• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт доріг Феодосіївської територіальної громади в селі Ходосівка, Хотів, Лісники, Іванковичі, Рославичі Обухівського району Київської області

Завершена

3 203 949.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 039.50 UAH
Номер: 06f4aebe5fd546789844692bb6e04aaa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-09-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.01.2024 16:06 - 31.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.01.2024 №2 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-06-27-012970-a 27.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIIІ. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОР2» встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 19.06.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.06.2023 (зі змінами) (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ ДБК «РАФ-1», ТОВ «ЄВРОДОР2» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.07.2023 № 16-11-07-2023, від 18.07.2023 № 18-18-07-2023, повідомлення про намір укласти договір від 18.07.2023, договір від 31.07.2023 № 18/3.8.3, додаткова угода від 11.09.2023 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 11.01.2024, звіт про виконання договору про закупівлю від 11.01.2024 року. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що на участь у тендері подано пропозиції шістьох учасників: ТОВ ДБК «РАФ-1» з ціною пропозиції – 2 450 106,24 грн, ТОВ «ЄВРОДОР2» з ціною пропозиції - 2 557 294,01 грн, ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» з ціною пропозиції 2 567 960,00 грн, Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з ціною пропозиції 2 650 026,00 грн, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з ціною пропозиції 2 883 462,77 грн, ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» з ціною пропозиції – 3 139 856,83 грн. Тендерну пропозицію учасника ТОВ ДБК «РАФ-1» відхилено згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.07.2023 № 16-11-07-2023 відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливості № 1178 у зв’язку з невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОДОР2» (далі – Переможець) з ціною - 2 557 294,01 грн (з ПДВ). Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОР2» умовам ТД. Відповідно до пункту 8 Додатку № 2 до ТД «Технічна специфікація» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Проте, Переможцем у складі пропозиції не надано вищезазначений сертифікат, чим недотримано вимоги пункту 8 Додатку № 2 до ТД «Технічна специфікація». Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОДОР2», а уклав з ним договір на суму 2 553 682,70 гривень. Також, в ході моніторингу встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 11.09.2023 № 1 лише 04.11.2023, тобто з недотриманням триденного терміну для внесення змін до договору про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 01.02.2024 17:27 - 16.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.02.2024 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами аналізу змісту Висновку та на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне повідомити наступне. 31 липня 2023 року Виконавчим комітетом Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області (далі – Виконавчий комітет) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Євродор2» (далі – ТОВ «Євродор2») було укладено Договір. Згідно з предметом Договору ТОВ «Євродор2» зобов’язалось надати Виконавчому комітету послуги з поточного ремонту доріг Феодосіївської територіальної громади в селі Ходосівка, Хотів, Лісники, Іванковичі, Рославичі Обухівського району Київської області (далі – Послуги) в обсягах, передбачених кошторисною документацією. З метою здійснення контролю за наданням Послуг за Договором, Виконавчим комітетом та Фізичною особою-підприємцем Гайдамакою Максимом Миколайовичем (далі – ФОП Гайдамака) було укладено договір № 1 про технічний нагляд від 31 липня 2023 року. Згідно з умовами зазначеного договору ФОП Гайдамака зобов’язався надати Виконавчому комітету послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Поточний ремонт доріг Феодосіївської територіальної громади в селі Ходосівка, Хотів, Лісники, Іванковичі, Рославичі Обухівського району Київської області» (копія договору додається). ТОВ «Євродор2» надало Послуги за Договором якісно, своєчасно в порядку та на умовах, визначених Договором, з дотриманням будівельних норм і правил, про що було складено Акт № 1 від 11 вересня 2023 року приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, КБ-3 (копія акту додається). Якість Послуг та їх відповідність умовам Договору та вимогам чинного законодавства України підтверджена ФОП Гайдамакою, про що свідчить підписання та скріплення ним своєю печаткою вищезазначеного акту. Будь-які зауваження та претензії щодо якості та обсягів наданих Послуг як у Виконавчого комітету, так і у ФОП Гайдамаки до ТОВ «Євродор2» відсутні. На підставі Акту № 1 від 11 вересня 2023 року приймання виконаних будівельних робіт Виконавчий комітет оплатив ТОВ «Євродор2» вартість Послуг в розмірі і у строки, що визначені Договором. Відповідно до п. 13.1. Договору, Договір набуває чинності з моменту його укладення та діє до 31.12.2023 року. 11 січня 2024 року в порядку та у строки, визначені чинним законодавством України, Виконавчим комітетом оприлюднений Звіт про виконання Договору в електронній системі закупівель. Таким чином, Договір був припинений 31 грудня 2023 року у зв’язку з повним виконанням своїх зобов’язань Виконавчим комітетом та ТОВ «Євродор2», відсутністю будь-яких зауважень і претензій до Послуг та закінченням строку його дії.
Дата публікації звіту: 07.02.2024 13:58

Запити/Пояснення