІРМА «МИР» ТОВ була зазначена вища ціна. Копії вищезазначених документів надаються.