-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Садова в с.Кінчеш Ужгороського району" Коригування (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
2 299 503.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 497.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 497.52 UAH
Номер:
2fdae918923f43d986c9af92a40c9e53
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-28-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.09.2023 00:00
Період моніторингу:
28.09.2023 10:14 - 20.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.09.2023 № 64-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.09.2023 №64-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-06-26-003288-a 26.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень із врахуванням відповіді Замовника не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 , а саме: здійснити заходи шляхом припинення зобов’язань за укладеним договором про закупівлю 13.07.2023 №48 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 21.06.2023) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу ЖКГ та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.06.2023 № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ», протокол уповноваженої особи від 06.07.2023 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.07.2023 №48 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 18.10.2023 року.
За результатами аналізу процедури закупівлі встановлено, що Замовник в Додатку №2 «Технічна специфікація» до ТД вимагає від учасників торгів подати розрахунок договірної ціни з пояснювальною запискою.
Відповідно до пункту 3.1 Додатку №4 «Проєкт договору» ТД договірна ціна на момент укладення договору є твердою.
У тендерній пропозиції учасника торгів ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» надано розрахунок твердої договірої ціни, до якої включено кошти на покриття ризиків, обсяг яких перевищує 1,5%, що не відповідає вимогам пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», якою передбачено, що «у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%».
На порушення підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
19.10.2023 11:31 - 02.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2023 11:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради повідомляє про усунення встановлених порушень шляхом та у спосіб передбаченому у висновку складеному за результатами проведення моніторингу UA-M-2023-09-28-000004 та додає документи що підтверджують таке усунення
Дата публікації звіту:
23.10.2023 15:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
23.10.2023 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
34a3e8baa1da4d83afd28c79197f1732
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
11.10.2023 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Садова в с.Кінчеш Ужгороського району Коригування (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-26-003288-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чому Замовником в Додатку 2 «Технічна специфікація на закупівлю:
"Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Садова в с.Кінчеш Ужгороського району» Коригування (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» ТД яким визначено об’єми робіт зазначена вимога щодо надання послуг в тому числі пункти 1, 2, 3, 5 та 6, тоді як відповідно до оголошення та ТД, видом предмету закупівлі є: роботи?
2. Чи враховано Замовником те, що учасником торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» на вимогу ТД до розрахунку твердої договірної ціни включено кошти на покриття ризиків, що перевищує 1,5%, тоді як ТД та пунктом 5.31 настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» передбачено, що «у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4bf241e7a9e2480f87ff7b4c36c44544
Назва:
Відповідь на запит в рамкапх проведення моніторингу
Дата опублікування:
18.10.2023 11:11
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Садова в с.Кінчеш Ужгороського району Коригування (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-26-003288-a) на адресу відділу житлово-комунального господарства та благоустрою в електронній системі закупівель надійшов запит на пояснення відповідь на який відділ мав надати у термін до 00 год. 00 хв 17 жовтня 2023 року. Проте, враховуючи те, що відділ житлово комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району знаходиться в орендованому приміщенні в якому в силу виходу з ладу електропроводки, що спричинило в тому числі пошкодження наявної в відділі компютерної технікии та проведення тривалих електромонтажних ремонтних робі надати пояснення у встановлені органом державного фінансового контролю терміни не було можливим. Тому, просимо віднести дані обставини до обставин непереборної сили (форсмажор) що не залежали від волі посадових осіб відділу вчасно надати відповідь на запит. Щодо пояснень по суті порушених органом фінансового контролю питань, відділ житлово комунального господарства повідомляє про наявність технічної помилки у договірній ціні пропозиції учасника процедури закупівл UA-2023-06-26-003288-a що була допущена працівником на якого в тому числі покладені посадові обов’язки щодо перевірки на відповідність нормам чинного законодавства кошторисних розрахунків учасників процедур закупівлі. Даний працівник був звільнений із служби в органах місцевого самоврядування. Одночасно з цим повідомляємо, що допущена технічна помилка жодним чином не призвела до будь яких негативних наслідків оскільки сума цінової пропозиції єдиного учасника процедури відкритих торгів (з особливостями) є нижчою за очікувану та окрім цього виконавцем робіт по укладеному договору про закупівлю кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва не використовувалися.