-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Воздвиженська, вул. Шевченко, вул. Наддніпрянська та вул. Молодіжна в с. Витачів Української міської територіальної громади)
Завершена
4 810 916.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 109.16 UAH
мін. крок: 1% або 48 109.16 UAH
Номер:
1e688beedc5a4275b521b077c335c5fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2023 00:00
Період моніторингу:
08.09.2023 15:32 - 30.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.09.2023 № 62-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.09.2023 № 62-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-06-28-007745-a 28.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Української міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.07.2023 № 112 зі змінами, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЮРАЙ ЛТД» (далі – ТОВ «ЮРАЙ ЛТД»), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 13.07.2023 № 118, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.07.2023, договір від 20.07.2023 № 252 на суму 4 797 519,13 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЮРАЙ ЛТД», пояснення надані 11.09.2023, 20.09.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.09.2023 17:30 - 03.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2023 17:30
Запити/Пояснення
Номер:
d1681714343c49aa844d6ab513eca233
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.09.2023 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Воздвиженська, вул. Шевченко, вул. Наддніпрянська та вул. Молодіжна в с. Витачів Української міської територіальної громади)», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-28-007745-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
62c056a74d3a4dcbb9ba70d95b85782c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.09.2023 16:05
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Воздвиженська, вул. Шевченко, вул. Наддніпрянська та вул. Молодіжна в с. Витачів Української міської територіальної громади)», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-28-007745-a) та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель») виконавчий комітет Української міської ради надає пояснення щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість даної закупівлі з експертною оцінкою (службова для організації),Рішенням УМР та зверненнями громадян щодо проведення закупівлі (додаються). Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ukrainska-gromada.gov.ua/cat_doc/subject-of-purchase.
Номер:
7cbc316abb48457f9d630b6fe5e160de
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.09.2023 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Воздвиженська, вул. Шевченко, вул. Наддніпрянська та вул. Молодіжна в с. Витачів Української міської територіальної громади)», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-28-007745-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЮРАЙ ЛТД» (далі – ТОВ «ЮРАЙ ЛТД») як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, згідно вимог абзаців 2, 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей та автоматично не відмінено електронною системою закупівель процедуру відкритих торгів на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей?
Так, пунктом 2 додатка 2 «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерій процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону, підстави встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» (далі – пункт 2 Додаток 2) тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції повинен обов`язково надати, зокрема, документи (трудова книжка, наказ про прийняття на роботу або договір ЦПХ), які підтверджують наявність в учасника трудових або цивільно-правових відносин із працівниками, зазначеними в таблицях (таблиці інженерно-технічних працівників, таблиці наявності робітників робочих професій) та повідомлення про прийняття працівника на роботу до підприємства відповідно до постанови Кабінету Мінстрів України № 413 від 17.06.2015.
На виконання вказаної вимоги, учасником ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка інформує про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, в якій зазначено чотирнадцять робітників робочих професій.
Однак, учасником ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» у складі тендерної пропозиції не надано трудові книжки та/або договори ЦПХ зазначених в довідці робітників, чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатка 2 тендерної документації та не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b992a546898c4550a1effb6c4a4074a7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.09.2023 23:07
Опис:
На Ваш запит 15.09.2023 13:01 далі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень додатку 2 тендерної документації, Замовником зокрема було встановлено кваліфікаціний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
З метою підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі пропозиції має надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору за предметом закупівлі, де зазначаються: - П.І.Б.; посада; функціональні обов’язки працівників; досвід роботи на зазначеній посаді та загальний стаж роботи (років);
Обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників:
-головного інженера;
На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати:
- копію диплому про освіту (про вищу освіту) з відповідним додатком (у разі їх наявності) головного інженера учасника з присвоєною кваліфікацією інженер, інженер-будівельник, інженер-механік або інша спеціальність в галузі будівництва;
- Обов’язково надаються документи (трудова книжка, наказ про прийняття на роботу або договір ЦПХ), які підтверджують наявність в учасника трудових, або цивільно правових відносин із працівниками, зазначеними в таблицях (таблиці інженерно-технічних працівників, таблиці наявність робітників робочих професій) та повідомлення про прийняття працівника на роботу до підприємства відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №413 від 17.06.2015.
На підтвердження відповідності встановленій вимозі учасником ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» зокрема було надано довідку встановленої форми, що зокрема містить відомості про наявність головного інженера Крапетяна Левона Велібековича та додано диплом інженера-будівельника, наказ про прийняття на роботу, трудову книжку, що підтверджують прийняття на роботу вказаного працівника.
Просимо Вас врахувати, що умовами тендерної документації не встановлено окремих вимог щодо наявніості інших ніж встановлених працівників (вимога: Обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників: головного інженера).
За таких умов, ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У Замовника були відсутні виключні підстави для встановлення порушення в цій частині.
Також, при оцінці відповідності встановденій вимозі, Замовником було враховано аналогічну практику Колегії АМКУ в рішенні від 09.06.2020 № 11318 (скарга UA-2020-04-17-001589-a.c5).
Разом з тим, Замовником не вимагалося підтвердження наявності водіїв, машиністів та дорожніх робітників, що були додатково вказані ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» у наданій довідці.
Натомість, виходячи з наданої ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, ним залучається дорожньо-будівельні машини на підставі договору надання послуг (послуги надаються з водіями та машиністами надавача послуг [не водіями та машиністами Учасника]). Таким чином, наявність/відсутність машиністів чи водіїв ніяк не впливає на надання послуг.
Відповідно до положень пункту 4 розділу V тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій (згідно з наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок»), зокрема, (5) у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Приклад: У довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник посилається на договір оренди приміщення, але не подає його у складі тендерної пропозиції (у разі якщо умовами тендерної документації не вимагається подання договору оренди приміщення).