• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, пров. Запорізький, будинок 12

Завершена

1 032 849.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 328.50 UAH
Номер: bac7e1acab43439bae8a600af8b743ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-10-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.08.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.08.2023 11:14 - 02.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 10.08.2023 № 167 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 10.08.2023 № 167 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2023-06-22-010683-a 22.06.2023 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ГІМНАЗІЯ №8 ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної документації та/або пропозиції переможця ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", дотримання умов щодо права на підписання договору встановлено не дотримання вимог частини 1 статті 41 Закону №922, п.17, п.18, п. 49 Особливостей. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій ТОВ Охорона Мастерс Сервіс, ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", ТОВ "СФЕРА", ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року№ 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом застосування відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору від 28.07.2023 № 10 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Проінформувати Східний офіс Держаудитслужби про прийняття рішення згідно вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, (далі - Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закону №922 та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ГІМНАЗІЯ №8 ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, роз’яснення до процедури, вимоги про усунення порушення: UA-2023-06-22-010683-a.a1, UA-2023-06-22-010683-a.a2, UA-2023-06-22-010683-a.a3, UA-2023-06-22-010683-a.c4, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.07.2023 №10686-р/пк-пз, (далі - рішення АМКУ), протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.07.2023, протокольні рішення уповноваженої особи від 06.07.2023 №47, від 07.07.2023 №48, від 10.07.2023 №49, від 20.07.2023 №51, від 20.07.2023 №52, від 21.07.2023 №54 з тендерними пропозиціями ТОВ Охорона Мастерс Сервіс, ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", ТОВ "СФЕРА", вимогу про усунення невідповідностей, тендерну пропозицію учасника (переможця) ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 21.07.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 28.07.2023, договір від 28.07.2023 № 10 та додаткову угоду №1 від 14.08.2023 до договору, протокольне рішення уповноваженої особи від 21.08.2023 №61, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 24.08.2023. Аналізом відповідності умов договору умовам Закону №922 з урахуванням Особливостей та тендерної пропозиції переможця встановлено недотримання вимог пункту 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та порушено пункт 18 Особливостей. Так, в умовах Договірної ціни підписаної сторонами, що є додатком № 2 до Договору від 28.07.2023 № 10 визначено вид договірної ціни: «динамічна», що не відповідає змісту умов Договірної ціни проекту договору тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" де зазначено вид договірної ціни: «тверда» (файл: 465_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s - 21 липня 2023 10:18), чим не дотримано вимоги частини 1 ст.41 Закону №922, п.17, п.18, п. 49 Особливостей. Надані протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запит від 21.08.2023 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі не спростували виявленого порушення. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей. Відповідно до вимог пункту 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник зазначив вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель. Проте, переможцем торгів ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" після визнання його переможцем та надання повідомлення про намір укласти договір 21.07.2023 в 13:26 не оприлюднена інформація про право підписання договору про закупівлю, а оприлюднені 25.07.2023 в 15:37 тільки документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону №922 з урахуванням пункту 47 Особливостей. Отже тендерна пропозиція визначеного учасника – переможця не відповідає вимогам тендерної документації щодо умов підписання договору.
Період усунення порушень: 05.09.2023 10:11 - 20.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.09.2023 10:11

Оскарження висновку в суді

Опис: Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-22-010683-a
Дата публікації: 18.09.2023 16:21
Дата відкриття провадження: 26.09.2023 14:00
Номер відкриття провадження: №160/24067/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Адміністрація комунального закладу загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради не погоджується з даним висновком Східного офісу Держаудитслужби , висновок за результатами моніторингу закупівлі буде оскаржено до суду в порядку, передбаченому частиною 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту: 12.09.2023 13:16

Запити/Пояснення