-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шафи захистів та керування для модернізації комплексу РЗтаА енергоблоку № 2 ВП РАЕС
Завершена
86 031 605.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 430 158.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 430 158.03 UAH
Номер:
bb6a0d4c1db049d98c53389877b0bc5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-26-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2024 00:00
Період моніторингу:
26.01.2024 14:14 - 17.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-06-28-009031-a 28.06.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ДОНОВАТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення установленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену Замовником 27.06.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, пропозицію ПрАТ «СНВО«Імпульс» (далі – ПрАТ «СНВО«Імпульс»), пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДОНОВАТ» (далі – ТОВ «ТД «ДОНОВАТ»), ПАТ Науково-виробничне підприємство «Радій» ( далі- ПАТ НВП «Радій», протокол розкриття тендерних пропозицій, Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.07.2023 № 15/62 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «СНВО «ІМПУЛЬС», Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.08.2023 № 06/91 щодо відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «СНВО «ІМПУЛЬС», Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.08.2023 № 15/62 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ДОНОВАТ», Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.08.2023 № 15/68 щодо визначення переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТД «ДОНОВАТ», Договір поставки від 11.09.2023 № 53-129-01-23-02845 на суму 100 866 369,60 гривень з ПДВ, додаткову угоду до нього від 19.10.2023 до № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 02.2024.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до пункту 3 частини І розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначив «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», а саме: «Підстави для неповернення/повернення забезпечення тендерної пропозиції визначені у ч. 3, 4 ст. 25 Закону».
Згідно з пунктом 3 частини третьої статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 цього Закону.
Водночас, згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
В свою чергу, не завантаження переможцем у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, є підставою для відхилення пропозиції учасника та підставою для стягнення коштів забезпечення пропозиції у відповідності до положень Особливостей.
Отже Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми пункту 47 Особливостей в частині строку надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Період усунення порушень:
19.02.2024 14:21 - 05.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2024 14:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
28.02.2024 до Київського окружного адміністративного суду подано адміністративний позов АТ "НАЕК "Енергоатом" від 27.02.2024 № 01-3958/10-вих про визнання протиправним і скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-28-009031-a
Дата публікації:
29.02.2024 15:33
Дата відкриття провадження:
13.05.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
320/11629/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
19.02.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Шафи захистів та керування для модернізації комплексу РЗтаА енергоблоку № 2 ВП РАЕС) (URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-28-009031-a) (торги 7252), відповідно до якого встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Користуючись наданим Законом правом, Замовник надає аргументовані заперечення до висновку ДАСУ.
У висновку зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пункту 47 Особливостей. Виходячи з констатуючої частини висновку, порушення стосується строку подання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Проте, положення пункту 47 Особливостей враховані у тендерній документації в повному обсязі, а саме:
– переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому п. 47 Особливостей (частина ІІ (Б) розділу ІІІ тендерної документації);
– замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому п. 47 Особливостей (абзац третій підпункту 3 п. 4 р. V тендерної документації).
Зазначене у висновку свідчить про вибірковий аналіз аудиторами положень тендерної документації, зокрема, п. 3 розділу III, а не тендерної документації в цілому.
Твердження ДАСУ, що «не завантаження переможцем у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та в абзаці 14 цього пункту, є підставою для відхилення пропозиції учасника та підставою для стягнення коштів забезпечення пропозиції у відповідності до положень Особливостей» не відповідає дійсності, оскільки ненадання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, є підставою для відхилення пропозиції переможця торгів, а не учасника.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 1 розділу I тендерної документації вона розроблена відповідно до норм і положень Закону з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Форма забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджені наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 (зареєстрований в Мінюсті 03.03.2021 за № 275/35897). Проте, положення щодо форми та вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, не змінено та не зупинено навіть частково з моменту затвердження Особливостей. При цьому, положення п. 47 Особливостей Замовником були ураховані у примірній формі страхової гарантії з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Примірна форма), яка затверджена розпорядженням Замовника (розміщена на веб-порталі Замовника: www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Примірна форма СТРАХОВОЇ ГАРАНТІЇ (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 4) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, які оголошені з 19.05.2023») та якій повинен відповідати зміст страхової гарантії (п. 2 частини І розділу ІІІ тендерної документації). Додається до заперечення.
