-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт доріг Феодосіївської територіальної громади в селі Ходосівка, Хотів, Лісники, Іванковичі, Рославичі Обухівського району Київської області
Завершена
3 203 949.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 039.50 UAH
мін. крок: 1% або 32 039.50 UAH
Номер:
06f4aebe5fd546789844692bb6e04aaa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-09-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.01.2024 00:00
Період моніторингу:
09.01.2024 16:06 - 31.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.01.2024 №2
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-06-27-012970-a 27.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIIІ. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОР2» встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 19.06.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.06.2023 (зі змінами) (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ ДБК «РАФ-1», ТОВ «ЄВРОДОР2» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.07.2023 № 16-11-07-2023, від 18.07.2023 № 18-18-07-2023, повідомлення про намір укласти договір від 18.07.2023, договір від 31.07.2023 № 18/3.8.3, додаткова угода від 11.09.2023 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 11.01.2024, звіт про виконання договору про закупівлю від 11.01.2024 року. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що на участь у тендері подано пропозиції шістьох учасників: ТОВ ДБК «РАФ-1» з ціною пропозиції – 2 450 106,24 грн, ТОВ «ЄВРОДОР2» з ціною пропозиції - 2 557 294,01 грн, ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» з ціною пропозиції 2 567 960,00 грн, Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з ціною пропозиції 2 650 026,00 грн, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з ціною пропозиції 2 883 462,77 грн, ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» з ціною пропозиції – 3 139 856,83 грн. Тендерну пропозицію учасника ТОВ ДБК «РАФ-1» відхилено згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.07.2023 № 16-11-07-2023 відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливості № 1178 у зв’язку з невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОДОР2» (далі – Переможець) з ціною - 2 557 294,01 грн (з ПДВ). Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОР2» умовам ТД.
Відповідно до пункту 8 Додатку № 2 до ТД «Технічна специфікація» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Проте, Переможцем у складі пропозиції не надано вищезазначений сертифікат, чим недотримано вимоги пункту 8 Додатку № 2 до ТД «Технічна специфікація». Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОДОР2», а уклав з ним договір на суму 2 553 682,70 гривень. Також, в ході моніторингу встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 11.09.2023 № 1 лише 04.11.2023, тобто з недотриманням триденного терміну для внесення змін до договору про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
01.02.2024 17:27 - 16.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2024 17:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу змісту Висновку та на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне повідомити наступне.
31 липня 2023 року Виконавчим комітетом Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області (далі – Виконавчий комітет) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Євродор2» (далі – ТОВ «Євродор2») було укладено Договір.
Згідно з предметом Договору ТОВ «Євродор2» зобов’язалось надати Виконавчому комітету послуги з поточного ремонту доріг Феодосіївської територіальної громади в селі Ходосівка, Хотів, Лісники, Іванковичі, Рославичі Обухівського району Київської області (далі – Послуги) в обсягах, передбачених кошторисною документацією.
З метою здійснення контролю за наданням Послуг за Договором, Виконавчим комітетом та Фізичною особою-підприємцем Гайдамакою Максимом Миколайовичем (далі – ФОП Гайдамака) було укладено договір № 1 про технічний нагляд від 31 липня 2023 року. Згідно з умовами зазначеного договору ФОП Гайдамака зобов’язався надати Виконавчому комітету послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Поточний ремонт доріг Феодосіївської територіальної громади в селі Ходосівка, Хотів, Лісники, Іванковичі, Рославичі Обухівського району Київської області» (копія договору додається).
ТОВ «Євродор2» надало Послуги за Договором якісно, своєчасно в порядку та на умовах, визначених Договором, з дотриманням будівельних норм і правил, про що було складено Акт № 1 від 11 вересня 2023 року приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, КБ-3 (копія акту додається). Якість Послуг та їх відповідність умовам Договору та вимогам чинного законодавства України підтверджена ФОП Гайдамакою, про що свідчить підписання та скріплення ним своєю печаткою вищезазначеного акту.
