-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція – ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Алопуринол – ДК 021:2015 – 33632300-2 - Протиподагричні препарати; Омепразол - ДК 021:2015 - 33692210-2 - Лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту та розладів обміну речовин; Флуконазол – ДК 021:2015 – 33651200-0 - Протигрибкові засоби для системного застосування; Флуконазол – ДК 021:2015 – 33651200-0 - Протигрибкові засоби для системного застосування; Фленокс – ДК 021:2015 – 33621100-0 - Протитромбозні засоби; Лідокаїну гідро хлорид – ДК 021:2015 – 33661200-3 - Анальгетичні засоби; Триметоприм-сульфаметоксазол (бисептол) – ДК 021:2015 – 33651100-9 - Протибактеріальні засоби для системного застосування; Герпевір – ДК 021:2015 – 33651400-2 - Противірусні засоби для системного застосування; Ацикловир (герпевир) – ДК 021:2015 – 33651400-2 - Противірусні засоби для системного застосування; Бортезоміб – ДК 021:2015 – 33652100-6 - Антинеопластичні засоби; Дакарбазин – ДК 021:2015 – 33652100-6 - Антинеопластичні засоби; Аміаку розчин 10% – ДК 021:2015 – 33692000-7 - Медичні розчини; Магнію сульфат – ДК 021:2015 – 33613000-0 - Проносні засоби; Дифенін – ДК 021:2015 – 33661300-4 - Протиепілептичні засоби; Натрію гідрокарбонат 4% – ДК 021:2015 – 33621400-3 - Кровозамінники та перфузійні розчини; Хлоргексидин 0,05% – ДК 021:2015 – 33631600-8 - Антисептичні та дезінфекційні засоби (Allopurinol; Omeprazole; Fluconazole; Fluconazole; Enoxaparin; Lidocaine; Sulfamethoxazole and trimethoprim; Aciclovir; Aciclovir; Bortezomib; Dacarbazine; Ammonia; Magnesium sulfate; Phenytoin; Sodium bicarbonate; Chlorhexidine)
Завершена
3 143 190.26
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 431.90 UAH
мін. крок: 1% або 31 431.90 UAH
Номер:
455969e4b3384401b8a93f4d91d7fd7b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-27-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2023 00:00
Період моніторингу:
27.11.2023 16:21 - 19.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2023 № 101-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.11.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.11.2023 № 101-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2023-06-26-011396-a 26.06.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушень, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СТМ-Фарм», СП «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД», КП «Фармація», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства «Київський центр трансплантації кісткового мозку» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 26.06.2023, зі змінами, оприлюдненими в електронній системі закупівель 27.06.2023 та 30.06.2023; звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» (далі – ТОВ «СТМ-Фарм»), спільного Українсько-Естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма-Фарм, ЛТД» (далі – СП «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД») та комунального підприємства «Фармація» (далі – КП «Фармація»); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2023, від 12.07.2023, та від 13.07.2023; вимоги про усунення порушень та відповідь на них; повідомлення про намір укласти договір; договір від 20.07.2023 № Тз-l53/2023; додаткові угоди до договору від 03.08.2023 № 1 та від 18.08.2023 № 2; повідомлення про внесення змін до договору оприлюднені в електронній системі закупівель 07.08.2023 та 18.08.2023; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
05.12.2023 14:57 - 09.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2023 14:57
Запити/Пояснення
Номер:
40553fd901824ee6884f15c64539da85
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.11.2023 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості..
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
aa7af5c2ae4a479c9fe1c353531c122c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.11.2023 10:10
Опис:
На Ваш запит від 27.11.2023 року Комунальне некомерційне підприємство «Київський центр трансплантації кісткового мозку» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє наступне.
1) Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі повідомляємо наступне: під час визначення середньоринкової ціни та очікуваної вартості (за) було враховано Постанову КМУ від 02.07.2014 № 240 "Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів" та наказ МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2014 року за № 1097/25874 (зі змінами) та Наказу МОЗУ від 06.01.2023 № 26 "Про затвердження реєстру граничних оптово-відпускних цін на лікарські засоби, які підлягають реімбурсації за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення, станом на 02 січня 2023 року", який був чинний на момент оголошення закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено відповідно до потреб замовника для забезпечення безперервності медичного процесу та потреб відділень підприємства, а також загальні вимоги до лікарських засобів встановлює Закон України «Про лікарські засоби», згідно з яким ліки, що виробляються та реалізуються населенню, мають бути високоефективними, безпечними та якісними. Спеціальні вимоги до якості лікарських засобів визначено нормативно-правовими актами (постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України (МОЗ)) та нормативними документами (стандартами, технічними умовами, фармакопейними статтями, технологічними регламентами, специфікаціями) (відповідно до рекомендацій Дерлікслужби "Вимоги до якості лікарських засобів"), розміру витрат – відповідно до фінансового плану.
2) Відповідно до Постанови 11 жовтня 2016 р. № 710 зі змінами, державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Ця Постанова стосується:
• правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органів місцевого самоврядування;
• головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
• суб’єктів господарювання державного сектору економіки (з реєстром можна ознайомитися за посиланням http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html).
Комунальне некомерційне підприємство «Київський центр трансплантації кісткового мозку» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не відноситься до жодної категорії перелічених вище, а також не внесено до переліку суб’єктів господарювання державного сектору економіки, тому, відповідно до вищезазначеного, нами не було розміщено такої інформації, так як ця вимога не стосується нашого підприємства.