-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту по заміні вікон та дверей на металопластикові у приміщенні клініко-діагностичної лабораторії на 1-ому поверсі Філії № 2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: вул. Електрична, 15, м. Дніпро
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер:
f041ec48018a43dc9f7a9be8fddecd63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-26-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.08.2023 00:00
Період моніторингу:
11.08.2023 11:16 - 02.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
10.08.2023 № 167
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.08.2023 № 167
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2023-06-21-012229-a
21.06.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 Розділу І Порядку № 708.
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.
За результатами аналізу питання: обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-06-21-003334-c , оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.06.2023 № 169, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 29.06.2023, Договір про надання послуг від 07.07.2023
№ 384 (далі – Договір № 384), Додаткова угода від 31.07.2023 №1 до Договору № 384, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 21.08.2023 через електронну систему закупівель.
За нормами пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону № 922 послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідноконструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Згідно з пунктом 3. Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок № 708) предмет закупівлі, зокрема, послуг, визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Моніторингом установлено, що Замовником предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту по заміні вікон та дверей на металопластикові у приміщенні клініко-діагностичної лабораторії на 1-ому поверсі Філії № 2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: вул. Електрична, 15, м. Дніпро визначено за кодом ДК 021:2015: 45000000-7: «Будівельні роботи та поточний ремонт», тобто із зазначенням другої цифри Єдиного закупівельного словника, що є порушенням вимоги пункту 3 Розділу І Порядку № 708. Окрім того, за нормами пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку № 1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: послуги; назва предмета закупівлі: «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон та дверей на металопластикові у приміщенні клініко-діагностичної лабораторії на 1-ому поверсі Філії № 2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: вул. Електрична, 15, м. Дніпро» ДК 021:2015: - 45000000-7: «Будівельні роботи та поточний ремонт». Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступну номенклатурну позицію щодо послуги, яка є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі Замовником не зазначено коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.
Окрім того, моніторингом питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що 04.08.2023 на сайті уповноваженого органу Замовником оприлюднено повідомлення про внесення змін до Договору № 384 на підставі Додаткової угоди від 31.07.2023 № 1. Проведеним аналізом встановлено, що зміни до Договору № 384 внесено на 4-й робочий день , чим порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону № 922 щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Період усунення порушень:
04.09.2023 15:44 - 19.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2023 15:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на запит
Дата публікації звіту:
05.09.2023 13:18
Запити/Пояснення
Номер:
07f863c1ffa743f6bb974de8c50ff05c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2023 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон та дверей на металопластикові у приміщенні клініко-діагностичної лабораторії на 1-ому поверсі Філії № 2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: вул. Електрична, 15, м. Дніпро» за 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-21-012229-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону № 922 послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
За нормами пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі Порядок № 708) предмет закупівлі послуг визначається Замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, за нормами пункту 15 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог
Закону № 922 та Порядку № 708.
Просимо пояснити, чому предмет закупівлі послуг за процедурою ID: UA-2023-06-21-012229-a визначено не у відповідності до вимог пункту 3 Розділу І Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e4746b39592d40fea2209ddb9187a11c
Назва:
Пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби ( обл. ) від 16 серпня 2023р.
Дата опублікування:
21.08.2023 11:35
Опис:
На ваш запит від 16.08.2023 р., повідомляємо наступне.
КНП «МКЛ № 16» ДМР здійснював закупівлю Послуги з поточного ремонту по заміні вікон та дверей на металопластикові у приміщенні клініко-діагностичної лабораторії на 1-ому поверсі Філії № 2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: вул. Електрична, 15, м. Дніпро за «Єдиним закупівельним словником» ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт згідно оголошення за номером ID: UA-2023-06-21-012229-a, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), зі змінами, шляхом застосування відкритих торгів у порядку відповідно до п.10 Особливостей.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до чинних норм законодавства України та діючих ДСТУ, перелік яких наведений у Додатку 2 до тендерної документації (Дефектний акт).
Поточний ремонт виконується на підставі Дефектного акту, який підтверджує, що певний матеріальний об’єкт (приміщення клініко-діагностичної лабораторії на 1-ому поверсі Філії № 2 КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: вул. Електрична, 15, м. Дніпро) потребує ремонту та містить перелік робіт та матеріалів, а саме:
1) п.п. 1-6 Демонтажні роботи
Згідно «Єдиного закупівельного словника» за показником четвертої цифри код ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (45111300-1 Демонтажні роботи).
2) п.п.7-20 Віконні блоки
Згідно «Єдиного закупівельного словника» за показником четвертої цифри код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421132-8 Встановлення вікон).
3) п.п.21-30 Дверні блоки, перегородки з дверима
Згідно «Єдиного закупівельного словника» за показником четвертої цифри код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421131-1 Встановлення дверей).
Поряд з цим, зважаючи на те, що відповідно до п.6 Особливостей, «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями».
Враховуючи вищевказане, предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначено за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, до якого відносяться зазначені коди.
Додатки:
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
Додаток 2 Технічні вимоги.rtf
Додаток 3 Договір надання послуг.docx
Додаток 4 Пропозиція.docx
Додаток 5 Лист- згода про персональні дані.docx
Тендерна документація_.docx
Лист ПП ВК НІКС.pdf
Додаткова угода № 1.pdf