• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги по заміні вікон на металопластикові та дверей (заходи по енергозбереженню) в приміщеннях паліативного корпусу КП «Магдалинівська ЦЛ» МСР» за адресою: смт Магдалинівка, вул. Прозорова,1 за ДК 021:2015:45420000-7 столярні та теслярні роботи

Торги відмінено

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер: 8511464c935f4e569c8b82d79661b166
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-27-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 27.11.2023 16:00 - 19.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.11.2023 № 106-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 27.11.2023 № 106-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2023-06-23-001029-a, 23.06.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Магдалинівська центральна лікарня» Магдалинівської селищної ради Дніпропетровської області» (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.06.2023 № 216; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.06.2023 № 216, оприлюднену в електронній системі закупівель 30 червня 2023; запитання учасників процедури закупівлі від 29.06.2023 та відповіді замовника від 30.06.2023; вимоги про усунення порушень від 11.07.2023 № UA-2023-06-23-001029-a.a1 та рішення замовника від 14.07.2023; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 07.07.2023 216; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 30.11.2023. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення замовником чинного законодавства, зокрема, частини десятої статті 29 Закону. Так, моніторингом установлено, що пропозиції для участі у торгах подали два учасники: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВК НІКС» (первинна пропозиція - 227173,00 грн; остаточна пропозиція - 227173,00 грн), ФОП «КІРЮХІН РОСТИСЛАВ ОЛЕГОВИЧ» (первинна пропозиція - 299991,00 грн; остаточна пропозиція - 299991,00 грн). Найбільш економічно вигідною визнана тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВК НІКС». Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником оприлюднено протокол уповноваженої особи від 07.07.2023 № 219 про визначення переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВК НІКС». Разом з цим 13.07.2023 замовник скасував вищевказаний протокол уповноваженої особи та почав розгляд тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВК НІКС». Згідно з частиною десятою статті 29 Закону «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». З урахуванням, що початком розгляду пропозиції є 13.07.2023, то останнім днем строку розгляду є 11.08.2023. Проте, відомості щодо подальшого прийняття будь яких рішень стосовно розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВК НІКС» в електронній системі закупівель відсутні. Вказане є порушенням частини десятої статті 29 Закону. Таким чином, замовник перевищив строк розгляду тендерної пропозиції на 88 днів, що є порушенням частини десятої статті 29 Закону. Для підтвердження або спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю надано запит замовнику 27.11.2023 через електронну систему закупівель. Відповідь замовника не свідчить про відсутність порушення з даного питання. Так, замовник в своїй відповіді зазначив: «…11.07.2023 надійшла вимога від ФОП "КІРЮХІН РОСТИСЛАВ ОЛЕГОВИЧ" коли 14.07.2023 вимога була виконано, але термін розгляду документів після аукціону вичерпався, а продовження терміну розгляду в системі не опублікувалося, тому замовником прийнято рішення про скасування закупівлі...». Відомості веб-порталу Уповноваженого органу свідчать, що замовником оприлюднено протокол уповноваженої особи від 06.12.2023 № 372 про відміну процедури закупівлі, таким чином порушення усунуте в ході моніторингу.
Період усунення порушень: 15.12.2023 15:39 - 30.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2023 15:39

Запити/Пояснення