• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Легковий автомобіль

Завершена

2 222 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 220.00 UAH
Номер: c063aaf1bff14aacb30579453962a034
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-28-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.08.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 28.08.2023 15:09 - 19.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 28.08.2023 № 176 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.08.2023 № 176 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2023-06-27-010915-a 27.06.2023 Комунальне підприємство «Міське управління справами» Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимоги пунктів 8, 11 частини другої статті 22 Закону №922, частини 1 статті 41 Закону №922, частини 3 статті 180 Господарського кодексу України. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця TOB ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" встановлено порушення вимог абз. 2 пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору тендерній пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення у відповідність умови договору поставки від 12.07.2023 №51 стосовно комплектації товару (технічна специфікація), надати документальне підтвердження комплектації автомобіля шляхом оздоблення комбінованою шкірою керма, оздоблення сидінь комбінованою шкірою з перфорацією та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради (далі Замовник) ID: UA-P-2023-06-27-003502-c на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 27.06.2023 №76 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" (далі ТОВ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.07.2023 №88, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 05.07.2023, договір поставки від 12.07.2023 №51, додаткову угоду від 31.07.2023 №1, пояснення замовника надані 14.09.2023, через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 07.09.2023, 12.09.2023. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей (у редакції чинній на дату складання тендерної документації) установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме: - на порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону №922 в проекті договору про закупівлю не зазначено порядок зміни його умов; - в пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922, відповідно до якого строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" встановлено її не відповідність вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації. Так, у складі тендерної пропозиції TOB ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" завантажено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Легкові автомобілі (код за ДК 34110000-1 – Легкові автомобілі) (файл «Додаток 2_ТТХ.pdf 04 липня 2013 11:51), в якому відсутні позиції, що зазначені в пункті 1.1.2 Комплектація, а саме: оздоблення комбінованою шкірою керма, оздоблення сидінь комбінованою шкірою з перфорацією, чим не дотримано вимоги пункту 1.1.2 «Комплектація» розділу «І. Кількість та опис усіх необхідних характеристик товарів (технічна специфікація)» Додатку 2 до тендерної документації. Проте, на порушення норми абз. 2 пункту 43 Особливостей замовником під час розгляду тендерної пропозиції цього учасника не виявлено невідповідності в інформації, що надана учасником, та не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовником не надано учаснику TOB ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" можливість виправити невідповідність, чим не дотримано вимогу абз. 2 пункту 43 Особливостей. Згідно з підпунктом 2 пункту 3 розділу V тендерної документації та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Проте, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію TOB ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" та уклав з ним договір поставки від 12.07.2023 №51 на суму 2 130 000,00 гривень. Водночас, відповідно до Специфікації до договору поставки від 12.07.2023 №51 не передбачена комплектація автомобіля шляхом оздоблення комбінованою шкірою керма, оздоблення сидінь комбінованою шкірою з перфорацією. Поряд з цим, нормою частини 1 статті 41 Закону №922 визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Наслідком зазначеного вище є недотримання сторонами норми частин 3 та 4 статті 180 Господарського кодексу України щодо предмету договору (номенклатура, асортимент), а також вимоги до їх якості. Відповідно до даних електронної системи, розміщених на сайті https://spending.gov.ua/new/transactions/search, оплата за договором поставки від 12.07.2023 №51 проведена у повному обсязі на суму 2 130 000,00 гривень. Надане Замовником протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 07.09.2023, 12.09.2023 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не спростували виявлених порушень.
Період усунення порушень: 19.09.2023 11:23 - 04.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2023 11:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби України здійснено заходи щодо приведення у відповідність умови Договору від 12.07.2023 №51 стосовно комплектації автомобіля.
Дата публікації звіту: 22.09.2023 14:16

Запити/Пояснення