-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів
Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:45233223-8 - Відновлення покриття проїжджої частини доріг.
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер:
a40e5877fe974ee8bea3dbf4a2851298
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-29-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2023 00:00
Період моніторингу:
29.08.2023 16:23 - 20.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.08.2023 № 237
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.08.2023 № 237.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-27-007281-a, 27.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «НВПП «КОМБІ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «НВПП «КОМБІ» щодо розірвання договору.
Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради на 2023 рік (UA-P-2023-06-27-003709-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ПП «Науково-виробниче приватне підприємство «КОМБІ» (далі – ПП «НВПП «КОМБІ»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.07.2023 №148; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «НВПП «КОМБІ» як переможцем тендеру документи; договір від 12.07.2023 №106; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За умовами частини 3 розділу 6 тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: інформацію про право підписання договору про закупівлю; достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Проте, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається з урахуванням положень статті 41 Закону, за винятком окремих її частин, зокрема частини другої, якою саме передбачено надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю у відповідних випадках копії ліцензії або документа дозвільного характеру.
Таким чином, норми частини другої статті 41 Закону під час проведення досліджуваної процедури закупівлі не застосовуються та вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі Замовнику під час укладення договору копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, у пункті 17 Особливостей №1178, відсутня.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За вимогою тендерної документації (пункт 1 розділу 1 Додатку 1), на підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій за предметом закупівлі учасник має надати оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази, необхідних для якісного надання послуг, що є предметом закупівлі (наявність машин та/або механізмів). Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності всіх машин та/або механізмів, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі.
При цьому, машини та/або механізми, що відображені в Довідці та, які перебувають у власності учасника, підтверджуються: оригіналами техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу для машин та механізмів, які підлягають державній реєстрації, а також машини та/або механізми, що відображені в Довідці та, які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються учасником для надання послуги, тощо, підтверджуються: оригіналами договорів оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін.), актами приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) таких транспортних засобів, машин та/або механізмів, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), оригіналами техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу для машин та/бо механізмів, які підлягають державній реєстрації.
Отже, Замовником установлено до учасників вимогу щодо включення до вищезгаданої інформаційної довідки всіх машин та/або механізмів, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі
Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ПП «НВПП «КОМБІ» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 27.06.2023 №78 (файл «Довідка техніка.pdf»), яка містить наступний перелік будівельних машин і механізмів: Краз 6510 самоскид АТ5845АК; Маз 4571N2 самоскид AT4315CE; Екскаватор Борекс 2106, 13249АТ; Автогрейдер О&К F156А 10812АТ; Фреза самовирівнювальна SIMEX PL4520; Коток дорожний Аmmnn АV23-40 21312АТ; Асфальтоукладач Balkmena 400 23620АТ; Коток дорожнiй HAMM HD90 12531АТ; Мiнi-навантажувач Mustang 2200R 15534АТ.
Разом з тим, відповідно до Технічної специфікації, яка міститься у Додатку 2 до тендерної документації, передбачено, зокрема, виконання робіт з готування важкого бетону на щебені (пункти 8, 14 частини 1 Додатку 2) та готування важких кладкових цементних розчинів (пункт 11 частини 1 Додатку2).
Слід зазначити, що відповідно до частини 3.2 Додатку 1 до тендерної документації, переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати Замовнику цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві», з врахуванням змін та складену із застосуванням програмного комплексу АВК-5, АС 4, тощо, відповідно до Технічної специфікації (Додатку 2 до тендерної документації).
Відповідно до наданої під час моніторингу на запит органу державного фінансового контролю Підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни передбачено роботу бетонозмішувача примусової дії пересувного та розчинозмішувача пересувного (пункти 5 та 6 розділу ІІ «Будівельні машини та механізми»).
Водночас, надана у складі тендерної пропозиції Довідка про наявність матеріально-техніченої бази від 27.06.2023 №78 не містить інформації про наявність у вказаного учасника бетонозмішувача примусової дії пересувного та розчинозмішувача пересувного, які будуть використовуватись для виконання робіт з готування важкого бетону на щебені та готування важких кладкових цементних розчинів.
