-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН ЛОТ№1 Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН ; ЛОТ№2 Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН Код ДК 021:2015 - 34940000-8 Залізничне обладнання
Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти
Завершена
4 750 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 11 875.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 11 875.00 UAH
Номер:
2eed1a6a6e8a46fd8e35fdeea93a3bf8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-06-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2023 00:00
Період моніторингу:
06.12.2023 13:24 - 28.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2023 № 41-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.12.2023 № 41-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-06-23-000349-a 23.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 21.06.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 10.07.2023 зі змінами згідно протоколу від 29.06.2023 № 889 та від 10.07.2023 № 939; відповідь Замовника, надана на звернення за роз’ясненням щодо змісту тендерної документації; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Київгума», Зовнішньоторгове підприємство «МАГ», Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЛТЕКС-ГУМА» (далі – ТОВ «Київгума», ЗТП «МАГ», ТОВ «ВАЛТЕКС-ГУМА»); протокол уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ЗТП «МАГ» по лоту 1,2 від 26.07.2023 № 992; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ЗТП «МАГ» по лоту 1 від 09.08.2023 № 1018 та по лоту 2 від 27.07.2023 № 996; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ЗТП «МАГ» по лоту 1 від 15.08.2023 № 1046 та по лоту 2 від 01.08.2023 № 1024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Київгума» по лоту 1 від 17.08.2023 № 1070 та по лоту 2 від 04.08.2023 № 1031; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Київгума» по лоту 1 від 22.08.2023 № 1032 та по лоту 2 від 09.08.2023 № 1017; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ВАЛТЕКС-ГУМА» по лоту 1 від 25.08.2023 № 1040 та по лоту 2 від 10.08.2023 № 1029; повідомлення про намір укласти договори від 10.08.2023 по лоту 1 та 25.08.2023 по лоту 2; договори з ТОВ «ВАЛТЕКС-ГУМА» від 31.08.2023 № ОД/НХ-23-618-НЮ по лоту 1 та від 16.08.2023 № ОД/НХ-23-584 по лоту 2; додаткові угоди від 07.09.2023 №1 по лоту 1 та від 04.09.2023 №1 по лоту 2; відповідь Замовника, надана на вимогу учасника про усунення порушення; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.12.2023.
Період усунення порушень:
13.12.2023 15:39 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2023 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
df43c50d302042ea9b4d3eed818ede8d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.12.2023 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН ЛОТ№1 Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН; ЛОТ№2 Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН Код ДК 021:2015 - 34940000-8 Залізничне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-23-000349-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6b2932edce544f17a869754e666e58b6
Назва:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН ЛОТ№1 Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН; ЛОТ№2 Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН Код ДК 021:2015 - 34940000-8 Залізничне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-23-000349-a)
Дата опублікування:
07.12.2023 16:13
Опис:
Відповідно п. 16 Специфікованого плану забезпечення матеріалами верхньої будови колії на 2023 р., передбачено закупівлю, в тому числі, прокладки нашпальні гумові для рейкових колій ПН.
Відповідно до рішення правління АТ «Укрзалізниця» (витяг з протоколу засідання від 16.12.2021 №Ц-57/698-2021) введено в постійну експлуатацію інформаційну систему «Вимоги до продукції» (далі - ІС «Вимоги до продукції»). Розпорядженням від 22.12.2021року №Ц-7-87/546-21 Регіональні філії, філії в 2022 році зобов’язано формувати технічну частину тендерної документації виключно з використанням вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, погоджених в ІС «Вимоги до продукції». Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були розроблені згідно (Додаток №1 додається) ІС «Вимоги до продукції».
Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2000 року №275.
П. 1 Розділу ІІІ вказаної Методики в якості очікуваної вартості закупівлі приймається найнижча ціна з отриманих комерційних пропозицій.
02-06.06.2023 року службою організації та проведення закупівель регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» направлено запити на комерційну пропозицію за вих. №НХ09/4488 від 01.06.2023 р., до ТОВ «Західтрейдер», ЗТП «Маг», ТОВ «КИЇВГУМА» на електронні адреси, про що надаються роздруківки зображення екрану про направлення.
02.06.2023 року було отримано комерційну пропозицію від ТОВ «Західтрейдер», 05.06.2023 року було отримано комерційну пропозицію від ЗТП «Маг» та 06.06.2023 року було отримано комерційну пропозицію від ТОВ «КИЇВГУМА».
Проаналізувавши отримані комерційні пропозиції, було сформовано очікувану вартість предмету закупівлі, план закупівлі та 23.06.2023 року оголошено торги.
Враховуючи наведене, Замовником надано пояснення та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості надаємо адресу веб-сайту: odz.gov.ua, розділ «Закупівлі» - «Активні торги» - посилання на предмет закупівлі та його унікальний номер.
Додатки:
1. Специфікований план на 2023 р.,
2. Додаток №1 (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі),
3. Комерційний запит №НХ09/4488 від 01.06.2023 р.,
4. Комерційні пропозиції №02/06-23/01 від 02.06.2023 р., №181 від 05.06.2023р., №010/9000 від 06.06.2023 р.
5. Роздруківки зображення екрану про направлення (3 арк.).
Заступник начальника служби
організації та проведення закупівель
регіональної філії «Одеська залізниця» Дмитро ТЮРІН