-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер:
676c637d668243228b560fbaf2cb1476
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-11-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.09.2023 00:00
Період моніторингу:
11.09.2023 16:37 - 03.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 50-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.09.2023 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
18. UA-2023-06-28-009069-a 28.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Чопської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 28.06.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.07.2023, тендерну пропозицію приватного підприємства «ТІМСТРІТБУД» (далі – ПП «ТІМСТРІТБУД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ПП «ТІМСТРІТБУД», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ПП «ТІМСТРІТБУД» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол уповноваженої особи Замовника від 10.07.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.07.2023, договір підряду від 20.07.2023 № 05-25-54, пояснення (інформацію, документи) від 12.09.2023 та від 18.09.2023, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
20.09.2023 16:55 - 26.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2023 16:55
Запити/Пояснення
Номер:
a9f086ba55c94f678ba6bcad033a9f22
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.09.2023 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-28-009069-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Чопською міською радою Закарпатської області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7d22d5c33b2f42cebf9f907f5d5ed5e9
Назва:
Надання (пояснення) на запит Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про надання пояснень (інформації, документів) у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a)
Дата опублікування:
12.09.2023 14:49
Опис:
11 вересня 2023 року Західним офісом Держаудитслужби в Хмельницькій області розпочато моніторинг (ID моніторингу: UA-M-2023-09-11-000066) відносно закупівлі замовника із закупівлі послуги з поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a).
Розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про надання пояснень (інформації, документів) у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a), Уповноваженою особою Замовника надаються наступні пояснення:
Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Чопською міською радою Закарпатської області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, уповноваженою особою замовника, здійснено на підставі подання начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Володимира Фронощука від 27.06.2023 р. № 223/03-30 (файл Подання № 223.03-30 додається), з врахуванням технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості, тендерних пропозицій у закупівлях замовника у попередніх періодах.
При цьому, у закупівлі враховано податок на додану вартість в розмірі 20 відсотків.
Інформація щодо попередніх закупівель Замовника:
1. «Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття вулиць, доріг та тротуарів» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2022-01-20-010708-b:
1.1. очікувана вартість закупівлі - 2 200 000 гривень з ПДВ.
1.2. вартість Договору підряду № 05-25-31 від 22.02.2022 року - 2 157 467 грн. без ПДВ.
1.3. у зв’язку із значним підвищенням цін на матеріальні ресурси через введення на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 року, сторони дійшли до взаємної згоди розірвати Договір підряду № 05-25-31 по об’єкту: «Поточний (ямковий) ремонти дорожнього покриття вулиць, доріг та тротуарів» на території Чопської міської територіальної громади від 22.02.2022 року.
2. "Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття вулиць, доріг та тротуарів" ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт" (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2021-02-10-012471-a:
2.1. очікувана вартість закупівлі - 3 501 000 гривень з ПДВ.
2.2. вартість Договору підряду № 97 від 22.03.2021 року - 3 359 920 гривень без ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до рішення 34 сесії восьмого скликання Чопської міської ради від 26.05.2023 №23 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 № 4 «Про бюджет Чопської міської територіальної громади на 2023 рік (нова редакція)» (зі змінами від 22.02.2023, 30.03.2023), рішення 34 сесії восьмого скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 26 травня 2023 року № 13 «Про внесення змін до «Програми благоустрою населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2021-2023 роки» (файл Витяг з рішення МР № 13 додається) та
Так, відповідно додатку 2.1. до рішення 34 сесії восьмого скликання Чопської міської ради від 26.05.2023 № 23 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 № 4 «Про бюджет Чопської міської територіальної громади на 2023 рік (нова редакція)» (зі змінами від 22.02.2023, 30.03.2023), Замовником виділено кошти на утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 11 800 000 гривень, з них 3 000 000 грн. на поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності, про що свідчить пояснююча записка до зазначеного рішення (файл Витяг з рішення 34 сесії та пояснююча записка додаються).
Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг по об’єкту: Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Чопської міської ради) https://chop-rada.gov.ua, за посиланням: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://rada.info/upload/users_files/04053737/83366757aa60e21dd63c396d435cd820.pdf (обґрунтування уповноваженої особи замовника з офіційного сайту додаються).
