• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів

Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:45233223-8 - Відновлення покриття проїжджої частини доріг.

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер: a40e5877fe974ee8bea3dbf4a2851298
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-29-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 29.08.2023 16:23 - 20.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.08.2023 № 237 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.08.2023 № 237. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-27-007281-a, 27.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «НВПП «КОМБІ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «НВПП «КОМБІ» щодо розірвання договору. Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради на 2023 рік (UA-P-2023-06-27-003709-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ПП «Науково-виробниче приватне підприємство «КОМБІ» (далі – ПП «НВПП «КОМБІ»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.07.2023 №148; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «НВПП «КОМБІ» як переможцем тендеру документи; договір від 12.07.2023 №106; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За умовами частини 3 розділу 6 тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: інформацію про право підписання договору про закупівлю; достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Проте, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається з урахуванням положень статті 41 Закону, за винятком окремих її частин, зокрема частини другої, якою саме передбачено надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю у відповідних випадках копії ліцензії або документа дозвільного характеру. Таким чином, норми частини другої статті 41 Закону під час проведення досліджуваної процедури закупівлі не застосовуються та вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі Замовнику під час укладення договору копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, у пункті 17 Особливостей №1178, відсутня. Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За вимогою тендерної документації (пункт 1 розділу 1 Додатку 1), на підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій за предметом закупівлі учасник має надати оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази, необхідних для якісного надання послуг, що є предметом закупівлі (наявність машин та/або механізмів). Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності всіх машин та/або механізмів, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. При цьому, машини та/або механізми, що відображені в Довідці та, які перебувають у власності учасника, підтверджуються: оригіналами техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу для машин та механізмів, які підлягають державній реєстрації, а також машини та/або механізми, що відображені в Довідці та, які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються учасником для надання послуги, тощо, підтверджуються: оригіналами договорів оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін.), актами приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) таких транспортних засобів, машин та/або механізмів, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), оригіналами техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу для машин та/бо механізмів, які підлягають державній реєстрації. Отже, Замовником установлено до учасників вимогу щодо включення до вищезгаданої інформаційної довідки всіх машин та/або механізмів, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ПП «НВПП «КОМБІ» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 27.06.2023 №78 (файл «Довідка техніка.pdf»), яка містить наступний перелік будівельних машин і механізмів: Краз 6510 самоскид АТ5845АК; Маз 4571N2 самоскид AT4315CE; Екскаватор Борекс 2106, 13249АТ; Автогрейдер О&К F156А 10812АТ; Фреза самовирівнювальна SIMEX PL4520; Коток дорожний Аmmnn АV23-40 21312АТ; Асфальтоукладач Balkmena 400 23620АТ; Коток дорожнiй HAMM HD90 12531АТ; Мiнi-навантажувач Mustang 2200R 15534АТ. Разом з тим, відповідно до Технічної специфікації, яка міститься у Додатку 2 до тендерної документації, передбачено, зокрема, виконання робіт з готування важкого бетону на щебені (пункти 8, 14 частини 1 Додатку 2) та готування важких кладкових цементних розчинів (пункт 11 частини 1 Додатку2). Слід зазначити, що відповідно до частини 3.2 Додатку 1 до тендерної документації, переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати Замовнику цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві», з врахуванням змін та складену із застосуванням програмного комплексу АВК-5, АС 4, тощо, відповідно до Технічної специфікації (Додатку 2 до тендерної документації). Відповідно до наданої під час моніторингу на запит органу державного фінансового контролю Підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни передбачено роботу бетонозмішувача примусової дії пересувного та розчинозмішувача пересувного (пункти 5 та 6 розділу ІІ «Будівельні машини та механізми»). Водночас, надана у складі тендерної пропозиції Довідка про наявність матеріально-техніченої бази від 27.06.2023 №78 не містить інформації про наявність у вказаного учасника бетонозмішувача примусової дії пересувного та розчинозмішувача пересувного, які будуть використовуватись для виконання робіт з готування важкого бетону на щебені та готування важких кладкових цементних розчинів. Крім цього, відповідно до наданої учасником ПП «НВПП «КОМБІ»у складі тендерної пропозиції довідки від 27.06.2023 №70 (файл «Субпідрядники.рdf») всі роботи будуть виконуватись працівниками підприємства, без залучення субпідрядних організацій та співвиконавців. Отже, учасником ПП «НВПП «КОМБІ» не підтверджено його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині матеріально-технічної бази. За нормою підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «НВПП «КОМБІ», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 12.07.2023 №106.
Період усунення порушень: 18.09.2023 17:52 - 03.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.09.2023 17:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язання західного офісу Держаудитслужби та задля уникнення недопущення у подальшому помилок при складанні тендерної документації, була проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою. Також, уповноважена особа додатково відвідає навчальні заходи щодо проведення публічних закупівель протягом вересня - жовтня 2023 року. На усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей № 1178 директору ПП «НВПП «КОМБІ» було надіслано лист за вих. № 04-10/1283 від 18.09.2023р. щодо припинення дії договору № 106 від 12.07.2023р. та отримано відповідь за вих. № 68 від 25.09.2023р. стосовно не заперечення ПП «НВПП «Комбі» щодо припинення дії зазначеного вище договору. Повідомляємо, що зобов’язання за договором № 106 від 12.07.2023р. буде припинено до 01.10.2023р. Сканована копія листів за вих. № 04-10/1283 від 18.09.2023р. та № 68 від 25.09.2023р. – додаються.
Дата публікації звіту: 25.09.2023 15:50

Запити/Пояснення