-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Робочі станції (АРМ диспетчера)
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
Завершена
24 392 021.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 243 920.21 UAH
мін. крок: 1% або 243 920.21 UAH
Номер:
50ae5c1d6d82497a897f48a792f10e99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-06-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2023 00:00
Період моніторингу:
06.11.2023 15:46 - 28.11.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-06-26-012421-a 26.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВС Технолоджі», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.06.2023 № 5487/01/2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі» (далі - ТОВ «ВС Технолоджі»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.07.2023 № 5487/03/2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.07.2023, договір поставки від 02.08.2023 № 01-005487-2023 (далі – Договір) на суму 15307294,80 (з ПДВ), пояснення та документи Замовника надані 17.11.2023 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.11.2023 17:53 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 17:53
Запити/Пояснення
Номер:
b1fbb645bd9648ac92c9819d01485f26
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2023 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Робочі станції (АРМ диспетчера) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-26-012421-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі» забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8cba7d96393445b4929fd03526e40092
Назва:
Про надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
17.11.2023 15:42
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У зв’язку з впровадження в експлуатацію нової системи SCADA Siemens SP7, що призначена замінити існуючі системи ОІК/ЦР центрального та регіонального рівнів та буде розгорнута в новоствореній окремій технологічній мережі, на відміну від існуючих систем ОІК/ЦР з метою забезпечення інформаційної безпеки відповідно до сучасних вимог виникла потреба у закупівлі робочих станцій (АРМ) для забезпечення роботи фахівців Укренерго з цією системою характеристики яких відповідають технічним вимогам нової системи, у т.ч. по потужності, функціоналу та сумісності з програмним забезпеченням. У системі передбачені два типи користувачів – ті, що використовують більш потужні функції системи (постійна робота з великим обсягом візуальної інформації - графічні схеми та таблиці) – це диспетчери, адміністратори системи та інші, потреба для яких складає 150 АРМ першого типу та користувачі, що потребують у роботі меншого функціоналу, потреба для яких складається 260 АРМ другого типу.
Витрати на закупівлю АРМ передбачені інвестиційною програмою НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2023 рік, схваленою НКРЕКП в сумі 35 117 000,00 грн. без ПДВ за рахунок коштів тарифу, з яких 17 760 000 грн. без ПДВ – для закупівлі АРМ першого типу, 17 357 000,00 грн. без ПДВ – для закупівлі АРМ другого типу.
На виконання інвестиційної програми було проведено закупівлю 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Робочі станції (АРМ диспетчера) з очікуваною вартістю на рівні 24 392 021,00 грн. без ПДВ.
Для проведення актуалізації закупівлі, від потенційних учасників закупівлі були отримані такі комерційні пропозиції:
1. Комерційна пропозиція ТОВ “Міромікс Дірект” на загальну суму 32 051 940,00 грн. без ПДВ, що дорівнює вартості 150 АРМ Типу 1 по ціні 110 834,00 грн. без ПДВ за один АРМ та 260 АРМ Типу 2 по ціні 59 334,00 грн. за один АРМ.
2. Комерційна пропозиція ТОВ “ВС Технолоджі” на загальну суму 19 144 094,00 грн. без ПДВ, що дорівнює вартості 150 АРМ Типу 1 по ціні 75 370,50 грн. без ПДВ за один АРМ та 260 АРМ Типу 2 по ціні 30 148,15 грн. за один АРМ.
3. Комерційна пропозиція ТОВ “ЛДС” на загальну суму 22 175 660,00 грн. без ПДВ, що дорівнює вартості 150 АРМ Типу 1 по ціні 71 630,00 грн. без ПДВ за один АРМ та 260 АРМ Типу 2 по ціні 43 966,00 грн. за один АРМ.
Актуалізована закупівля була з очікуваною вартістю на рівні КП ТОВ “Міромікс Дірект”, а саме 32 051 940,00 грн. без ПДВ, але за результатами розгляду відділом дослідження ринків та контролю вартості був наданий висновок з рекомендацією зменшити очікувану вартість до рівня 24 392 021,00 грн. без ПДВ, внаслідок чого очікувана вартість була знижена до рівня 24 392 021,00 грн. без ПДВ.
Слід зауважити, що згідно отриманих комерційних пропозицій, потенційні учасники закупівлі надали відповідні моделі АРМ, що повною мірою відповідають вимогам технічного завдання та мають повнорозмірний форм-фактор “Tower”, проте, в ході торгів, учасниками були запропоновані аналогічні конфігурації АРМ, але виконані в іншому форм-факторі – “SSF” (Small Form Factor).
Значна різниця у вартості АРМ по комерційним пропозиціям та АРМ запропонованих в ході торгів може бути обумовлена саме різним форм-фактором відповідних АРМ.
Згідно технічного завдання, Замовник не висував вимог, щодо того чи іншого форм-фактору АРМ.
2. Інформація та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі» забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі» було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії № 368/07/А/BGV від 27.07.2023.
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ “Міромікс Дірект”
2. Комерційна пропозиція ТОВ “ВС Технолоджі”
3. Комерційна пропозиція ТОВ “ЛДС”
4. Таблиця технічних характеристик АРМ, що були запропоновані потенційними учасниками.
5. ГАРАНТІЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ № 368/07/A/BGV від 27.07.2023.