Так, згідно вимог Примірної форми страховим ризиком, крім іншого, є «3. Ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей». Відповідно до умов тендерної документації переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТД «ДОНОВАТ» у складі тендерної пропозиції надано страхову гарантію (Сертифікат № 20967738-05-10-00/1 від 20.07.2023), що містить у п. 3 розділу «Страхові ризики» посилання на абзац 15 пункту 47 Особливостей.
Таким чином, замовником дотримано вимоги чинного законодавства з питань публічних закупівель, твердження аудиторів щодо порушення вимог пункту 47 Особливостей є безпідставним, а прийняті Замовником рішення та вчинені дії під час проведення зазначеної процедури закупівлі не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі, не були предметом оскарження.
Додаток: на 3 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Оксана СТАРЕНЧЕНКО
Дата публікації звіту:
20.02.2024 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
1bf361aeef8f4240b33179c4acf8e5d0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2024 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Шафи захистів та керування для модернізації комплексу РЗтаА енергоблоку № 2 ВП РАЕС» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-28-009031-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію чи розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
05d5edd190214600bbdea63448a21b31
Назва:
Про надання пояснень на запит від 30.01.2024
Дата опублікування:
01.02.2024 14:36
Опис:
В рамках моніторингу UA-M-2024-01-26-000021 процедури закупівлі ДК 021:2015 ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Шафи захистів та керування для модернізації комплексу РЗтаА енергоблоку № 2 ВП РАЕС), інформація про проведення якої опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2023-02-15-004727-a, та відповідно до частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає пояснення (інформацію та документи) на питання, запитувані в запиті від 30.01.2024, а саме:
«1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію чи розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.».
ПОЯСНЕННЯ:
1. Предметом вищезазначеної процедури закупівлі є шафи захистів та керування для модернізації комплексу РЗтаА енергоблоку № 2 ВП РАЕС.
Джерелом фінансування АТ «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти компанії, які надходять від реалізації виробленої електричної енергії.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – філією «ВП «Централізовані закупівлі» АТ «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
– проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками у попередніх договорах Замовника;
– аналізу наявних комерційних пропозицій вітчизняних виробників шаф захистів та керування РЗтаА з цінами та умовами постачання, а саме: ТОВ «ЕКНІС-ІНЖИНІРИНГ» від 10.11.2022 № 1300), Корпорації «ЕЛКОР» від 19.12.2022 № 29, ПАТ «НВП «РАДІЙ» від від 01.12.2022 № 55/431 (додаються у вкладенні).
За результатами проведеного цінового аналізу, зважаючи, що більшість з них сформована з прив’язкою до іноземних валют та наявне суттєве відхилення попозиційної вартості запропонованого обладнання, ОВЗ встановлено на рівні середньоарифметичного значення комерційних пропозицій, а саме 86 031 605,00 грн без ПДВ.
Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, які визначені в документі які визначені в документі «Технічна специфікація до предмета закупівлі «Шафи захистів та керування для модернізації комплексу РЗтаА енергоблоку № 2» ТСдоПЗ(т).151.18-2023 (ред. 1)» (Додаток 4 до тендерної документації), були установлені на підставі нижченаведених документів та є обов’язковими до виконання АТ «НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
Закон України від 15.01.2015 № 124-VІІІ «Про технічні регламенти і оцінку відповідності»;
Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077;
Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1067;
НП 306.2.141 2008 Загальні положення безпеки атомних станцій;
НП 306.2.205-2016 Вимоги до систем електропостачання, важливих для безпеки атомних станцій;
НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій;
ПУЕ Правила улаштування електроустановок (у редакції 2017 р.);
ГКД 34.20.507-2003 (у редакції 2019 року) Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила;
ДСТУ IEC 60529:2019 (IEC 60529:2013, IDT) Ступені захисту, забезпечувані корпусами (IP-код);
ДСТУ IEC 60654-1-2001 Обладнання для вимірювання та керування в промислових процесах. Умови експлуатації. Частина 1. Кліматичні умови;
ДСТУ 3166-95 (ГОСТ 23592-96) Монтаж електричний радіоелектронної апаратури та приладів. Загальні вимоги до об’ємного монтажу виробів електронної техніки та електротехнічних;
