-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Завершена
484 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 841.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 841.00 UAH
Номер:
f9b87fc601144f8f9ccb77fe6d059925
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-17-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2023 00:00
Період моніторингу:
17.07.2023 14:23 - 08.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.07.2023 Одеса № 181
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.07.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2023 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
14 UA-2023-06-23-007166-a 23.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, та виконання його учасником встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень до ТД та внесення змін до неї, надання роз’яснень на звернення з вимогами про усунення порушень – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом розгляду тендерних пропозицій у відповідності до вимог Особливостей, розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, у відповідності із вимогами Особливостей та шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які діяли на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), надання роз’яснень до ТД та внесення змін до неї, надання роз’яснень на звернення з вимогами про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.06.2023 № 154, ТД (нова редакція), затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.06.2023 № 160, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 28.06.2023, роз’яснення щодо тендерної документації від 28.06.2023, роз’яснення на звернення з вимогами про усунення порушень від 27.06.2023, від 17.07.2023 та від 26.07.2023, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах товариства з обмеженою відповідальністю «ТОЙ.ЛІНК» (далі – ТОВ «ТОЙ.ЛІНК») та товариства з обмеженою відповідальністю «Діавестенд комплексні рішення» (далі – ТОВ «Діавестенд комплексні рішення»), тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТОЙ.ЛІНК» та ТОВ «Діавестенд комплексні рішення», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 11.07.2023 № 186, від 18.07.2023 № 194 та від 24.07.2023 № 204, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 24.07.2023 в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель та повинна містити, в тому числі інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) викладених у додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до ТД.
Водночас відповідно до розділу І додатка 1 до ТД учасник заповнює форму «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у відповідності до запропонованих ним характеристик, які повинні відповідати (або бути кращими) встановленим Замовником вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик, із детальним описом предмету закупівлі, що буде постачатись, технічних та якісних характеристик, його марки, моделі або модифікації.
Проте, учасник ТОВ «Той. Лінк» надав у складі тендерної пропозиції форму «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» без заповненого детального опису предмету закупівлі, що буде постачатись, технічних та якісних характеристик, його марки, моделі або модифікації, чим не дотримав вимог розділу І додатка 1 до ТД.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОЙ.ЛІНК», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей встановлено.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Натомість Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим.
Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення, в тому числі таких невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТОЙ.ЛІНК», як «…Учасником, у складі його тендерної пропозиції, на виконання вимог Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, не надано (не заповнено) інформацію у відповідності до запропонованих ним характеристик, які повинні відповідати (або бути кращими) встановленим Замовником вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик, із детальним описом предмету закупівлі, що буде постачатись, технічних та якісних характеристик, його марки, моделі або модифікації…».
Проте Замовником на порушення вимог пункту 43 Особливостей розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, як відсутність інформації щодо запропонованих характеристик, які повинні відповідати (або бути кращими) встановленим Замовником вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик, із детальним описом предмету закупівлі, що буде постачатись, технічних та якісних характеристик, його марки, моделі або модифікації, що є випадком відсутності у складі тендерної пропозиції учасника інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
За результатами аналізу питання своєчасності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, та виконання його учасником встановлено.
Замовником у пункті 1 розділу ІІ додатка 2 до ТД встановлено вимогу щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції довідки з інформацією про наявність у нього позитивного досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою, наведеною в таблиці 3. На підтвердження інформації про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного у довідці, учасник повинен надати: аналогічний за предметом закупівлі договір із усіма укладеними до нього додатковими угодами, додатками, тощо; акт(-и) приймання виконаних робіт / надання послуг, що підтверджують факт повного виконання обсягу робіт / послуг за договором, зазначеним у довідці.
Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення, в тому числі таких невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТОЙ.ЛІНК», як «…Учасником, у складі його тендерної пропозиції, на виконання вимог п. 1 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації Учасником не надано довідку, з інформацією про наявність у нього позитивного досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – на постачання комп’ютерного обладнання за формою, наведеною в таблиці 3, укладеного між Учасником, в якості виконавця, протягом останніх трьох років, а також, на підтвердження інформації про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не надано аналогічний за предметом закупівлі договір, із усіма укладеними до нього: додатковими угодами, додатками, тощо; акт(-и) приймання виконаних робіт / надання послуг, що підтверджують факт повного виконання обсягу робіт / послуг за договором…».
Проте учасник ТОВ «ТОЙ.ЛІНК» на вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей надав довідку про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного договору, в якій відсутня така інформація: код за ЄДРПОУ, адреса та контактні телефони організації замовника. Також учасником не надано, на підтвердження інформації про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного у довідці, акти приймання виконаних робіт/надання послуг, що підтверджують факт повного виконання обсягу робіт/послуг за договором, зазначеним у довідці.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОЙ.ЛІНК», у зв’язку із тим, що він не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що відповідно до протоколу уповноваженої особи від 18.07.2023 № 194 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТОЙ.ЛІНК» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей у зв’язку із тим, що він як переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
31.07.2023 16:38 - 15.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.07.2023 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником здійснено всі відповідні заходи, направлені на недопущення порушень законодавства у подальшому, зокрема прийнято до уваги та врахування у подальшій роботі Уповноваженої особи, висновку Південного офісу Держаудитслужби, а також проведено більш детальний аналіз вимог Особливостей, в тому числі вимог пункту 44 Особливостей.
