-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт з усунення аварії плоского даху багатоквартирного будинку ОСББ "Інтурист 1" за адресою вул. Петкі Шандора,1 в м.Мукачево
Завершена
346 974.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 469.74 UAH
мін. крок: 1% або 3 469.74 UAH
Номер:
9eba0781646848deabd273d2d23a0d8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-25-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2023 00:00
Період моніторингу:
25.07.2023 10:11 - 16.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.07.2023 № 23-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.07.2023 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-06-23-004601-a 23.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710 в частині не забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника/переможця ТОВ "ЗАКТОРГ" установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ТОВ "ЗАКТОРГ" від 14.07.2023 №72 з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України; здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому та дотримання вимог пункту 4-1 Постанови № 710, абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 21.06.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління міського господарства Мукачівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію; тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАКТОРГ" (далі – ТОВ "ЗАКТОРГ") протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ "ЗАКТОРГ" від 04.07.2023 №б/н; повідомлення про намір укласти договір від 04.07.2023; договір про закупівлю від 14.07.2023 №72; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 25 липня та 07 серпня 2023 року.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, джерелом фінансування закупівлі «Поточного ремонту з усунення аварії плоского даху багатоквартирного будинку ОСББ "Інтурист 1" за адресою вул. Петкі Шандора,1 в м.Мукачево» за ID: UA-2023-06-23-004601-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03344510/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
Так, пунктом 4-1 Постанови №710 (постанову доповнено пунктом 4-1 змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З огляду на вищевикладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 25.07.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Проте, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі та наданих Замовником пояснень встановлено, що в порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником, як головним розпорядником бюджетних коштів, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті.
Пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗАКТОРГ" та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне.
Замовником у Додатку 1 тендерної документації визначені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують відповідність учасника таким критеріям, проте під час моніторингу встановлено, що інформація та документи, подані учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
1. У пункті 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлений кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника з інформацією щодо їх найменування, кількості та правових підстав володіння / користування (файл «Додаток 1.PDF»), у якій, зокрема, вказано орендовані складські приміщення площею 230 м2 за договором оренди від 03.01.2023 з ТОВ «ГРУНВЕР» ЄДРПОУ 39139697, в м. Мукачево, вул. Пряшівська, 4.
Однак, учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" всупереч вимог Замовника не надано Договору оренди від 03.01.2023 з ТОВ «ГРУНВЕР», зазначеного учасником у вищевказаній довідці, який би підтверджував його право користування орендованими складськими приміщеннями.
2. У пункті 2 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлений кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності учасника установленому критерію вимагається надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 та документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано Довідку щодо таких працівників в Табличній формі відповідно до вимог Замовника (файл «Додаток 1.PDF»).
Однак на працівника - виконроба – Мучичку Івана Володимировича, який вказаний у переліку працівників відповідної кваліфікації у вищезгаданій Довідці, учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" не надано жодного підтверджуючого документу (штатного розпису / трудового договору / договіру про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) на зазначеного працівника.
3. Замовником у пункті 3 Додатку 1 тендерної документації встановлений кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності учасника установленому критерію вимагається надання довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Під час моніторингу встановлено, що на виконання вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" надано Довідку (файл «Додаток 1.PDF») з інформацією про виконання 3 аналогічних Договорів від 01.10.2019 №21-Ж, від 07.10.2019 №23-Ж та від 14.05.2019 №9-Ж, на підтвердження про належне виконання цих договорів учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" надано скан-копії Актів приймання виконаних робіт за кошторисом, однак всупереч умов та вимог тендерної документації ТОВ "ЗАКТОРГ" не надав копію жодного із вищезгаданих 3-х аналогічних договорів.
Таким чином, учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" документально не підтверджено (в повному обсязі) кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника.
Виходячи з зазначеного, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, через електронну систему закупівель 07 серпня 2023 року Замовнику було направлено запит для надання пояснень, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ "ЗАКТОРГ" відповідно до умов/вимог Додатку 1 тендерної документації та було прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам. Замовником 09.08.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь яка не спростовує наявність порушення, зокрема замовник в своїй відповіді зазначив: пунктом 36 Особливостей визначено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною.
Однак відповідно до абзацу другого статті 36 Особливостей Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Так, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, у тому числі відсутніх у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЗАКТОРГ", що вимагалися на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 1 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Як наслідок, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЗАКТОРГ" не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям Замовника, визначених в Додатку 1 тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Під час аналізу питання надання документів переможцем з урахуванням Особливостей встановлено, що Замовником у розділі 3.1 Додатку 1 до тендерної документації для переможця процедури закупівлі визначено спосіб надання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей, зокрема:
- на підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцяти денної давнини від дати подання документа.
