-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт Дошкільного навчального закладу «Яблунька» для облаштування місць проживання внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, вул. Центральна, буд. 1 с. Човно-Федорівка, Полтавська обл.»
Завершена
14 230 117.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 150.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 71 150.59 UAH
Номер:
1d925910ad774d6faaf662d1dedfb39a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-08-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2023 00:00
Період моніторингу:
08.09.2023 17:22 - 30.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2023 № 243
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13
UA-2023-06-22-016078-a 22.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю, установлено недотримання вимог пункту 54 Особливостей № 1178 та частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити у повному обсязі Додаток № 2 до договору 14.07.2023 № 1086, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 21.06.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.06.2023 № 30/06-1, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.07.2023, протокол розкриття від 05.07.2023, тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця від 06.07.2023 № 06/07-2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.07.2023, договір від 14.07.2023 № 1086, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 15.09.2023 та від 29.09.2023.
Моніторингом встановлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію єдиного учасника даних торгів - ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД», з ціною 14 229 699,00 гривень.
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення Замовником порядку внесення змін до тендерної документації.
Так, відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей № 1178, установлено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповновваженого органу, установлено, що Замовником, відповідно до рішення уповноваженої особи від 30.06.2023 № 30/06-1, було внесено зміни до попередньої редакції тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 22.06.2023 № 22/06-2.
Разом з тим, Замовником у електронній системі публічних закупівель оприлюднено файл «Перелік змін.docx», однак, у даному файлі відсутній безпосередній «перелік змін», які внесені до нової редакції тендерної документації, чим, відповідно, не дотримано вимоги пункту 54 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю, установлено, що відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Моніторингом установлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір про закупівлю від 14.07.2023 № 1086 та Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору). Однак, аналізом інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено, що Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору) оприлюднений не у повному обсязі, зокрема відсутні пункти/ позиції: 15, 35, 54, 73, 88, 105, 121, 137, чим, відповідно, недотримано вимоги частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
04.10.2023 13:42 - 19.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2023 13:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржується Замовником у судді.
Дата публікації:
18.10.2023 18:07
Дата відкриття провадження:
20.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
440/15911/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ.
Дата публікації звіту:
11.10.2023 18:32
Запити/Пояснення
Номер:
516d6ca61ba747a2a798ca4aad8904b4
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
12.09.2023 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт Дошкільного навчального закладу «Яблунька» для облаштування місць проживання внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, вул. Центральна, буд. 1 с. Човно-Федорівка, Полтавська обл., замовником якої є Соціально-гуманітарний відділ Опішнянської селищної ради, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-22-016078-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bebbeb7dd7794c7a8141780126079454
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
26.09.2023 12:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2023 00:00
Опис:
Прошу надати позитивний експертний звіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5858a0f0f70e4de1b08b93886c9ba1d7
Назва:
Щодо надання роз'яснення
Дата опублікування:
05.10.2023 20:02
Опис:
Північним офісом Держаудитслужби (далі - Держаудитслужба) 04 жовтня 2023 року опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт Дошкільного навчального закладу «Яблунька» для облаштування місць проживання внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, вул. Центральна, буд. 1 с. Човно-Федорівка, Полтавська обл.» (згідно коду ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), UA-2023-06-22-016078-a.
У висновку Держаудитслужба стверджує, що Замовником у електронній системі публічних закупівель оприлюднено файл «Перелік змін.docx», однак, у даному файлі відсутній безпосередній «перелік змін», які внесені до нової редакції тендерної документації, чим, відповідно, не дотримано вимоги п. 54 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Проте, в оприлюдненому файлі «Перелік змін.docx» Замовником зазначений безпосередній «перелік змін», які внесені до нової редакції тендерної документації, який в себе включає:
1. Інформацію про пункт, розділ, додаток чи титульний аркуш тендерної документації, в які вносяться зміни;
2. Попередню редакцію відповідного тексту;
3. Нову редакцію цього ж тексту з внесеними змінами.
Детальніше:
- на сторінках 1-2 файлу «Перелік змін.docx» містяться зміни в титульний аркуш з його попередньою та новою редакцією;
- на сторінці 3 даного файлу зміни вносяться до пункту 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та зазначено попередню та нову редакцію зі змінами до цього пункту;
- на сторінках 3-6 даного файлу зміни вносяться до пункту 2 Інша інформація Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції та зазначено попередню та нову редакцію зі змінами до цього пункту;
- на сторінках 6-7 файлу «Перелік змін.docx» зміни вносяться до Розділу 4 Проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) та зазначено попередню та нову редакцію зі змінами до цього розділу;
- на сторінках 7-9 даного файлу зміни вносяться до Додатку 3 до тендерної документації та зазначено попередню та нову редакцію зі змінами до цього додатку.
Тобто, наявний чіткий перелік змін до тендерної документації.
Отже, зміст оприлюдненого Замовником файлу «Перелік змін.docx» містить всі ознаки переліку змін, а, тому, уповноважена особа замовника діяла у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель.
Звертаємо вашу увагу, що ні Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), ні Особливостями не передбачений затверджений зразок або форма переліку змін, що вносяться до нової редакції тендерної документації.
Одночасно повідомляємо, що відповідно до законодавства, зміни, що вносяться до нової тендерної документації не повинні мати додаткового виділення тексту іншим кольором або форматом.
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону, Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Тому, керуючись ч. 8 ст. 8 Закону, просимо надати роз`яснення щодо даної частини висновку, а саме:
1. На підставі якого нормативно-правового акту Північний офіс Держаудитслужби вважає, що оприлюднений Замовником файл «Перелік змін.docx» не є «Переліком змін»?
2. Чого саме бракує змісту документу «Перелік змін», щоб на думку Північного офісу Держаудитслужби бути переліком змін до тендерної документації?
3. Як на думку Північного офісу Держаудитслужби має виглядати «Перелік змін» та яким нормативно-правовим документом затверджена форма даного документа або вимоги до останнього?
Враховуючи, стислі строки щодо усунення порушень або їх оскарження - просимо надати відповідь до 10.10.2023 року. Дякуємо за розуміння!