-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт дорожнього покриття на уч. Довгий Грунь в с. Яблуниця Поляницької сільської ради Івано-Франківської області (корегування)"
Завершена
5 719 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 597.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 597.00 UAH
Номер:
611c5d0ebb754f9c861eb1d599c0989d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-10-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.07.2023 00:00
Період моніторингу:
10.07.2023 11:28 - 01.08.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.07.2023 № 42-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.07.2023 №42-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-06-27-005146-a 27.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП СТЕФУРАК ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Сільського комунального підприємства «Поляницякомунсервіс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію ФОП СТЕФУРАК ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.07.2023 №68, договір від 14.07.2023 №17, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 17.07.2023 року.
Період усунення порушень:
18.07.2023 10:11 - 22.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2023 10:11
Запити/Пояснення
Номер:
a72fed343b0446f79f7912c8320e6395
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
17.07.2023 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету "Капітальний ремонт дорожнього покриття на уч. Довгий Грунь в с. Яблуниця Поляницької сільської ради Івано-Франківської області (корегування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-27-005146-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (за наявності).
Номер:
394789c9c5d641e7b06d22a8abb5fe8f
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
17.07.2023 15:56
Опис:
Сільське комунальне підприємство «Поляницякомунсервіс» (надалі - Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 10.07.2023 № 42-з у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Капітальний ремонт дорожнього покриття на уч. Довгий Грунь в с. Яблуниця Поляницької сільської ради Івано-Франківської області (корегування)" (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)” (UA-2023-06-27-005146-a) пояснює наступне:
1.Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначенння його очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення сесії Поляницької сільської ради Івано-Франківської області. А саме рішення сесії №523-27-2023 від 18.05.2023 року «Про внесення змін до сільського бюджету Поляницької територіальної громади на 2023 рік» спрямовано 600 000.00 грн.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта, за мінусом Глави 10 “Утримання служби замовника” та Глави 12 “Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд” кошторисної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 21 лютого 2023 №ЛВ 0024-4498-23/УЕГ/В).
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів робіт та їх обсяги вказані в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» та окремих файлах Тендерної документації .