-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мостового переходу через р.Рата на км 137+155 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, Львівська область (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
68 784 455.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 343 922.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 343 922.28 UAH
Номер:
9807b2653b28400ea5c4da3fb723469e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-19-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2023 00:00
Період моніторингу:
19.09.2023 17:43 - 11.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.09.2023 № 250
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.09.2023 № 250
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-23-012051-a, 23.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 Особливостей №1178 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПРЕДСТАВНИЦТВО «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о. та визначення переможця тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПРЕДСТАВНИЦТВА «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о. щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації та вимог пункту 10 Особливостей №1178 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону при оприлюдненні інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 10 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-06-23-003421-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі (тендерної документації) та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРОГ-БУД» в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА «DROG-BUD» Sp.z o.o.», РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА (далі – ПРЕДСТАВНИЦТВО «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о.); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПРЕДСТАВНИЦТВО «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о. та надані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 17.07.2023 №1-УО та від 25.07.2023 №1-УО; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру ПРЕДСТАВНИЦТВО «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о. документи та інформацію; договір підряду від 03.08.2023 №24-08/23 та додаткову угоду від 03.08.2023 № 1 до нього, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковану Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3.5 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: інформацію про право підписання договору про закупівлю; скановану копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, сканкопія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
У випадку ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44
Особливостей №1178.
Проте, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається з урахуванням положень статті 41 Закону, за винятком окремих її частин, зокрема частини другої, якою саме передбачено надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю у відповідних випадках копії ліцензії або документа дозвільного характеру.
Таким чином, норми частини другої статті 41 Закону під час проведення досліджуваної процедури закупівлі не застосовуються та вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі Замовнику під час укладення договору копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, у пункті 17 Особливостей №1178, відсутня.
Крім цього, у пункті 3.1 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей №1178.
Водночас, згідно з чинною для досліджуваної процедури закупівлі редакції пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Умовами тендерної документації Замовника (п.3.1 Додатку №1) визначено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами, зокрема: довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно форми.
При цьому, аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір (договори) з виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва мосту/мостового переходу/шляхопроводу на автомобільних дорогах загального користування державного значення та/або договір(договори) з виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення, в складі яких було виконано роботи з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва мосту/мостового переходу/шляхопроводу, укладеного (них) протягом останніх п’яти років з дати оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору.
Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно кількома договорами).
Так, відповідно до вимог тендерної документації Замовника, наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами, зокрема:
- сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці;
- сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) або іншого документу, що підтверджує вартість виконаних робіт, передбаченого аналогічним договором;
- сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) або іншого документу, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбаченого аналогічним договором;
- сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дата та вихiдний номер відгуку, реквізити договору (номер та дата укладання), предмет договору, ціна договору та сума виконання договору, а також iнформацiя про якість виконаних робiт, дотримання термінів виконання, відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Учасником закупівлі ПРЕДСТАВНИЦТВО «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о. в складі тендерної пропозиції надано договір від 21.09.2020 №WP 273.11.12.2020, укладений з Радомщанським повітом щодо реалізації інвестиційного проекту під назвою «Реконструкція мосту на повітовій дорозі №3901Е на км 2-429 в с. Руда», а також Акт приймання-передачі виконаних робіт: «Реконструкція мосту на повітовій дорозі №3901Е на км 2-429 в с. Руда» від 14.12.2020 та Рекомендацію Радомщанського повіту (без номеру та без дати) відносно договору від 21.09.2020 №WP 273.11.12.2020.
Також, в складі тендерної пропозиції ПРЕДСТАВНИЦТВО «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о. надано Пояснювальну записку щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, роботи яких виконувались на території Республіка Польща від 30.06.2023 330-06/30, в якій зазначено, що документами що підтверджують приймання та виконаних робіт та вартість виконаних робіт за аналогічними договорами є «Акт приймання-передачі виконаних робіт», «Рекомендація». Відтак, учасник закупівлі надає у складі тендерної пропозиції, як аналоги – Акти приймання-передачі виконаних робіт та Рекомендації.
Водночас, наданий в складі тендерної пропозиції Акт приймання-передачі виконаних робіт: «Реконструкція мосту на повітовій дорозі №3901Е на км 2-429 в с. Руда» від 14.12.2020 не містить посилання на наданий ПРЕДСТАВНИЦТВОМ «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о. аналогічний договір від 21.09.2020 №WP 273.11.12.2020.
Крім цього, в зазначеному Акті приймання-передачі виконаних робіт відсутня інформація, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених саме аналогічним договором, а також вартість виконаних робіт, як визначено тендерною документацією.
Таким чином, відсутнє підтвердження, що відповідно до Акту приймання-передачі виконаних робіт: «Реконструкція мосту на повітовій дорозі №3901Е на км 2-429 в с. Руда» від 14.12.2020 виконано роботи, передбачені договором від 21.09.2020 №WP 273.11.12.2020, наданим в складі тендерної пропозиції ПРЕДСТАВНИЦТВА «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о., як підтвердження кваліфікаційному критерію «досвід виконання аналогічного(их) договору(ів)», що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Крім цього, в наданій в складі тендерної пропозиції ПРЕДСТАВНИЦТВА «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о. Рекомендації Радомщанського повіту відносно договору від 21.09.2020 №WP 273.11.12.2020 відсутні дата та вихiдний номер, чим також недотримано вимоги тендерної документації Замовника.