Крім цього, відповідно до наданої учасником ПП «НВПП «КОМБІ»у складі тендерної пропозиції довідки від 27.06.2023 №70 (файл «Субпідрядники.рdf») всі роботи будуть виконуватись працівниками підприємства, без залучення субпідрядних організацій та співвиконавців.
Отже, учасником ПП «НВПП «КОМБІ» не підтверджено його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині матеріально-технічної бази.
За нормою підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «НВПП «КОМБІ», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 12.07.2023 №106.
Період усунення порушень:
18.09.2023 17:52 - 03.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.09.2023 17:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання західного офісу Держаудитслужби та задля уникнення недопущення у подальшому помилок при складанні тендерної документації, була проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою.
Також, уповноважена особа додатково відвідає навчальні заходи щодо проведення публічних закупівель протягом вересня - жовтня 2023 року.
На усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей № 1178 директору ПП «НВПП «КОМБІ» було надіслано лист за вих. № 04-10/1283 від 18.09.2023р. щодо припинення дії договору № 106 від 12.07.2023р. та отримано відповідь за вих. № 68 від 25.09.2023р. стосовно не заперечення ПП «НВПП «Комбі» щодо припинення дії зазначеного вище договору.
Повідомляємо, що зобов’язання за договором № 106 від 12.07.2023р. буде припинено до 01.10.2023р.
Сканована копія листів за вих. № 04-10/1283 від 18.09.2023р. та № 68 від 25.09.2023р. – додаються.
Дата публікації звіту:
25.09.2023 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
73d161aefee040bb807ead17554a4af8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.08.2023 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-06-27-007281-a, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства Калуської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2c7b1fc292ea420d887f7296ec536276
Назва:
Надання пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
01.09.2023 12:09
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель 31 серпня о 16:34 год., повідомляю наступне:
«27.06.2023р. відділом закупівель УЖКГ Калуської міської ради в системі публічних закупівель «Prozorro» на веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua розміщено оголошення щодо закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» - UA-2023-06-27-007281-a, за процедурою відкриті торги (з особливостями).
З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020р. N 1266 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» - UA-2023-06-27-007281-a, уповноваженою особою було оприлюднено на офіційному сайті Калуської міської ради обґрунтування розміру бюджетного призначення, вартості предмета закупівлі, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішенням сесії Калуської міської ради № 1849 від 22.12.2022р. «Про бюджет Калуської міської територіальної громади на 2023 рік», згідно затвердженого «Переліку послуг по ремонту та відновленню об’єктів благоустрою відповідно до договірних зобов’язань» від 22.06.2023р. на послугу з поточного ремонту доріг міста та старостинських округів з місцевого бюджету передбачено 12 069 297, 40 грн.
2. Обґрунтування очікуваної вартість предмета закупівлі:
Враховуючи дефектний акт від 21.06.2023р., наданий балансоутримувачем КП «Калушавтодор», Акт обстеження умов дорожнього руху вулично-шляхової мережі від 28.03.2023 р. та, беручи до уваги наявну потребу у поточному ремонті доріг, відповідно до розробленого кошторисного розрахунку на дану послугу в програмному комплексі «АС-4», Замовником оголошено закупівлю очікуваною вартістю 3 500 000,00 грн.
3. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Послуги повинні бути надані відповідно до Технічної специфікації.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» за кодом ДК 021:2015: (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
№ з/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
Частина 1. Влаштування водовідведення
1 Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 2 100 м3 0,448
2 Перевезення ґрунту до 10 км, без завантаження т 78,4
3 Улаштування піщаної основи під трубопроводи м3 13,89
4 Укладання трубопроводів гофрованих для безнапірної каналізації діаметром 160 мм 100 м 1,12
5 Труби гофровані для будівництва безнапірних каналізаційних мереж, діаметр 160 мм м 112
6 Засипка траншей і котлованів, група ґрунтів 2 1000 м3 0,028672
7 Улаштування круглих колодязів зі збірного залізобетону в мокрих ґрунтах 10 м3 0,444
8 Готування важкого бетону на щебені, клас бетону В20 (днища) 100 м3 0,01152
9 Кільця для оглядових колодязів водопровідних та каналізаційних мереж КС10-9 шт 10
10 Плити покриттів з отвором для дощоприймача шт 8
11 Готування важких кладкових цементних розчинів, марка 50 100 м3 0,00088
12 Решітка дощеприймального колодязя шт 8
13 Улаштування підстилаючих бетонних шарів (вимощення навколо решітки) м3 1,152
14 Готування важкого бетону на щебені, клас бетону В20 100 м3 0,01168
15 Пробивання отворів в залізобетонних колодязях шт 16
16 Перевезення ґрунту до 10 км, без завантаження т 50,512
Частина 2. Ремонт доріг
17 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2 100 м2 2
18 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 100 м2 12
19 Перевезення сміття до 10 км (з навантаженням) т 168
20 Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону 100 т суміші 0,3
21 Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування, глибиною фрезерування 50 мм 1000 м2 2,43
22 Перевезення сміття до 5 км (зрізаний асфальт) т 194,4
23 Виправлення профілю основ щебеневих з додаванням нового матеріалу 100 м2 4,6
24 Готова піщано-щебенева суміш 4, розмір зерен понад 0 до 40 мм м3 30,59
25 Улаштування покриттів товщиною 5 см із гарячих асфальтобетонних сумішей 100 м2 29,0
26 Суміш асфальтобетонна т 350,32
27 Розбирання бортових каменів 100 м 0,25
28 Перевезення сміття до 10 км (з навантаженням) т 1,8
29 Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів 100 м 0,5
30 Камені бортові м 50
31 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню 100 м3 2,5
32 Щебінь фр. 20-40 м3 315
Примітка:
*** При укладенні договору про надання послуг, Переможець повинен надати розрахунок договірної ціни і кошторисної документації, відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281 (кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва») із урахуванням змін та доповнень.
Основні характеристики асфальту:
Гаряча асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» (із змінами) та нормативних актів України на даний вид товару.
Клас суміші Гаряча
Вид асфальтобетонної суміші Крупнозерниста або Дрібнозерниста
Група асфальтобетону Щільний або Пористий
- Учасник зобов'язаний за вимогою Замовника на кожну партію асфальту надати сертифікат/паспорт якості або інший документ, який підтверджує якість асфальту встановленим вимогами нормативних актів України на даний вид товару;
- Учасник повинен забезпечити контроль якості кожної партії асфальту, що постачається та своєчасну заміну неякісного товару якісним. У разі виникнення суперечностей щодо якості асфальту спір вирішується у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Вимоги до надання послуг:
1. Місце виконання робіт облаштувати сигнальною стрічкою та попереджувальними дорожніми знаками.
2. Розмітку границь ремонту вибоїн виконувати прямими лініями паралельно і перпендикулярно осі дороги із захопленням незруйнованого шару покриття на 3-5 см, при цьому близько розташовані вибоїни поєднують одним контуром або картою.
3. Контур пошкодженого асфальтобетонного покриття обрубувати відбійними молотками або вирізати ручною чи пересувною спеціалізованою технікою (обладнанням). Вказана вимога не поширюється на ділянки доріг з основою з бруківки або булижного каменю.
4. Дно і стінки місця ремонту очищувати від дрібних шматків‚ крихти‚ пилу‚ бруду та вологи.
5. Дно та стінки вибоїни обробляти тонким суцільним шаром рідкого (гарячого) або розрідженого бітуму або бітумної емульсії, але не менше нормативної кількості відповідно до Державних будівельних норм і стандартів.
6. Під час виконання робіт з ямкового ремонту товщина асфальтобетону повинна складати не менше 5 см.
7. Укладати і ущільнювати ремонтний матеріал. Ущільнення виконувати від країв до середини вібротрамбівками або вібраційними котками.
8. Після завершення робіт Учасник повинен прибрати територію, на якій проводились ремонтні роботи.
9. Рух транспорту по відремонтованому покриттю дозволяти тоді, коли суміш охолола до температури нижче + 50 ºC.
10. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на послуги, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів, якщо вони є необхідними для надання такого виду послуг згідно предмету закупівлі.
11. Послуги з поточного ремонту здійснюють з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху.
12. Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема, забезпечити унеможливлення забруднення ґрунтів паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг.
13. Всі роботи з поточного ремонту доріг міста та старостинських округів виконуються після отримання відповідного замовлення (переліку вулиць, на яких необхідно проводити ремонт) від УЖКГ Калуської міської ради та у відповідності до «Технічних правил ремонту та утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 і Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України. До надання послуг Учасник приступає наступного дня після отримання замовлення.
