-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі Недайводської амбулаторії загальної практики сімейної медицини комунального некомерційного підприємства «Глеюватський центр первинної медико-санітарної допомоги» Глеюватської сільської ради» за адресою: вул. Рората, 107а, с. Недайвода, Криворізький район, Дніпропетровська область
Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів. Строки виконання робіт: до 25 грудня 2024 року включно. Очікувана вартість закупівлі на 2023 рік – 19 749 970,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі на 2024 рік – 18 257 986,40 грн з ПДВ.
Завершена
38 007 956.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 190 039.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 190 039.78 UAH
Номер:
057290b96d59489da328d7b9e01e8473
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-04-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2023 00:00
Період моніторингу:
04.10.2023 15:32 - 26.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2023 № 42-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.10.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
04.10.2023 №42-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-21-018061-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18.10.2023.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 21.06.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Глеюватської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 21.06.2023 № 120; пропозицію учасника ТОВ «Комерційний центр «Лібертон»; вимога про усунення невідповідностей від 03.07.2023; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій від 04.07.2023 №132; повідомлення про намір укласти договір від 04.07.2023; договір про закупівлю від 17.07.2023 №106; додаткову угоду №1 від 17.07.2023; пояснення Замовника, надані 13.10.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
18.10.2023 13:08 - 24.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.10.2023 13:08
Запити/Пояснення
Номер:
ce02e4016a474ea690224d99a55098ac
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.10.2023 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі Недайводської амбулаторії загальної практики сімейної медицини комунального некомерційного підприємства «Глеюватський центр первинної медико-санітарної допомоги» Глеюватської сільської ради» за адресою: вул. Рората, 107а, с. Недайвода, Криворізький район, Дніпропетровська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-21-018061-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Поясніть, отримання Учасником якої інформації (документів) від Замовника щодо характеристик робіт, які закуповуються вказаною процедурою, призвело до необхідності встановлення вимоги у тендерній документації, а саме: перед поданням тендерної пропозиції Учасник повинен здійснити візуальний огляд об’єкту та робочого проекту об’єкта (вимога пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) з подальшим наданням акт огляду об’єкту та ознайомлення з робочим проектом по об`єкту будівництва.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1704553f969e489186a6658369feee8e
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби від 10 жовтня 2023 року
Дата опублікування:
13.10.2023 15:30
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання. Розмір витрат визначено враховуючи експертний звіт (Позитивний) від 16 травня 2023 № 273/КЕ/2023 щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Реконструкція будівлі Недайводської амбулаторії загальної практики сімейної медицини комунального некомерційного підприємства «Глеюватський центр первинної медико-санітарної допомоги» Глеюватської сільської ради» за адресою: вул. Рората, 107а, с. Недайвода, Криворізький район, Дніпропетровська область», виконаний Товариством з обмеженою відповідальністю «Центр комплексних експертиз проектів» (додаються) та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (додається), згідно з якими загальна кошторисна вартість будівництва складає 41 737,343 тис. грн.
Дану закупівлю планується здійснити протягом 2023-2024 років. Відповідно розмір бюджетного призначення на 2023 рік визначений відповідно до рішень сесії Глеюватської сільської ради від 24.05.2023 року № 1745-XX/VIII «Про внесення змін до рішення сільської ради від 22.12.2022 року № 1465–ХVIIІ/VIIІ «Про бюджет Глеюватської сільської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами) (код бюджету 0456300000)» та № 1746-ХХ/VIIІ «Про внесення змін до Програми «Реконструкція будівлі Недайводської амбулаторії загальної практики сімейної медицини комунального некомерційного підприємства «Глеюватський центр первинної медико-санітарної допомоги» Глеюватської сільської ради» за адресою: вул.Рората, 107а, с. Недайвода, Криворізький район, Дніпропетровська область» на 2023 рік» (додається) та становить 20 850,00 тис. грн (в тому числі: виготовлення проектно-кошторисної документації та отримання позитивного експертного висновку – 850,00 тис. грн, роботи по об’єкту – 19 749,97 тис. грн, авторський нагляд – 34,505 тис. грн, технічний нагляд – 215,525 тис. грн). Остаточний розмір бюджетного призначення планується виділити протягом 2024 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог робочого проекту: «Реконструкція будівлі Недайводської амбулаторії загальної практики сімейної медицини комунального некомерційного підприємства «Глеюватський центр первинної медико-санітарної допомоги» Глеюватської сільської ради» за адресою: вул. Рората, 107а, с. Недайвода, Криворізький район, Дніпропетровська область», затвердженого рішенням сесії Глеюватської сільської ради від 24.05.2023 року № 1772-ХХ/VIII.
