-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи
Капітальний ремонт адмінбудівлі в с. Яблуниця Надвірнянського району Івано-Франківської області для розміщення внутрішньо-переміщених (евакуйовиних) осіб за адресою: 78592, вул. Героїв Майдану 75-А. с. Яблуниця, Надвірнянського району Івано-Франківської області (Інші завершальні роботи - ДК 021:2015 – 45450000-6 код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
2 887 675.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 438.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 438.38 UAH
Номер:
d2560568f0254acab4f8b7b2d6fbc816
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-18-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2023 00:00
Період моніторингу:
18.07.2023 10:13 - 09.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2023 №44-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.07.2023 №44-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-06-26-010512-a 26.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 24 Закону в частині не оприлюднення нової редакції тендерної документації.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПАЛ» встановлено порушення підпункту другого пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду та відхилення тендерної пропозиції учасника кооператив «Будівельник» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення підпункту другого пункту 44 Постанови №1178 шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ «ОПАЛ» та порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону ї шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Поляницької сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), перелік змін до ТД, тендерні пропозиції кооператив «Будівельник», ТОВ «ОПАЛ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2023 №5, від 13.07.2023 №7, повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2023, вимоги про усунення невідповідностей до до 08.07.2023 та до 12.07.2023, вимоги про усунення порушення UA-2023-06-26-010512-a.a1, UA-2023-06-26-010512-a.a2, відповіді Замовника.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовником не розміщено та не відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації зміни, що вносилися замовником до тендерної документації.
Зокрема, Замовником в електронній системі закупівель 30.06.2023 оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.06.2023 №3), в якому зазначено, що у зв’язку із змінами строк подання тендерної документації закінчується 05.07.2023.
Натомість в електронній системі закупівель наявна ТД, яка Замовником оприлюднена 26.06.2023, у пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» якої зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій —04.07.2023 року, 15:50 год.
У пункті 1 Додатку 1 до ТД Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагає від учасника надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме з капітального ремонту (облаштування) будь-яких споруд класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС1, (не менше одного договору) із Замовниками державної або комунальної форми власності;
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі з усіма додатками.
- копію документу на підтвердження повного або часткового виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. (копія Акту виконаних робіт за формою КБ-2 та Довідки форми КБ-3, копії завірених банківських виписок, чи інших, завірених банком документів, про надходження коштів за виконані аналогічні договори).
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОПАЛ» надано довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 03.07.2023 №05, в якій зазначено інформацію про виконання учасником 3 аналогічних договорів, а саме:
- договору №Н-1502 від 17.02.2022 з КНП «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради на суму 2146546,09 грн, який виконано на 100 відсотків;
- договору №4 від 25.01.2021 з КНП «Путильська багатопрофільна лікарня» Путильської селищної ради Вижницького району Чернівецької області на суму 1844990,00грн, який виконано на 100 відсотків;
- договору №15 від 15.12.2022 з КНП»Локачинська лікарня» Локачинської селищної ради на суму 444712,21грн, який виконано на 100 відсотків.
Поряд з цим, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОПАЛ» не надано Додаток 2 «Договірна ціна та локальний кошторис з додатками» до договору №Н-1502 від 17.02.2022 з КНП «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради.
На порушення підпункту другого пункту 44 Постанови №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОПАЛ», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
27.07.2023 11:23 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2023 11:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновок Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 27.07.2023 року, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПАЛ» Код ЄДРПОУ 22346348 Учасника Закупівлі робіт Капітальний ремонт адмінбудівлі в с. Яблуниця Надвірнянського району Івано-Франківської області для розміщення внутрішньо-переміщених (евакуйовиних) осіб за адресою: 78592, вул. Героїв Майдану 75-А. с. Яблуниця, Надвірнянського району Івано-Франківської області (Інші завершальні роботи - ДК 021:2015 – 45450000-6 Єдиного закупівельного словника, на порушення підпункту 2 пункту 44 ПОСТАНОВИ 1178 виконано, оприлюднено протокол № 9 від 27.07.2023 року в ЕСЗ.
Що стосується порушення вимог абзацу другого частини 2 ст.24 Закону шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Нової редакції тендерної документації. Уповноважена особа у період КВАЛІФІКАЦІЇ Учасників, та коли пропозиції прийнято, немає технічної можливості завантажити нову редакцію Тендерної Документації, (окремої функції та можливості на майданчику немає).
Дата публікації звіту:
02.08.2023 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
3e34e826933c4588866c32a315a0a0ad
Назва:
Запит на розяснення
Дата опублікування:
27.07.2023 13:57
Опис:
Запит на розяснення щодо виконання Висновку Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 27.07.2023 року.
Уповноваженою особою у Поляницької сільської ради опрацьовано висновок Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 27.07.2023 року, та виконано в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПАЛ» Код ЄДРПОУ 22346348 Учасника Закупівлі робіт Капітальний ремонт адмінбудівлі в с. Яблуниця Надвірнянського району Івано-Франківської області для розміщення внутрішньо-переміщених (евакуйовиних) осіб за адресою: 78592, вул. Героїв Майдану 75-А. с. Яблуниця, Надвірнянського району Івано-Франківської області (Інші завершальні роботи - ДК 021:2015 – 45450000-6 Єдиного закупівельного словника, на порушення підпункту 2 пункту 44 ПОСТАНОВИ 1178. оприлюднено протокол № 9 від 27.07.2023 року в ЕСЗ.
Проте питання стосується щодо порушення вимог абзацу другого частини 2 ст.24 Закону шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Нової редакції тендерної документації. Уповноважена особа у період КВАЛІФІКАЦІЇ Учасників немає технічної можливості завантажити нову редакцію Тендерної Документації, (окремої функції та можливості на майданчику немає). Прошу надати розяснення яким чином усунути дане порушення.
Завантажую Протокол №9, та нова редакція Тендерної Документації.