-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. 23 Серпня, 16
Завершена
11 118 422.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 592.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 55 592.11 UAH
Номер:
da1e2bcffdad4828a01cb8811f709537
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-18-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2023 00:00
Період моніторингу:
18.09.2023 17:46 - 10.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.09.2023 № 75-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 18.09.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 18.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2023-06-22-000616-a 22.06.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «АРТОС» встановлено порушення підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерних пропозицій переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 17.07.2023 № 27-23 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в редакції на дату оголошення; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 22.06.2023 № 122); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «АРТОС» (далі – ТОВ «НВФ «АРТОС»); протокол уповноваженої особи Замовника від 04.07.2023 № 158; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 17.07.2023 № 27-23 (далі – Договір про закупівлю); додаткові угоди від 19.07.2023 № 1, від 27.07.2023 № 2 та від 31.07.2023 № 3; повідомлення про внесення змін до договору від 19.07.2023, від 27.07.2023 та від 31.07.2023; пояснення, надані Замовником 22.09.2023 та 26.09.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, розмір забезпечення тендерної пропозиції: 55592,11 грн, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції.
Також, вимогами пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що «банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття».
За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено, що учасник ТОВ «НВФ «АРТОС» на порушення зазначених вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії та довідку, видану банком-гарантом, про розміщення повного грошового покриття.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник на порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив учасника ТОВ «НВФ «АРТОС», як такого, що не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати документи, «що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції».
В підпункті 1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що «повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо)».
На порушення зазначеної вимоги тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВФ «АРТОС» відсутні розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду директора ТОВ «НВФ «АРТОС» Ляшенка К.Л., яким підписано документи тендерної пропозиції.
Також, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Так, згідно пункту 1.3 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку з інформацією про виконання 3-х аналогічних договорів. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати сканкопії оригіналів відгуків від замовника про досвід роботи з учасником; сканкопії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) по кожному договору, зазначеному у довідці. Учасники, які в якості аналогічних зазначають договори, укладені із Замовником, документальне підтвердження досвіду їх виконання можуть не надавати.
Учасник ТОВ «НВФ «АРТОС» в складі тендерної пропозиції надав довідку від 26.06.2023 № 26/06/36-23 (сторінка 7 файлу «Кваліфікаційні.pdf», далі – довідка про наявність досвіду), в якій зазначив інформацію про чотири договори:
- договір від 28.01.2022 № 28/01-2020, укладений з ТОВ «АПЕКСОН»,
- договір від 05.11.2021 № 05/11-21, укладений з ТОВ «Строй Інжінірінг Девелопмент»,
- договір підряду від 10.04.2021 № 34, укладений із споживчим товариством «ЖСК «Авантаж»,
- договір субпідряду від 01.10.2022 № 08271-22, укладений з ТОВ «АЛЬФА КОНСТРАКШН УКРАЇНА».
Також, учасник ТОВ «НВФ «АРТОС» в складі тендерної пропозиції надав три відгуки про досвід роботи з учасником (сторінки 1-3 файлу «Досвід.pdf»):
- лист від 03.05.2023 № 03/05/03-23, наданий ТОВ «АПЕКСОН» щодо виконання договору від 28.01.2022 № 28/01-2020;
- лист-відгук від 05.05.2023 № 17, наданий ТОВ «Строй Інжінірінг Девелопмент» щодо виконання договору від 05.11.2021 № 05/11-21;
- рекомендаційний лист від 03.05.2023 № 03/05-23, наданий ТОВ «АЛЬФА КОНСТРАКШН УКРАЇНА» щодо виконання договору субпідряду від 20.12.2022 № 09371-22, договору субпідряду від 15.08.2022 № 06071-22 та договору субпідряду від 05.07.2022 № 04071-22.
Тобто, відгук ТОВ «АЛЬФА КОНСТРАКШН УКРАЇНА» не містить інформації про досвід роботи з учасником щодо договору субпідряду від 01.10.2022 № 08271-22, який учасник зазначив у довідці про наявність досвіду, та не надано відгук від споживчого товариства «ЖСК «Авантаж» щодо договору підряду від 10.04.2021 № 34.