При визначенні очікуваної вартості використовувався робочий проект: «Реконструкція будівлі Недайводської амбулаторії загальної практики сімейної медицини комунального некомерційного підприємства «Глеюватський центр первинної медико-санітарної допомоги» Глеюватської сільської ради» за адресою: вул. Рората, 107а, с. Недайвода, Криворізький район, Дніпропетровська область», затверджений рішенням сесії Глеюватської сільської ради від 24.05.2023 року № 1772-ХХ/VIII, а саме: зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, експертний звіт (Позитивний) від 16 травня 2023 № 273/КЕ/2023 щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Реконструкція будівлі Недайводської амбулаторії загальної практики сімейної медицини комунального некомерційного підприємства «Глеюватський центр первинної медико-санітарної допомоги» Глеюватської сільської ради» за адресою: вул. Рората, 107а, с. Недайвода, Криворізький район, Дніпропетровська область», виконаний Товариством з обмеженою відповідальністю «Центр комплексних експертиз проектів», згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 41 737,343 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 19 838,831 тис. грн.; устаткування – 7 565,388 тис. грн.; інші витрати – 14 333,124 тис. грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням:
- коштів на утримання служби замовника з урахуванням ПДВ: 312,280 тис. грн *1,2 = 374,736 тис. грн;
- коштів на здійснення технічного нагляду з урахуванням ПДВ: 361,830 тис. грн *1,2 = 434,196 тис. грн;
- коштів на формування страхового фонду документації з урахуванням ПДВ: 10,923 тис. грн *1,2 = 13,1076 тис. грн;
- вартості проектних робіт: 848,418 тис. грн;
- вартості експертизи проектної документації з урахуванням ПДВ: 26,208 тис. грн *1,2 = 31,4496 тис. грн;
- коштів на здійснення авторського нагляду: 65,860 тис грн;
- коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва з урахуванням ПДВ: 657,071 тис. грн *1,2 = 788,4852 тис. грн;
- коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (І) з урахуванням ПДВ: 977,612 тис. грн *1,2 = 1173,1344 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі складається з вартості згідно глави 2 «Об’єкти основного призначення» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ, глави 4 «Об’єкти енергетичного господарства» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ, глави 6 «Зовнішні мережі та споруди водопостачання, водовідведення, теплопостачання та газопостачання» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ, глави 9 «Кошти на інші роботи та витрати» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ, кошторисного прибутку (П) з урахуванням ПДВ та коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) з урахуванням ПДВ.
Відповідно, очікувана вартість становить: (23927,720 тис. грн *1,2) + (579,484 тис. грн *1,2) + (984,760 тис. грн *1,2) + (5736,052 тис. грн *1,2) + (292,062 тис. грн *1,2) + (153,219 тис. грн *1,2) = 38 007,9564 тис. грн (тридцять вісім мільйонів сім тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 40 копійок).
Посилання на сторінку власного веб-сайту Глеюватської сільської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://gl.otg.dp.gov.ua/novini/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli. Крім того, посилання на Веб-сайт замовника (https://gl.otg.dp.gov.ua/) відображається в розділі «Інформація про замовників» в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Щодо другого питання. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо здійснення візуального огляду об’єкту, який підлягає реконструкції є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою доведення до Учасника обягу виконання робіт, місця та об'єкта роботи, розміщення об’єкта, технічного стану об’єкта, можливих перешкод на земельній ділянці та з метою недопущення непередбачених витрат і додаткових робіт, Замовником було встановлено вимогу щодо здійсення візуального огляду об’єкту та робочого проекту об’єкта, який підлягає реконструкції. Огляд об’єкту дозволяє Учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання реконструкції об’єкту. Разом з тим, огляд об’єкту та ознайомлення з проектною документацією є важливим для Учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт.
Вимога, щодо здійсння візуального огляду об’єкту та робочого проекту об’єкта, який підлягає реконструкції дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з проектно-кошторисною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.
Крім того, під час проведення процедури закупівлі в Учасників не виникало запитань, не було подано скарг, вимог щодо умов тендерної документації, що означає згоду Учасників з умовами тендерної документації та проектом договору про закупівлю.