• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) закладу системи освіти Суворовського району м. Одеси, за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи.

Завершена

4 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 500.00 UAH
Номер: 194812eef01b40f2b5871944b6887020
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-17-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 17.07.2023 14:21 - 08.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.07.2023 Одеса № 181 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.07.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.07.2023 № 181 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 7 UA-2023-06-22-013876-a 22.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, irina.khavkun@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на запитання та вимогу учасника процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі- ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на запитання та вимогу учасника процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.06.2023 № 47, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» (далі - ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА») та учасника фізичної особи – підприємця КОЛОМІЙЦЕВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ (далі – ФОП КОЛОМІЙЦЕВ В.Ю.), рішення уповноваженої особи Замовника від 05.07.2023 № 52 та від 10.07.2023 № 55, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.07.2023, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 24.06.2023, вимоги учасника ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» оприлюднені в електронній системі закупівель від 05.07.2023 за номером: UA-2023-06-22-013876-a.c1, від 11.07.2023 за номером: UA-2023-06-22-013876-a.c2, від 13.07.2023 за номером: UA-2023-06-22-013876-a.b3, роз’яснення Замовника щодо тендерної документації від 26.06.2023, відповіді Замовника від 06.07.2023, від 12.07.2023, від 14.07.2023 щодо вимог учасника ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА», договір підряду від 21.07.2023 № 151 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до істотних умов договору, опубліковане в електронній системі закупівель 28.07.2023, додаткову угоду до Договору від 28.07.2023 № 1. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до пункту 1 Додатка 4 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі» до ТД Замовником зазначено, що на виконання вимог технічного завдання учасник надає кошторисну документацію, яка має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли в електронному вигляді у форматі ims aбo imd), файли в форматі Word та у сканованому варіанті роздрукованих документів, які повинні бути перед скануванням пропечатані та підписані учасником і містити підписи сертифікованого інженера - проєктувальника в частині кошторисної документації, у складі: договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту, пояснювальної записки до зведеного кошторисного розрахунку, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів. Згідно з підпунктом 1 пункту 3 розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» ТД учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. Відповідно до абзацу 1 пункту 5.1. частини V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Відповідно до підпункту а) пункту 5.31 частини V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%. Згідно з абзацом 1 пункту 5.33 частини V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинених інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Учасник ФОП КОЛОМІЙЦЕВ В.Ю. у складі тендерної пропозиції надав: договірну ціну (тверда) складену в поточних цінах станом на 24.06.2023, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складений в поточних цінах станом на 24.06.2023, пояснювальну записку, локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01, локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-02. Проте у графі розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» та розрахунку № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» договірної ціни (тверда) складеної в поточних цінах станом на 24.06.2023, учасник ФОП КОЛОМІЙЦЕВ В.Ю. вказав « - », чим порушив вимоги пунктів 5.31, 5.33 частини V « Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови та підпункту 1 пункту 3 розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» ТД. Отже, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП КОЛОМІЙЦЕВ В.Ю. у зв’язку з невідповідністю її умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 31.07.2023 16:40 - 15.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2023 16:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноважена особа КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ СУВОРОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ» повідомляє, що за результатами моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, на закупівлю Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) закладу системи освіти Суворовського району м. Одеси, за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-22-013876-a, оприлюдненого ДАСУ пункт 3 містить наступну інформацію: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На вимоги висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-22-013876-a, Замовником було укладено Додаткову угоду № 2 від 07.08.2023 року до Договору підряду № 151 від 21.07.2023 року, щодо розірвання відповідного договору. Додаткова угода підписана та оприлюднена Замовником на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правого режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 дні з дня його припинення або скасування” зі змінами. Уповноваженою особою замовника було оприлюдненно звіт про виконання до договору та помилково зазначено, що сума фактичної оплати за договором склала: 4 551 000 грн без ПДВ, сума фактичної оплати без ПДВ: 4 551 000 грн. Проте фактично за Договором підряду № 151 від 21.07.2023 року, сума фактичної оплати за договором склала: 0,00 грн без ПДВ, сума фактичної оплати без ПДВ: 0,00 грн. Таким чином, Замовником усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно висновку моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-22-013876-a, а саме припинено зобов’язання за Договором підряду № 151 від 21.07.2023 року.
Дата публікації звіту: 07.08.2023 14:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 10.08.2023 11:37