-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, пров. Запорізький, будинок 12
Завершена
1 032 849.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 328.50 UAH
мін. крок: 1% або 10 328.50 UAH
Номер:
bac7e1acab43439bae8a600af8b743ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-10-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.08.2023 00:00
Період моніторингу:
11.08.2023 11:14 - 02.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
10.08.2023 № 167
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.08.2023 № 167
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-06-22-010683-a 22.06.2023 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ГІМНАЗІЯ №8 ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної документації та/або пропозиції переможця ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", дотримання умов щодо права на підписання договору встановлено не дотримання вимог частини 1 статті 41 Закону №922, п.17, п.18, п. 49 Особливостей.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій ТОВ Охорона Мастерс Сервіс, ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", ТОВ "СФЕРА", ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року№ 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом застосування відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору від 28.07.2023 № 10 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.
Проінформувати Східний офіс Держаудитслужби про прийняття рішення згідно вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, (далі - Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закону №922 та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ГІМНАЗІЯ №8 ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, роз’яснення до процедури, вимоги про усунення порушення: UA-2023-06-22-010683-a.a1, UA-2023-06-22-010683-a.a2, UA-2023-06-22-010683-a.a3, UA-2023-06-22-010683-a.c4, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.07.2023 №10686-р/пк-пз, (далі - рішення АМКУ), протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.07.2023, протокольні рішення уповноваженої особи від 06.07.2023 №47, від 07.07.2023 №48, від 10.07.2023 №49, від 20.07.2023 №51, від 20.07.2023 №52, від 21.07.2023 №54 з тендерними пропозиціями ТОВ Охорона Мастерс Сервіс, ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", ТОВ "СФЕРА", вимогу про усунення невідповідностей, тендерну пропозицію учасника (переможця) ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 21.07.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 28.07.2023, договір від 28.07.2023 № 10 та додаткову угоду №1 від 14.08.2023 до договору, протокольне рішення уповноваженої особи від 21.08.2023 №61, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 24.08.2023.
Аналізом відповідності умов договору умовам Закону №922 з урахуванням Особливостей та тендерної пропозиції переможця встановлено недотримання вимог пункту 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та порушено пункт 18 Особливостей.
Так, в умовах Договірної ціни підписаної сторонами, що є додатком № 2 до Договору від 28.07.2023 № 10 визначено вид договірної ціни: «динамічна», що не відповідає змісту умов Договірної ціни проекту договору тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" де зазначено вид договірної ціни: «тверда» (файл: 465_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s - 21 липня 2023 10:18), чим не дотримано вимоги частини 1 ст.41 Закону №922, п.17, п.18, п. 49 Особливостей.
Надані протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запит від 21.08.2023 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі не спростували виявленого порушення.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Відповідно до вимог пункту 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник зазначив вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель.
Проте, переможцем торгів ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" після визнання його переможцем та надання повідомлення про намір укласти договір 21.07.2023 в 13:26 не оприлюднена інформація про право підписання договору про закупівлю, а оприлюднені 25.07.2023 в 15:37 тільки документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону №922 з урахуванням пункту 47 Особливостей. Отже тендерна пропозиція визначеного учасника – переможця не відповідає вимогам тендерної документації щодо умов підписання договору.
Період усунення порушень:
05.09.2023 10:11 - 20.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.09.2023 10:11
Оскарження висновку в суді
Опис:
Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-22-010683-a
Дата публікації:
18.09.2023 16:21
Дата відкриття провадження:
26.09.2023 14:00
Номер відкриття провадження:
№160/24067/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Адміністрація комунального закладу загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради не погоджується з даним висновком Східного офісу Держаудитслужби , висновок за результатами моніторингу закупівлі буде оскаржено до суду в порядку, передбаченому частиною 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
12.09.2023 13:16
Запити/Пояснення
Номер:
bee0016b982243099bd128f3672ef159
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.08.2023 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-22-010683-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ГІМНАЗІЯ №8 ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року №2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. Чому Замовником не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей та не розміщено повідомлення з вимогою до учасника торгів ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" про усунення невідповідностей у зв’язку з не наданням цим учасником у складі тендерної пропозиції Договірної ціни відповідно вимоги зазначеної у Додатку №3 до тендерної документації ?
3. Аналізом відповідності умов укладеного договору від 28.07.2023 № 10 з додатками що є невід’ємною його частиною умовам проекту договору та змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", встановлено порушення вимог пунктів 18, 46 Особливостей, а саме: в умовах Договірної ціни, що є додатком № 2 до Договору від 28.07.2023 № 10 визначено вид договірної ціни: «динамічна» що не відповідає змісту умов Договірної ціни проекту договору, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі де зазначено вид договірної ціни: «тверда» (файл: 465_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s - 21 липня 2023 10:18).
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей. Просимо пояснити, чому договір від 28.07.2023 № 10 укладений з порушенням вимог пункту 18 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
8c94d0249c284425b2013cf621fb09ff
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 21.08.2023
Дата опублікування:
24.08.2023 08:24
Опис:
21.08.2023, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-06-22-010683-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-06-22-010683-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-22-010683-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ГІМНАЗІЯ №8 ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року №2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. Чому Замовником не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей та не розміщено повідомлення з вимогою до учасника торгів ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" про усунення невідповідностей у зв’язку з не наданням цим учасником у складі тендерної пропозиції Договірної ціни відповідно вимоги зазначеної у Додатку №3 до тендерної документації ?