Номер:
156f7698c09c4eb5bc8eb35d38afd257
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.09.2023 13:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-28-009069-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1.Згідно вимог пункту 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі за встановленою формою, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що підтверджують приймання наданих послуг), згідно такого договору, сканкопія якого надана у складі пропозиції.
На виконання вищевказаних вимог пункту 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації учасником ПП «ТІМСТРІТБУД» надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 05.07.2023 № 03, сканкопії договорів від 07.06.2023 № 05-25-55 та від 11.11.2022 № 231 та сканкопії підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 до вказаних договорів.
Крім того згідно пункту 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації учасник у складі пропозиції має надати звіт про виконання договору про закупівлю, який ним зазначено, як аналогічний, або надає посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином і за допомогою яких документів учасник ПП «ТІМСТРІТБУД» виконав вимогу Замовника щодо надання у складі пропозиції звіту про виконання договору про закупівлю, який ним зазначено, як аналогічний, або надання посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c7ff78b1f44e4c3589c5093a79212750
Назва:
Розгляд запиту Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 15.09.2023 про надання пояснень (інформації, документів) у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a)
Дата опублікування:
18.09.2023 14:10
Опис:
Відповідно до вимог розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору (ів) за останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що підтверджують приймання наданих послуг), згідно такого договору, сканкопія якого надана у складі пропозиції.
Як вбачається із вищенаведеного, Замовник надав право Учасникам надати один або декілька аналогічних договорів на власний розсуд.
Учасником надано в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 05.07.2023 № 03, сканкопії договорів від 07.06.2022 № 05-25-55 та від 11.11.2022 № 231 та сканкопії підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 до вказаних договорів, які за своїм змістом є ідентичними до предмету закупівлі.
Замовником здійснено аналіз Договору підряду № 05-25-55 від 07.06.2022, укладеного із Чопською міською радою Закарпатської області.
Як вбачається з преамбули зазначеного договору, договір укладено з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», рішення 13 сесії 8 скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 23.02.2022 року № 1 «Про внесення змін до «Програми благоустрою населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2021-2023 роки», рішення 17 сесії 8 скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 19 квітня 2022 року № 16 «Про здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».
Так, станом на момент укладення Договору підряду № 05-25-55 від 07.06.2022 року, діяла постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», згідно вимог якої в умовах воєнного стану: оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”. Переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються рішеннями замовників/державних замовників, що здійснюють такі закупівлі.
Закупівля послуги за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a, здійснена з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», у відповідності до рішення 17 сесії 8 скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 19 квітня 2022 року № 15 (помилково зазначено у тексті договору рішення міської ради № 16) «Про здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», яким затверджено перелік закупівель товарів, робіт і послуг, які здійснюватимуться без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель в умовах воєнного стану (витяг з рішення додається).
На виконання рішення Чопської міської ради від 19.04.2022 № 15, Замовником укладено Договір підряду № 05-25-55 від 07.06.2022 року, який зареєстровано Державною казначейською службою України, про що свідчить реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 08.06.2022 № 5 (сканована копія реєстру додається).
Станом на дату укладення договору, такі закупівлі не включалися до річного плану закупівель. За результатами їх здійснення в електронній системі закупівель замовник/державний замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
Як вбачається з Указу Президента України №451/2023 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 18 серпня 2023 року строком на 90 діб, тобто Договір підряду № 05-25-55 станом на дату пояснення виконано, але не оприлюднений звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Враховуючи вищезазначене, Учасник, з об’єктивних причин, не міг надати в складі тендерної пропозиції звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель або здійснити посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro, оскільки такого звіту та посилання на нього в електронній системі закупівель не існує в природі.
Якщо брати до увагу другий аналогічний договір, а саме Договір підряду № 231, який Учасником надано додаткового, як аналогічний, інформація щодо закупівлі за цим договором розміщена у відкритому доступі, про що свідчить ID контракту: UA-2022-10-06-002240-a-c1 (примірних звіту додається).
Відповідно до розділу «Інша інформація» Тендерної документації до закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a) документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції; відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відсутність звіту про виконання договору про закупівлю за № 05-25-55, який Учасником зазначено, як аналогічний, або не надання посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro, не вплинуло на зміст тендерної пропозиції учасника ПП «ТІМСТРІТБУД» у закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a.