ДСТУ ISO 780-2001 Паковання. Графічне марковання щодо поводження з товарами;
ГОСТ 8865-93 Системы электрической изоляции. Оценка нагревостойкости и классификация;
ДСТУ 2817-94 Апарати електричні комутаційні на напругу до 1000 В. Вимоги безпеки;
ДСТУ EN 60439-1:2015 (EN 60439-1:1999 IDT) Устатковання комплектних розподільчих пристроїв низьковольтне. Частина 1. Устатковання, що пройшло випробування типу повністю чи частково;
ДСТУ EN 61000-6-4:2020 (EN IEC 61000-6-4:2019, IDT; IEC 61000-6-4:2018, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 6-4. Загальні стандарти. Емісія завад від промислових стандартів;
ДСТУ EN 61000-6-2:2018 (EN 61000-6-2:2005, АС:2005, IDT; IEC 61000-6-2:2005, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 6-2. Загальні стандарти. Несприйнятливість обладнання в промислових середовищах;
ДСТУ EN 61000-4-2:2018 (EN 61000-4-2:2009, IDT; IEC 61000-4-2:2008, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-2. Методики випробування та вимірювання Випробування на несприйнятливість до електростатичних розрядів;
ДСТУ EN 61000-4-3:2021 (EN 61000-4-3:2020, IDT; IEC 61000-4-3:2020, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-3. Методики випробування та вимірювання Випробування на несприйнятливість до радіочастотних електромагнітних полів;
ДСТУ EN 61000-4-4:2019 (EN 61000-4-4:2012, IDT; IEC 61000-4-4:2012, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-4. Методики випробування та вимірювання Випробування на несприйнятливість до сплесків напруги та струму;
ДСТУ EN 61000-4-5:2019 (EN 61000-4-5:2014, IDT; IEC 61000-4-5:2014, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-5. Методики випробування та вимірювання Випробування на несприйнятливість до швидких перехідних процесів/пакетів імпульсів;
ДСТУ EN 61000-4-8:2017 (EN 61000-4-8:2010, IDT; ІЕС 61000-4-8:2009, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-8. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до магнітних полів частоти мережі;
ДСТУ EN 61000-4-9:2019 (EN 61000-4-9:2016, IDT; IEC 61000-4-9:2016, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-9. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до імпульсних магнітного поля;
ДСТУ EN 61000-4-12:2017 (EN 61000-4-12:2006, IDT; IEC 61000-4-12:2006, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-12. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до дзвінкої хвилі;
ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов;
СОУ НАЕК 012:2021 Управління поставками (закупівлями) продукції. Оцінка постачальників продукції, робіт та послуг для систем, важливих для безпеки ядерних установок;
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії
СОУ НАЕК 077:2020 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження;
СОУ НАЕК 081:2021 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для ЯУ;
381929.002.AЕ01/19/11-04/381929 Модернізація пристроїв РЗА блоку генератор-трансформатор на енергоблоці №2 Рівненської АЕС. Релейний захист і автоматика елементів головної схеми;
381929.003.AЕ01.000000.Д0/19/11-04/381929 Модернізація пристроїв РЗА блоку генератор-трансформатор на енергоблоці №2 Рівненської АЕС. Технічне завдання заводу на виготовлення шаф;
381929.000.007.AЕ01/19/11-03/381929 Модернізація пристроїв РЗА блоку генератор-трансформатор на енергоблоці №2 Рівненської АЕС. Релейний захист і автоматика елементів головної схеми. Приєднання контрольних кабелів;
381929.207.1521-ЕЦ1.000000 Технічне переоснащення. Модернізація пристроїв РЗА блоку генератор-трансформатор на енергоблоці №2 Рівненської АЕС. Головний корпус. Етажерка електротехнічних пристроїв. Організація живлення шаф РЗА постійним оперативним струмом. Технічне завдання на виготовлення шаф В57, В58;
РВН-409-13-ЕСВ-ТЗ1 Технічне переоснащення. Модернізація генераторного вимикача ТГ-3 типу ВГМ-20 на енергоблоці №2 Рівненської АЕС. Технічне завдання заводу на шафа сигналізації В18;
381929.002.AЕ01/19/11-04/381929 Модернізація пристроїв РЗА блоку генератор-трансформатор на енергоблоці №2 Рівненської АЕС. Релейний захист і автоматика елементів головної схеми.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: «ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Шафи захистів та керування для модернізації комплексу РЗтаА енергоблоку № 2 ВП РАЕС)» розміщено на веб-сайті «АТ НАЕК Енергоатом» на сторінці «Обґрунтування предмета закупівлі 2023 рік» (посилання: https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html) → 28.06.2023 ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл UA-2023-06-28-009031-a (посилання https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/e-procurement/2023/06/7252.docx ).
Додатки у вкладенні.