14. Учасник зобов’язаний попередньо узгоджувати з Замовником обсяги послуг, що плануються до виконання та повідомляти про них технічний нагляд.
15. Організацію дорожнього руху і облаштування місця перед початком та на період проведення робіт виконує Учасник власними силами, відповідно до вимог Закону України «Про дорожній рух» та Правил дорожнього руху України.
Із обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням :
https://kalushcity.gov.ua/news/27-06-2023r-viddilom-zakupivel-uzhkg-kaluskoyi-miskoyi-radi-v-sistemi-publichnih-zakupivel-prozorro-na-veb-portali-upovnovazhenogo-organu-prozorro-gov-ua-rozmisheno-ogoloshennya-shodo-zakupivli-potochnij-remont-dorig-mista-ta-starostinskih-okrugiv-ua-2023-06-27-007281-a-za-proceduroyu-vidkriti-torgi.
Принагідно хочу додати, що економія коштів місцевого бюджету за результатом проведення даної закупівлі склала 701 000,00 грн.
Номер:
8aabddaac0a6442695d5acf5b7b9b616
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.09.2023 18:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-06-27-007281-a, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства Калуської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Моніторингом встановлено, що відповідно до частини 3.2 Додатку 1 до тендерної документації, переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати Замовнику цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві», з врахуванням змін та складену із застосуванням програмного комплексу АВК-5, АС 4, тощо, відповідно до Технічної специфікації (Додатку 2 до тендерної документації3).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію щодо виконання умов частини 3.2 Додатку 1 до тендерної документації переможцем закупівлі ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМБІ» з долученням відповідних документів (цінової пропозиції, договірної ціни, пояснювальної записки, локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів, розрахунків прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1f91820a4de044f69643523b1bf345c6
Назва:
Пояснення на Запит
Дата опублікування:
06.09.2023 10:27
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель 05 вересня о 18:18 год., виходячи зі змісту Запиту повідомляю наступне:
«27.06.2023р. відділом закупівель УЖКГ Калуської міської ради в системі публічних закупівель «Prozorro» на веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua розміщено оголошення щодо закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» - UA-2023-06-27-007281-a, за процедурою відкриті торги (з особливостями), (надалі – Закупівля).
06.07.2023р. в системі електронних закупівель відбувся аукціон по Закупівлі на який подали свої цінові пропозиції три учасники:
- ПП "НАКО ІНВЕСТ" - 3 450 000,00 грн.; - ТОВ "КАРПАТ-БУД" - 3 390 000,00 грн.;
- ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО„ КОМБІ“" - 2 799 000,00 грн.
Перевіривши тендерну пропозицію Учасника – ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО „КОМБІ“» (далі – Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції тому Протокольним рішенням уповноваженої особи № 148 від 06.07.2023р. відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону визначено Учасника ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО „КОМБІ“» переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із даним Учасником.
07.07.2023р. на виконання вимог пункту 47 Особливостей ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО „КОМБІ“» завантажив через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме:
1) аб.14 п.47 Особливостей.pdf ;
2) Довідка (1).zip;
3) Довідка.zip;
4) Витяг-1120512-Бігун-2023-06-15.pdf;
5) Витяг-1120512-Бігун-2023-06-15.pdf.p7s.
12.07.2023р. на виконання вимог п. 3.2. Додатку 1 до тендерної документації ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО „КОМБІ“» для укладення договору надав Замовнику наступні документи:
Цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві», з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5, АС 4, тощо, відповідно до Технічної специфікації (Додатку 2).
Оскільки, надані документи відповідають Технічній специфікації (Додатку 2 до тендерної документації) між Замовником та Переможцем Закупівлі ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО „КОМБІ“» укладено договір № 106 від 12.07.2023р.
12 липня 2023р. о 14:34 год., згідно вимог Закону, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель ProZorro уповноваженою особою здійснено оприлюднення укладеного договору.
Документи надані Переможцем Закупівлі ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО „КОМБІ“» - додаються:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунки прибутку;
- розрахунки загальновиробничих витрат;
- розрахунки адміністративних витрат;
- цінова пропозиція.