-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Миколаївській гімназії №13 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
1 789 721.53
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 948.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 948.61 UAH
Номер:
8b33e7be63ab4c01992b322215f042cc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-21-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2023 00:00
Період моніторингу:
21.11.2023 15:09 - 13.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 № 39-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 15.11.2023 № 003100-18/13264-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 20.11.2023
№ 39-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Управління освіти Миколаївської міської ради UA-2023-06-21-015951-a 21.06.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, дотримання рішень АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, розгляду тендерних пропозицій, дотримання рішень АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.06.2023 № 21/06/5-вс, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 20.07.2023 № 11067-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей, протокол уповноваженою особою з публічних закупівель про визнання переможця ФОП Колбасюк Антон Ігорович від 03.07.2023 № 03/07/2-вс. протокол уповноваженою особою з публічних закупівель про визнання переможця ФОП Колбасюк Антон Ігорович від 01.08.2023 № 01/08/4-вс, повідомлення про намір укласти договір від 03.07.2023, договір від 09.08.2023 №09/08/1-вс на суму 1 334 000,00 грн. з ПДВ, додаткова угода №1 від 09.11.2023, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення надані через електронну систему закупівель станом на 06.12.2023.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
14.12.2023 14:47 - 20.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2023 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
bee7ba60a94845e6a92dffe2b8b551a1
Назва:
питання для пояснень
Дата опублікування:
01.12.2023 19:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Миколаївській гімназії №13 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-21-015951-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?.
2. Пункотм 54 Особливостей передбачено надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту, а саме: фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Поясніть чому замовником не надано роз’яснення на звернення від 05.07.2023 року протягом трьох днів з дати його оприлюднення в електронній системі закупівель згідно вимог законодавства,яке діяло на момент проведення закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
072c272f696c48068dc3b5796bffca83
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.12.2023 18:12
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту на виконання робіт у 2023 році, що додається. Очікувані вартість предмету закупівлі визначено на підставі комерційних пропозицій ФОП Антонова С.О., ТОВ «НДБ-ГРУПП», ФОП Усатої К.В., які додаються.
2. 05.07.2023 ФОП Єгорова С.М. звернулась до замовника через розділ вимоги із скаргою до АМКУ. Цього ж дня ФОП Єгорова С.М. звернулась до АМКУ із скаргою на рішення замовника про визнання ФОП Колбасюка А.І. переможцем процедури закупівлі.
Пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на дату оголошення процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2023-06-21-015951-a), далі – Особливості, визначено, що надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. В нашому випадку ФОП Єгорова С.М. звернулась із вимогою після оприлюднення рішення про визначення переможця процедури закупівлі, тобто, не у строки, передбачені п. 54 Особливостей, відповідно її звернення не підпадає під положення цього пункту.
Відповідно до п. 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Тендерна пропозиція ФОП Єгорової С.М. не розглядалась та не була відхилена замовником. Отже, її вимога не підпадає під положення цього пункту.
Таким чином, звернення ФОП Єгорової С.М. не підпадає під положення пунктів 46 та 54, відповідно, строки розгляду такого звернення Особливостями не передбачено.
Разом з тим, замовник планував надати відповідь на звернення ФОП Єгорової С.М. протягом 3-4 днів з дня його надходження. Проте, як було вказано вище, 05.07.2023 ФОП Єгорова С.М. подала скаргу до АМКУ. Скаргу прийнято до розгляду 07.07.2023, в цей же день процедуру було заблоковано до прийняття рішення органу оскарження.
Після публікації повного рішення АМКУ 25.07.2023 та його виконання замовником процедуру було розблоковано, однак активної кнопки «надати відповідь» у розділі вимог поряд із вимогою ФОП Єгорової С.М. не було. Тобто, у замовника вже не було технічної можливості надати відповідь.
Додаток:
1. Дефектний акт;
2. Пропозиція ТОВ «НДБ-Груп»;
3. Пропозиція ФОП Антонов С.О.;
4. Пропозиція ФОП Усата К.В.