• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул. Шкільна в с. Підгайці, Луцького району, Волинської області, (код ДК 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

14 865 758.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 148 657.58 UAH
Номер: ef690b43b47b4436a3dee1853ff4d707
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-03-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 03.08.2023 18:06 - 25.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.08.2023 №61-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.08.2023 №61-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2023-06-27-003373-a 27.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 123-19-21, gurievanatalia85@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Житлобуд-2» установлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 та абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Постанова №1178) в редакції чинній на час проведення закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27 червня 2023 року №60, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Житлобуд-2», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 17 липня 2023 року № _330_ (далі – Договір ), звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 15 серпня 2023 року через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пунктів 1 та 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку №1 до тендерної документації. У підпункті 1.1. пункту 1 Додатку №1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки згідно з формою наведеною в Таблиці 1 про наявність машин, механізмів, транспортних засобів із зазначенням приналежності (власний/орендований/власне субпідрядника/залучений) (*якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (орендований або власне субпідрядника) та документів підтверджуючих приналежність (**зазначається найменування, номер та дата документ, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці 1). Якщо техніка не є власністю учасника, то на такі машини, механізми, транспортні засоби наведені у довідці згідно з Таблицею 1, учасник додатково надає: - у випадку, якщо учасник користуватиметься орендованими або залученими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди та/або надання послуг та/або договору (-ів) оренди/послуг з екіпажем на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведеній таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніку) і механізми. Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Якщо орендодавець не є власником техніки, зазначеної в довідці, учасник додатково надає договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, який не є власником цієї машини, механізму, транспортного засобу, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Житлобуд-2» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 05 липня 2023 року №74/2 (файл 4), у якій зазначив приналежність екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу, місткістю ковша 0,65 м3 (CATERPILLAR 206 BFT), як власного, тоді як у технічному паспорті, що наданий учасником ТОВ «Житлобуд-2» у складі тендерної пропозиції (файл 4.4 «Техпаспорти.pdf») власником вищезгаданого екскаватора зазначено Приватне підприємство «Ефект». Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) 10 серпня 2023 року звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, пояснень (інформації та документів) з питань які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, зокрема щодо підтвердження приналежності екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу, місткістю ковша 0,65 м3 (CATERPILLAR 206 BFT). Замовником через електронну систему закупівель надано пояснення, що учасником допущена механічна/технічна помилка і замість орендованого його зазначено, як власний. Однак, моніторингом установлено, що учасник ТОВ «Житлобуд-2» у складі своєї тендерної пропозиції не надав чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди та/або надання послуг та/або договору (-ів) оренди/послуг з екіпажем на екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу, місткістю ковша 0,65 м3 (CATERPILLAR 206 BFT), що вказаний учасником у вищенаведеній таблиці, чим порушив вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Додатку №1 тендерної документації. Також установлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ «Житлобуд-2», надано договір надання послуг спеціалізованої техніки від 18 квітня 2023 року №18/04/23 (далі - Договір №18/04/23) (файл 4.2 «Документи на орендовану техніку.pdf»), укладений між ТОВ «Унідор Сервіс» та ТзОВ «Житлобуд–2», щодо надання послуг наступною технікою, зокрема: - коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, масою 8 т, марка STAVOSTROJ VSH 100, 1989 року випуску; - коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, масою 16 т, марка ДУ-55, 1987 року випуску. Проте, згідно з свідоцтвами про реєстрацію машини та транспортного засобу, що надані учасником ТОВ «Житлобуд-2» у складі тендерної пропозиції до Договору №18/04/23, власником котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, масою 8 т, марка STAVOSTROJ VSH 100, 1989 року випуску зазначено ТОВ «Унідор Плюс», а власником котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу, масою 16 т, марка ДУ-55, 1987 року випуску зазначено ТОВ «Унідор-Буд». Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Житлобуд-2» додатково не надано договори, укладені з власниками, які підтверджують право орендодавця, який не є власником цієї машини, механізму, транспортного засобу, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Додатку №1 тендерної документації. Також, Замовником у підпункті 12.7. пункту 12 «Проведення розрахунків за виконані роботи» додатку 3 «Проєкт договору» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про спроможність розпочати та виконувати роботи без отримання попередньої оплати. Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Житлобуд-2» не містить у своєму складі вищевказаного гарантійного листа, чим порушено вимоги підпункту 12.7. пункту 12 «Проведення розрахунків за виконані роботи» додатку 3 «Проєкт договору» тендерної документації. Відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі її невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Житлобуд-2» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та як таку, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним Договір загальною вартістю 13 709 851, 30 грн.
Період усунення порушень: 24.08.2023 17:44 - 08.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 24.08.2023 17:44

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява до суду.
Дата публікації: 07.09.2023 16:25
Дата відкриття провадження: 18.09.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 140/27194/23

Запити/Пояснення