• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Навчальне обладнання (Комплекти навчального обладнання та засоби навчання для кабінету біології)

Детальний опис специфікації закупівлі міститься у Додатку 2 до тендерної документації у зв'язку з технічною неможливістю розміщення усіх частин закупівлі на майданчику

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер: 5a45e359f4a54f0b8cf382f0c5df0f12
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-25-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.07.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 25.07.2023 16:08 - 16.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.07.2023 № 219 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.07.2023 № 219. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-21-011694-a, 21.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 3 і 24 Особливостей №1178, пункту 14 Порядку №1082. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 3 і 24 Особливостей №1178, пункту 14 Порядку №1082 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, вимог пунктів 3 і 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу Львівської обласної ради «Львівська загальноосвітня санаторна школа №1 І–ІІІ ст. ім. Б.-І. Антонича» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-06-19-002296-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Рогози Валентина Володимировича (далі – ФОП Рогоза В.В.); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.06.2023; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ФОП Рогозою В.В. як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 06.07.2023 №2023/07-1, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вид предмету закупівлі: товари, а саме: Навчальне обладнання (Комплекти навчального обладнання та засоби навчання для кабінету біології), а також код ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що згідно з інформацією у тендерній документації (Додатком 2 «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі») предметом закупівлі є навчальне обладнання комплекти навчального обладнання та засоби навчання для кабінету біології, зокрема: тонометр, респіратор, датчик температури, мікроскоп шкільний, холодильник, тощо. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено інформації щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та пунктів 3 і 24 Особливостей №1178. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, у тендерній документації Замовника не зазначено посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками (Іваськів Ореста Леоновича).
Період усунення порушень: 14.08.2023 15:27 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2023 15:27

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: Серія ДАСУ №13/0182/2023пр
Дата відкриття провадження: 05.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0003/2023пз

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок про результати моніторингу процедура закупівлі UA-2023-06-27-011694-a повідомлясмо наступне. 3 уповноваженою особою КЗ «ЛОР № 1 І – ІІІст. ім. Б.-І. Антонича» Слободян Іриною Михайлівною проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом Украіни «Про публічні закупівлі», на період діі правового режиму воснного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Украіни від 12.10.2022 N 1178 та підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом проходження навчання у сфері публічних закупівель,а саме навчання з публічних закупівель у дистанційній формі- за темою "Закупівлі від А до Я". Розглянуто детально порушені норми,інформацію,яка зазначена у висновку.
Дата публікації звіту: 17.08.2023 16:50

Запити/Пояснення