Також, наголошуємо, що Замовник не мав на меті вчиняти будь-які дії в порушення законодавства та намагався максимально дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, добросовісної конкуренції, прозорості, недискримінації та об’єктивного, неупередженого визначення переможця, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата публікації звіту:
04.08.2023 15:48
Запити/Пояснення
Номер:
a97fac2cfad8488398ff097b65133af1
Назва:
щодо висновку ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ(ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ), під час проведення моніторингу згідно наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.07.2023 № 181
Дата опублікування:
01.08.2023 18:17
Опис:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень, встановлених ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ (ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ), під час проведення моніторингу згідно наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.07.2023 № 181, повідомляємо наступне:
Замовник, проводив закупівлю з додержанням принципів добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності та пропорційності, прозорості, недискримінації та об’єктивного, неупередженого визначення переможця, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо надання Учасником ТОВ «Той. Лінк» у складі тендерної пропозиції форму «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» без заповненого детального опису предмету закупівлі, що буде постачатись, технічних та якісних характеристик, його марки, моделі або модифікації, чим не дотримав вимог розділу І додатка 1 до ТД, така інформація не в повному обсязі була ним зазначена в документі "Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» проте була зазначена, в наданому ним документі "Проєкт договору", а саме в Додатку 2 до договору. Тому Замовником прийнято рішення щодо надання Учаснику право на виправлення невідповідності - оскільки все ж таки необхідна інформація на виконання технічної специфікації надана, але в іншому документі.
Щодо довідки про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного договору, в якій відсутня така інформація: код за ЄДРПОУ, адреса та контактні телефони організації замовника, а також не надання, на підтвердження інформації про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного у довідці, акти приймання виконаних робіт/надання послуг, що підтверджують факт повного виконання обсягу робіт/послуг за договором, зазначеним у довідці - оскільки Учасником надано скан-копії договорів на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, в яких зазначено інформацію, яка відсутня в довідці, Учасником дійсно не надано документи на підтвердження факту повного виконання обсягу за договором, проте така інформація є за наступними посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-24-010570-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-06-009111-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-02-003456-b
Також повідомляємо, що Замовник не мав на меті вчиняти будь-які дії в порушення законодавства та намагався максимально дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, добросовісної конкуренції, прозорості, недискримінації та об’єктивного, неупередженого визначення переможця, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Поряд з цим, Замовником здійснено всі відповідні заходи, направлені на недопущення порушень законодавства у подальшому.
Номер:
78c06f38805a4964bef00a0eefcdb70b
Назва:
Роз’яснення до висновку
Дата опублікування:
04.08.2023 14:52
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 17.07.2023 № 181 здійснено моніторинг процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання, яка проводилась Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (далі – Замовник), (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-06-23-007166-a), очікуваною вартістю 484 100,00 гривень.
Результати моніторингу закупівлі відображені у висновку від 31.07.2023 (далі – Висновок), який оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до норм частини шостої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Замовник 01.08.2023 в електронній системі закупівель звернувся до Південного офісу Держаудитслужби за роз’ясненням щодо Висновку.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, та виконання його учасником встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до розділу І додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД) учасник заповнює форму «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» відповідно до запропонованих ним характеристик, які повинні відповідати (або бути кращими) встановленим Замовником вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик, із детальним описом предмета закупівлі, що буде постачатись, технічних та якісних характеристик, його марки, моделі або модифікації.
Учасник у складі його тендерної пропозиції, на виконання вимог розділу І додатка 1 до ТД, не надав (не заповнив) інформацію відповідно до запропонованих ним характеристик, які повинні відповідати (або бути кращими) встановленим Замовником вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик, із детальним описом предмета закупівлі, що буде постачатись, технічних та якісних характеристик, його марки, моделі або модифікації.
Отже, тендерна пропозиція учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей, мала бути відхилена Замовником.
Проте Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, як відсутність інформації відповідно до запропонованих ним характеристик, які повинні відповідати (або бути кращими) встановленим Замовником вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик, із детальним описом предмета закупівлі, що буде постачатись, технічних та якісних характеристик, його марки, моделі або модифікації, що є випадком відсутності у складі тендерної пропозиції учасника інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Замовник у зверненні за роз'ясненням щодо висновку повідомляє про інформацію, яка була зазначена в наданому учасником ТОВ «ТОЙ.ЛІНК» проєкті договору, а саме в додатку 2 до договору, проте не була врахована Замовником при розгляді тендерної пропозиції зазначеного учасника та при розміщенні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Стосовно довідки про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного договору, в якій відсутня інформація: код за ЄДРПОУ, адреса та контактні телефони організації замовника, а також стосовно ненадання на підтвердження інформації про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного у довідці, актів приймання виконаних робіт/надання послуг, що підтверджують факт повного виконання обсягу робіт/послуг за договором, зазначеним у довідці повідомляю.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення, в тому числі таких невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТОЙ.ЛІНК», як «…Учасником, у складі його тендерної пропозиції, на виконання вимог п. 1 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації Учасником не надано довідку, з інформацією про наявність у нього позитивного досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – на постачання комп’ютерного обладнання за формою, наведеною в таблиці 3, укладеного між Учасником, в якості виконавця, протягом останніх трьох років, а також, на підтвердження інформації про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не надано аналогічний за предметом закупівлі договір, із усіма укладеними до нього: додатковими угодами, додатками, тощо; акт(-и) приймання виконаних робіт / надання послуг, що підтверджують факт повного виконання обсягу робіт / послуг за договором…».
Учасник ТОВ «ТОЙ.ЛІНК» на вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей надав довідку про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного договору, в якій відсутня така інформація: код за ЄДРПОУ, адреса та контактні телефони організації замовника. Також учасник не надав на підтвердження інформації про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного у довідці, акти приймання виконаних робіт/надання послуг, що підтверджують факт повного виконання обсягу робіт/послуг за договором, зазначеним у довідці.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОЙ.ЛІНК» у зв’язку із тим, що він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Оскільки відповідно до протоколу уповноваженої особи від 18.07.2023
№ 194 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТОЙ.ЛІНК» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.