3. Аналізом відповідності умов укладеного договору від 28.07.2023 № 10 з додатками що є невід’ємною його частиною умовам проекту договору та змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", встановлено порушення вимог пунктів 18, 46 Особливостей, а саме: в умовах Договірної ціни, що є додатком № 2 до Договору від 28.07.2023 № 10 визначено вид договірної ціни: «динамічна» що не відповідає змісту умов Договірної ціни проекту договору, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі де зазначено вид договірної ціни: «тверда» (файл: 465_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s - 21 липня 2023 10:18).
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей. Просимо пояснити, чому договір від 28.07.2023 № 10 укладений з порушенням вимог пункту 18 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи)».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Комунального закладу загальної середньої освіти гімназія № 8 Жовтоводської міської ради надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1 повідомляємо наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному сайті Комунального закладу загальної середньої освіти гімназія № 8 Жовтоводської міської ради у розділі «Кошторис» - «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення (система пожежної сигналізації)» за посиланням:
https://school8zv.dnepredu.com/uk/site/golovna.html
https://static.klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/1804/92678/sitepage_90/files/obgruntuvannya_tehnichnih_ta_yakisnih_harakteristik_predmeta_zakupivli_yogo_ochikuvanoi_vartosti_ta_rozmiru_byudzhetnogo_priznachennya_1.pdf.
Окремо повідомляємо, що:
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі дефектного акту та підсумкової відомості ресурсів;
розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі розраховано згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва 07/0523-ЗК Монтаж системи пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, пров.Запорізький, будинок 12 складений за поточними цінами станом на 7 червня 2023 року ; Експертної оцінки відповідності проектних матеріалів по дотриманню вимог пожежної безпеки при проектуванні системи протипожежного захисту та кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Монтаж системи пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, пров.Запорізький, будинок 12» від 14 червня 2023р. №412/23-РБК/ЕО.
Розрахунок очікуваної вартості: 1032849,80грн з ПДВ (1084499,00грн (всього по зведеному кошторисному розрахунку) – 9991,00грн*1,2 (глава 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» з нарахуванням ПДВ) – 39660,00грн (глава 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд»).
Щодо запитання № 2 повідомляємо наступне. Згідно додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі до предмета закупівлі, викладених у додатку № 3 до тендерної документації, учасники відкритих торгів мали надати у складі тендерної пропозиції:
договірну ціну розраховану згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»;
зведений кошторисний розрахунок;
локальний кошторисний розрахунок;
розрахунок загальновиробничих витрат;
об’єктний кошторис;
підсумкова відомість ресурсів.
Також до кошторисного розрахунку необхідно було надати пояснювальну записку.
Тобто кошторис у вигляді договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку, локального кошторисного розрахунку, розрахунку загальновиробничих витрат, об’єктного кошторису, підсумкової відомості ресурсів та пояснювальної записки є підтвердженням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, адже такі документи містять інформацію про перелік та обсяг послуг.
Учасник ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» у складі тендерної пропозиції надав файл «Кошторис.pdf», який не містить договірну ціну розраховану згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2023 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто відсутності інформації та / або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не підпадає під невідповідність у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Також Мінекономіки, як Уповноважений орган, у листі № 3323-04/22523-06 від 17.05.2023 зазначили:
«Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та / або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим. Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Аналогічної позиції дотримується й Орган оскарження, як наприклад, у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 10910:
«Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні: зведений кошторисний розрахунок, розрахунок загальновиробничих витрат та пояснювальна записка до кошторисного розрахунку. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей».
Враховуючи викладене вище та керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К», викладене у протокольному рішенні від 07.07.2023 № 48.
Щодо запитання № 3 повідомляємо наступне. 21.08.2023 було виявлено та зафіксовано у протокольному рішенні від 21.08.2023 № 61 технічну помилку під час оприлюднення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів № UA-2023-06-22-010683-a на закупівлю монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія № 8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, пров. Запорізький, будинок 12, а саме: 28.07.2023 було помилково оприлюднено невірну сторінку договору про закупівлю від 28.07.2023 № 10 — 9 сторінка. Тобто замість сторінки, яка була погоджена сторонами під час укладення договору про закупівлю, було оприлюднено сторінку, яка узгоджувалася та виправлялася сторонами перед його укладенням. Договір про закупівлю від 28.07.2023 № 10 у правильній редакції додається.
Додатки:
Додаток № 1 - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
Додаток № 2 – лист Мінекономіки № 3323-04/22523-06 від 17.05.2023;
Додаток № 3 - рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 10910;
Додаток № 4 – протокольне рішення від 07.07.2023 № 48;
Додаток № 5 - протокольне рішення від 21.08.2023 № 61;
Додаток № 6 - договір про закупівлю від 28.07.2023 № 10.
Додаток №7 - зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва 07/0523-ЗК Монтаж системи пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, пров.Запорізький, будинок 12 складений за поточними цінами станом на 7 червня 2023 року.
Додаток №8 - Експертна оцінка відповідності проектних матеріалів по дотриманню вимог пожежної безпеки при проектуванні системи протипожежного захисту та кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Монтаж системи пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, пров.Запорізький, будинок 12» від 14 червня 2023р. №412/23-РБК/ЕО.