- на підтвердження відсутності підстав, визначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей учасник надає довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Проте, ТОВ "ЗАКТОРГ", як переможець процедури закупівлі завантажив 05 липня 2023 09:05 витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України відносно керівника учасника процедури закупівлі станом на 23.05.2023 (файл «Витяг про несудимість Вітвінов.PDF»), тобто зазначений документ виданий більше тридцяти денної давнини відносно дати подання документа .
Окрім того, переможцем ТОВ "ЗАКТОРГ" не надано довідки, що підтверджує відсутність підстави, визначеної у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Як наслідок, переможець процедури закупівлі ТОВ "ЗАКТОРГ" підлягав відхиленню у відповідності до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, як такий, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Проте, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено учасника/переможця ТОВ "ЗАКТОРГ", а укладено з ним договір від 14.07.2023 №72 на закупівлю послуг з поточного ремонту з усунення аварії плоского даху багатоквартирного будинку ОСББ "Інтурист 1" за адресою вул. Петкі Шандора,1 в м.Мукачево на загальну суму 342 926,00 гривень.
Період усунення порушень:
14.08.2023 13:57 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2023 13:57
Оскарження висновку в суді
Опис:
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі, повідомляємо, що висновок буде оскаржено до суду у встановлені законом строки. Інформацію про подання позовної заяви буде додатково опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації:
28.08.2023 12:41
Дата відкриття провадження:
15.09.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
260/7872/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
e562fab49de848f8a2ef66f063534418
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.07.2023 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт з усунення аварії плоского даху багатоквартирного будинку ОСББ "Інтурист 1" за адресою вул. Петкі Шандора,1 в м.Мукачево», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-23-004601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
00c206b363b34aff9c19dcf29b46eae8
Назва:
надання відповіді
Дата опублікування:
27.07.2023 13:05
Опис:
Управління міського господарства Мукачівської міської ради повідомляє наступне.
Відповідно Наказу ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ід 23.09.2003 № 154 Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів балансоутримувач об’єкта складає дефектний акт, після чого кваліфікованим інженером-проектувальником на підставі дефектного акту, державних будівельних норм, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 розробляється кошторисна документація по об’єкту в який зазначаються очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (Програмний комплекс автоматизований випуск кошторисів АВК-5).
Сторінки власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не має.
Номер:
1ee43f7df9ab4a8f971715a5d31bb799
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.08.2023 10:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт з усунення аварії плоского даху багатоквартирного будинку ОСББ "Інтурист 1" за адресою вул. Петкі Шандора,1 в м.Мукачево», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-23-004601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Просимо надати пояснення/інформацію та підтвердні документи, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ "ЗАКТОРГ" відповідно до умов/вимог Додатку 1 тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам, тоді як:
1) на виконання вимог частини 1 Додатку 1 тендерної документації учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника в якій значиться Складське приміщення 230 м2 за Договором оренди від 03.01.2023 з ТОВ «ГРУНВЕР» ЄДРПОУ 39139697, в м. Мукачево, вул. Пряшівська, 4.
Однак на підтвердження учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" не надано вищезгаданого Договору оренди від 03.01.2023 з ТОВ «ГРУНВЕР» на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
2) на виконання вимог частини 3 Додатку 1 тендерної документації учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" надано Довідку з інформацією про виконання 3 аналогічних Договорів від 01.10.2019 №21-Ж, від 07.10.2019 №23-Ж та від 14.05.2019 №9-Ж, на підтвердження про належне виконання цих договорів учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" надано скан-копії Актів приймання виконаних робіт за кошторисом, однак всупереч умов та вимог тендерної документації ТОВ "ЗАКТОРГ" не надав копію жодного із вищезгаданих 3-х аналогічних договорів.
3) Учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано Довідку щодо таких працівників в Табличній формі відповідно до вимог частини 2 Додатку 1 тендерної документації.
Однак на працівника - виконроба – Мучичку Івана Володимировича, який вказаний у переліку працівників відповідної кваліфікації у вищезгаданій Довідці, учасником ТОВ "ЗАКТОРГ" не надано жодного підтверджуючого документу (штатного розпису / трудового договору / договіру про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) на зазначеного працівника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
57de98b212d54ac29d27267e7aafc33a
Назва:
надання відповіді
Дата опублікування:
09.08.2023 19:55
Опис:
Пунктом 36 Особливостей визначено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Враховуючи вищенаведене Замовник вважає, що учасник на підставі поданих документів відповідно додатку 1 може надати послуги в повному обсязі тому і укладено з ним договір