Будь-які зауваження та претензії щодо якості та обсягів наданих Послуг як у Виконавчого комітету, так і у ФОП Гайдамаки до ТОВ «Євродор2» відсутні.
На підставі Акту № 1 від 11 вересня 2023 року приймання виконаних будівельних робіт Виконавчий комітет оплатив ТОВ «Євродор2» вартість Послуг в розмірі і у строки, що визначені Договором.
Відповідно до п. 13.1. Договору, Договір набуває чинності з моменту його укладення та діє до 31.12.2023 року.
11 січня 2024 року в порядку та у строки, визначені чинним законодавством України, Виконавчим комітетом оприлюднений Звіт про виконання Договору в електронній системі закупівель.
Таким чином, Договір був припинений 31 грудня 2023 року у зв’язку з повним виконанням своїх зобов’язань Виконавчим комітетом та ТОВ «Євродор2», відсутністю будь-яких зауважень і претензій до Послуг та закінченням строку його дії.
Дата публікації звіту:
07.02.2024 13:58
Запити/Пояснення
Номер:
8c32e3d15f1646e3947f2c6f96b5ad73
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.01.2024 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з поточного ремонту дорожнього покриття (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-27-012970-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічнихта якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7fa8431598744f7ea354856197df5b34
Назва:
Надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
11.01.2024 16:02
Опис:
«На виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Посилання на сторінку офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://feodosiivska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-14-41-24-06-05-2021/
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до «Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 року № 154 розділу 1 пункту 1.7, до поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд належать такі роботи:
а) середній ремонт: роботи, пов'язані з періодичним відновленням шару зносу дорожнього покриття, забезпеченням достатньої його жорсткості та рівності, поліпшенням експлуатаційних якостей елементів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд, а також роботи з відновлення елементів та конструкцій штучних споруд, які безпосередньо зазнають льодових та хвилевих впливів.
При необхідності середній ремонт може полягати в ліквідації всіх дрібних пошкоджень проїзної частини вулично-дорожньої мережі та штучних споруд, у тому числі пошкоджень, що створюють перешкоди для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
б) дрібний ремонт: роботи, спрямовані на запобігання дрібним деформаціям і пошкодженням вулично-дорожньої мережі та штучних споруд і на негайну їх ліквідацію.
1.11. Ремонт і утримання доріг у населених пунктах здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових актів з організації експлуатаційних робіт на вулицях та дорогах, проектно-кошторисної документації, технологічних карт на окремі види робіт.
У звязку з виявленими пошкодженнями асфальто-бетонного покриття вулично-дорожньої мережі населених пунктів Феодосіївської територіальної громади Замовником прийнято рішення щодо здійснення відповідних заходів, а саме, провести процедуру закупівлі послуг «Поточний ремонт доріг Феодосіївської територіальної громади в селі Ходосівка, Хотів, Лісники, Іванковичі, Рославичі Обухівського району Київської області».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. Технічне завдання передбачено Додатком 2 до Тендерної документації по процедурі закупівлі – відкриті торги з особливостями.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмету закупівлі складає – 3 203 949,80 грн. (три мільйони двісті три тисячі девятсот сорок девять гривень, 80 копійок). Кошторисні розрахунки складені відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. За результатами розгляду кошторисної документації, яка враховує обсяги робіт, загальна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 3 325 823,00 грн, у тому числі будівельні роботи – 2 646 526,00 грн, та інші витрати – 679 297,00 грн. Очікувана вартість розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд».
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Відповідно до Цільової програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою населених пунктів Феодосіївської сільської територіальної громади Обухівського району Київської області на 2023 рік, затвердженої рішенням Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області від 24.12.2022 року №8 (зі змінами) розмір бюджетного призначення по КПКВК 0217461 – Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету, КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних) складає – 5 000 000,00 грн (п`ять мільйонів гривень 00 копійок) згідно з Кошторисом на 2023 рік (зі змінами).