Слід зазначити, що під час здійснення закупівлі UA-2023-06-23-012051-a Замовником в електронній системі закупівель розміщено вимогу про усунення невідповідностей, у якій зокрема зазначено «Учаснику - Товариству з обмеженою відповідальністю" ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА «DROG-BUD» Sp.z o.o.», РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА надати: відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
25.07.2023 ПРЕДСТАВНИЦТВОМ «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о. завантажено Пояснення щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (файл «Усунення невідповідностей.pdf»), у якій повторно міститься договір від 21.09.2020 №WP 273.11.12.2020, укладений з Радомщанським повітом щодо реалізації інвестиційного проекту під назвою «Реконструкція мосту на повітовій дорозі №3901Е на км 2-429 в с. Руда», Акт приймання-передачі виконаних робіт: «Реконструкція мосту на повітовій дорозі №3901Е на км 2-429 в с. Руда» від 14.12.2020 (без інформації щодо самого договору, а також приймання виконаних робіт, передбачених саме аналогічним договором, а також щодо вартості виконаних робіт) та Рекомендація Радомщанського повіту (без номеру та без дати) відносно договору від 21.09.2020 №WP 273.11.12.2020.
За нормою підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПРЕДСТАВНИЦТВО «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о., а визнано вказаного учасника переможцем та, в подальшому, укладено з ним договір.
Згідно з пунктом 10 Особливостей №1178 повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цього пункту, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 цих особливостей, оприлюднюються відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Відповідно до наявної інформації в електронній системі закупівель Замовником укладено з ПРЕДСТАВНИЦТВО «ДРОГ-БУД» Сп. З.о.о. договір підряду від 03.08.2023 №24-08/23, а 09.08.2023 оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору в частині доповнення вимог щодо відповідності державним нормам та стандартам та додаткову угоду від 03.08.2023 № 1, тобто повідомлення оприлюднено на четвертий день після внесення змін, чим порушено вимоги пункту 10 Особливостей №1178 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
11.10.2023 16:05 - 26.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2023 16:05
Оскарження висновку в суді
Опис:
У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження
Дата публікації:
25.10.2023 10:18
Дата відкриття провадження:
28.11.2023 09:44
Номер відкриття провадження:
№380/26657/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
ce329ab738234d4799f91f766b506deb
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
19.09.2023 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-23-012051-a, яка проведена Службою відновленя та розвитку інфраструктури у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ad77893f5a2f493297669e3cd1a7fa28
Назва:
Відповідь на запит моніторингу закупівлі від 22.09.2023 №11-3747
Дата опублікування:
22.09.2023 15:12
Опис:
Капітальний ремонт мостового переходу через р.Рата на км 137+155 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, Львівська область (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за
UA-2023-06-23-012051-a
В межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-23-012051-a, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі: ,
Капітальний ремонт мостового переходу через р.Рата на км 137+155 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, Львівська область (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) здійснено за бюджетною програмою 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету», КЕКВ 3210 згідно Рішення від 22.03.2023 року № 15 Великомостівської міської ради Львівської област. Рішення Великомостівської міської ради додається.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за предметом: Капітальний ремонт мостового переходу через р.Рата на км 137+155 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, Львівська область (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) здійснено відповідно до Технічної специфікації затвердженої заступником начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області, яка розроблена на основі проектно-кошторисної документації, що пройшла комплексну ексепртизу та отримала позитивний висновок. Висновок експертизи ПКД та Технічна специфікація додаються.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі за предметом: Капітальний ремонт мостового переходу через р.Рата на км 137+155 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, Львівська область (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) . Розрахунок очікуваної вартості здійснено відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Розрахунок додається.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Також надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення: UA-2023-06-23-012051-a :: Служба автомобільних доріг в Львівській області (restoration.gov.ua)
Також зазначаємо, що при проведенні всіх закупівель, Замовник неухильно дотримується вимог Закону, в тому числі усіх принципів здійснення закупівель.
Додатки:
1) Рішення Великомостівської міської ради від 06.06.2023 № 967;
2) Висновок експертизи ПКД;
3) Технічна специфікація
4) Розрахунок очікуваноївартості закупівлі;
З повагою
Уповноважена особа,
начальник тендерно-договірного відділу Мирослав СІМКА
Номер:
9c08fe57e5794b5cab4b82780e90286b
Назва:
Аргументоване заперечення
Дата опублікування:
18.10.2023 14:36
Опис:
Аргументоване заперечення на висновок Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-23-012051-a, оголошеної Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області за предметом закупівлі
«Капітальний ремонт мостового переходу через р.Рата на км 137+155 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, Львівська область (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» оприлюдненого 11.10.2023 на офіційному сайті системи публічних закупівель Prozorro