Отже, учасником надано відгуки тільки щодо двох договорів, які учасник зазначив у довідці про наявність досвіду, що не відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації.
Також, учасник ТОВ «НВФ «АРТОС» в складі тендерної пропозиції надав акти приймання виконаних будівельних робіт, а саме:
- акти приймання виконаних будівельних робіт (форма – КБ-2в) до договору від 05.11.2021 № 05/11-21, укладеного з ТОВ «Строй Інжінірінг Девелопмент» (сторінки 10-24 файлу «Досвід.pdf»);
- акт виконаних робіт (складений в довільній формі) до договору субпідряду від 20.12.2022 № 09371-22, укладеного з ТОВ «АЛЬФА КОНСТРАКШН УКРАЇНА» (сторінки 25-26 файлу «Досвід.pdf»);
- акт приймання виконаних будівельних робіт (форма – КБ-2в) до договору від 28.01.2022 № 28/01-2020, укладеного з ТОВ «АПЕКСОН» (сторінки 27-38 файлу «Досвід.pdf»);
- акт виконаних робіт (складений в довільній формі) до договору субпідряду від 15.08.2022 № 06071-22, укладеного з ТОВ «АЛЬФА КОНСТРАКШН УКРАЇНА» (сторінки 39-40 файлу «Досвід.pdf»).
Тобто, акти виконаних робіт з ТОВ «АЛЬФА КОНСТРАКШН УКРАЇНА» не стосуються договору субпідряду від 01.10.2022 № 08271-22, який учасник зазначив у довідці про наявність досвіду, та не надано акти приймання виконаних будівельних робіт до договору підряду від 10.04.2021 № 34, укладеного із споживчим товариством «ЖСК «Авантаж».
Отже, учасником надано акти приймання виконаних будівельних робіт (форми – КБ-2в) тільки щодо двох договорів, які учасник зазначив у довідці про наявність досвіду, що не відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації.
Зважаючи на вищенаведене, учасник ТОВ «НВФ «АРТОС» документально не підтвердив інформацію про відповідність кваліфікаційному критерію в частині досвіду виконання трьох аналогічних договорів, у спосіб визначений Замовником в тендерній документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей щодо відсутності розпорядчих документів про призначення (обрання) на посаду директора та щодо документального підтвердження досвіду виконання трьох аналогічних договорів, про що свідчить інформація з протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.07.2023 № 158, і, як наслідок, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі.
Внаслідок вказаних дій (бездіяльності) за станом на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «НВФ «АРТОС» виникли обставини, передбачені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «АРТОС» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Проте, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «АРТОС».
Незважаючи на наявність вищезазначених підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «АРТОС», Замовник визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю робіт від 17.07.2023 № 27-23.
Період усунення порушень:
03.10.2023 12:32 - 18.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2023 12:32
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позов
Дата публікації:
18.10.2023 11:54
Дата відкриття провадження:
24.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
520/30083/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
4a71078b5779457698fc65ffc8e950f0
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
20.09.2023 10:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
36e1b843ce9c4fde8ef55e77a184d0d6
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
20.09.2023 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до пункту 6 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 200 000,00 гривень.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «АРТОС» забезпечення виконання договорів про закупівлю на умовах визначених тендерною документацією.
Також до документів може бути долучено пояснення з вищезазначеного питання.
Документи, інформацію та пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
52249a3457b54b619e387d3658ae23e5
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
22.09.2023 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до умов тендерної документації вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Аналіз оприлюднених документів учасником ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «АРТОС» засвідчив, що в складі тендерної пропозиції цього учасника відсутній електронний документ банківська гарантія.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо надати пояснення щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «АРТОС», як такого, що не надав забезпечення тендерної пропозиції.
У разі наявності в складі тендерної пропозиції учасника банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) просимо надати зазначений документ та повідомити назву файлу, в якому знаходиться цей документ.
Документи, інформацію та пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.