-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по заміні вікон на металопластикові та дверей (заходи по енергозбереженню) в приміщеннях паліативного корпусу КП «Магдалинівська ЦЛ» МСР» за адресою: смт Магдалинівка, вул. Прозорова,1 за ДК 021:2015:45420000-7 столярні та теслярні роботи
Торги відмінено
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
8511464c935f4e569c8b82d79661b166
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-27-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2023 00:00
Період моніторингу:
27.11.2023 16:00 - 19.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2023 № 106-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
27.11.2023 № 106-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2023-06-23-001029-a, 23.06.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Магдалинівська центральна лікарня» Магдалинівської селищної ради Дніпропетровської області» (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.06.2023 № 216; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.06.2023 № 216, оприлюднену в електронній системі закупівель 30 червня 2023; запитання учасників процедури закупівлі від 29.06.2023 та відповіді замовника від 30.06.2023; вимоги про усунення порушень від 11.07.2023 № UA-2023-06-23-001029-a.a1 та рішення замовника від 14.07.2023; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 07.07.2023 216; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 30.11.2023.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення замовником чинного законодавства, зокрема, частини десятої статті 29 Закону.
Так, моніторингом установлено, що пропозиції для участі у торгах подали два учасники: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВК НІКС» (первинна пропозиція - 227173,00 грн; остаточна пропозиція - 227173,00 грн), ФОП «КІРЮХІН РОСТИСЛАВ ОЛЕГОВИЧ» (первинна пропозиція - 299991,00 грн; остаточна пропозиція - 299991,00 грн).
Найбільш економічно вигідною визнана тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВК НІКС».
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником оприлюднено протокол уповноваженої особи від 07.07.2023 № 219 про визначення переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВК НІКС». Разом з цим 13.07.2023 замовник скасував вищевказаний протокол уповноваженої особи та почав розгляд тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВК НІКС».
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення».
З урахуванням, що початком розгляду пропозиції є 13.07.2023, то останнім днем строку розгляду є 11.08.2023.
Проте, відомості щодо подальшого прийняття будь яких рішень стосовно розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВК НІКС» в електронній системі закупівель відсутні. Вказане є порушенням частини десятої статті 29 Закону.
Таким чином, замовник перевищив строк розгляду тендерної пропозиції на 88 днів, що є порушенням частини десятої статті 29 Закону.
Для підтвердження або спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю надано запит замовнику 27.11.2023 через електронну систему закупівель. Відповідь замовника не свідчить про відсутність порушення з даного питання. Так, замовник в своїй відповіді зазначив: «…11.07.2023 надійшла вимога від ФОП "КІРЮХІН РОСТИСЛАВ ОЛЕГОВИЧ" коли 14.07.2023 вимога була виконано, але термін розгляду документів після аукціону вичерпався, а продовження терміну розгляду в системі не опублікувалося, тому замовником прийнято рішення про скасування закупівлі...». Відомості веб-порталу Уповноваженого органу свідчать, що замовником оприлюднено протокол уповноваженої особи від 06.12.2023 № 372 про відміну процедури закупівлі, таким чином порушення усунуте в ході моніторингу.
Період усунення порушень:
15.12.2023 15:39 - 30.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2023 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
a9a960f1988a4b0688214d21a11cfdc6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2023 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 300000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-23-001029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- 13.07.2023 замовник почав розгляд тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС", який станом на дату початку моніторингу триває.
З якої причини на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутні будь які відомості щодо вказаного питання та перебігу процедури закупівлі?
