• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Овочі в асортименті; Фрукти в асортименті

Завершена

670 000.00 UAH без ПДВ
Номер: d9b1e3c58b4c4278818b94237fd43b15
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-04-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 04.10.2023 12:50 - 26.10.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.10.2023 № 66-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 26.09.2023 №003100-18/11032-2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 04.10.2023 №66-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-06-22-002474-a 22.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору – укладання додаткових угод – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору – укладання додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Малостаросільського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2023 рік, інформацію про предмет закупівлі, протокол розкриття пропозицій, договір про закупівлю від 14.06.2023 №245 (далі - Договір), укладений з Фізичною особою-підприємцем Романенко Володимиром Івановичем, додаткові угоди від 21.06.2023, від 17.08.2023, від 15.09.2023 та від 10.10.2023 до Договору, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 12.10.2023, від 19.10.2023 та від 20.10.2023 року.
Період усунення порушень: 23.10.2023 14:46 - 27.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.10.2023 14:46

Запити/Пояснення