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1fc651a49b18477fbfc95cbbec3e264c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.11.2023 18:56
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 300000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-23-001029-a) інформуємо наступне:
23.06.2023 опубліковано відкриті торги з особливостями по Послуги по заміні вікон на металопластикові та дверей (заходи по енергозбереженню) в приміщеннях паліативного корпусу КП «Магдалинівська ЦЛ» МСР» за адресою: смт Магдалинівка, вул. Прозорова,1 за ДК 021:2015:45420000-7 Столярні та теслярні роботи.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість здійснено згідно креслень (додаток 2 тендерної документації) підготовленого працівниками замовника, всі 15 вікон знаходяться в паліативному корпусі і є типовими та 1 вхідні двері. Учасникам закупівлі запропоновано особисто зроби обмір та огляд до подачі документів. Також було здійснено запити цінових пропозицій до кількох організацій:
Дилерська версія "Винтера" № замовлен ня: Програма розрахунку вікон WinCalc - www.vsgroup.ua Готовність: 1 Конструкція Rehau EURO 70 черн.ущ. 5 камер | AXOR K-3 Comfort line | Окна и балконные двери комплект вимірювання к-сть ціна знижка вартість - Всього скління 4i-16Ar-4-12Ar-4i || 45 шт. - колір Білий 0,00 0 0,00 0,00 0,00 профілі Рама 64 EURO 70 / Импост EURO 78/70 / Створка Z 74/70 EURO 70 / Штапик EURO 70 СП 40 - виріб 1200x2070 15 250 129,79 0 250 129,79 0,00 250 129,79 Підвіконня FACHMANN 450 // Стандарт x Одна 1400*15 17 296,45 0 17 296,45 0,00 17 296,45 МС на кліпсах біл.Розміри світлового прорізу 497x1397 0,694*15 5 736,38 0 5 736,38 0,00 5 736,38 інші умови - вага / площа 1475,414 кг. / 37,26 м.кв. - Всього 0,00 273 163,00 Ручка Hoppe біла Конструкція укомплектована заглушкою паза штапика 2 Конструкція Rehau EURO 70 черн.ущ. 5 камер | AXOR K-3 Comfort line | Окна и балконные двери комплект вимірювання к-сть ціна знижка вартість - Всього скління - || 0 шт. - колір Білий 0,00 0 0,00 0,00 0,00 профілі / - виріб 0x0 1 0,00 0 0,00 0,00 0,00 Відлив/Козирок Відлив1 x Білий x 250 x 0 x 0 x 0 1400*13 3 509,78 0 3 509,78 0,00 3 509,78 Відлив/Козирок Відлив1 x Білий x 200 x 0 x 0 x 0 1400 226,44 0 226,44 0,00 226,44 Відлив/Козирок Відлив1 x Білий x 200 x 0 x 0 x 0 1400 226,44 0 226,44 0,00 226,44 інші умови - вага / площа 0,000 кг. / 0 м.кв. - Всього 0,00 3 963,00 К-сть виробів: 15 шт. Площа замовлення: 37,26 м.кв Всього: 277 126,00 грн.
ТОВ "МАЙСТЕРБУД-Д"
No Товари (роботи, послуги) Кіл-сть Од. Ціна з ПДВ Сума з ПДВ
1 Металопластикові вироби з аксесуарами 15 шт 17669,53 грн. 265043,00 грн.
Профільна система
WDS 404 | Білий | 1330x2560
рама WDS 5S 61мм 086 / рама WDS404 66мм 001 / рама WDS 5S 61мм 086 /
порог20мм 259924 / стулка WDS404 T116мм 036 / імпост WDS 5S 80мм 027
Коефіцієнт опору теплопередачі: 0,82
Фурнітура | Доводчик // Тип доводчика=Geze 1500
засклення p_32_белый || 0+5p шт.
Додаткові профілі дод.профіль З'єднувач 075 x 1330 - 1 шт. 85,95
Вага / Площа 87,400 кг. / 3,40214 м.кв. / 10,436 м.пог.
Ціна виробу
Кількість Вартість Монтаж всьго
1 15 467,50 1 837,16 17 304,66
сендвіч біл. 32мм / No 1 мм 0,00 0,00 0,00
сендвіч біл. 32мм / No 2 мм 0,00 0,00 0,00
сендвіч біл. 32мм / No 3 мм 0,00 0,00 0,00
сендвіч біл. 32мм / No 4 мм 0,00 0,00 0,00
сендвіч біл. 32мм / No 5 мм 0,00 0,00 0,00
0,00 Замок Vorne Замок Vorne // Рейковий з роликом x Ключ-Ключ x
Офісна ручка Пряма x Завіси Astex x 3 / 1 мм 0,00 0,00
інші умови
всьго 1 837,16 18 619,26
06.07.2023 відбувся аукціон.
Найкращою за ціною була пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС" 227 173 грн з ПДВ та 07.07.2023 визнано переможцем.
11.07.2023 надійшла вимога від ФОП "КІРЮХІН РОСТИСЛАВ ОЛЕГОВИЧ" коли 14.07.2023 вимога була виконано, але термін розгляду документів після аукціону вичерпався, а продовження терміну розгляду в системі не опублікувалося, тому замовником прийнято рішення про скасування закупівлі.
Відповідно до викладеного, в зв’язку з систематичними повітряними тривогами, з не залежних від нас обставин в межах робочого дня не змогли своєчасно виконати всі завдання, так як життя людини є найвищою соціальною цінністю держави, що прямо визначено конституцією тому шкода яка могла б настати в разі якби ми ігнорували сигнал тривоги явно перевищує незнаменне порушення, яке сталося з технічних причин. Разом з тим бюджетні кошти неправомірно витрачені не були, жодних наслідків для суспільного інтересу до предмету закупівлі не сталося. Тому прохаємо визнати малозначним і таким, що могло трапитися виключно як наслідок військової агресії рф, тобто з причин не залежних від замовника.