-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання музичних інструментів для забезпечення культурно-мистецьких та освітніх послуг у КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж iмені В.Барвінського
Завершена
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер:
625e7b3a7bb743f4bedc04fef1f530f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-25-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2023 00:00
Період моніторингу:
25.07.2023 16:36 - 16.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2023 № 219
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.07.2023 № 219.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2023-06-21-008536-a, 21.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Зарицької С.Р., визначення її переможцем тендеру та укладення з нею договору встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме щодо усунення порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Зарицької С.Р. щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:08 серпня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу Львівської обласної ради «Дрогобицький музичний фаховий коледж ім. В.Барвінського» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-2023-06-21-008536-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Зарицької Світлани Романівни (далі - ФОП Зарицька С.Р.); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.06.2023; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 12.07.2023 №50; протокол випавлення помилки при публікації від 13.07.2023; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
У пункті 2 Додатку №2 тендерної документації Замовника визначено спосіб підтвердження переможцем закупівлі відсутності відповідних підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що переможцем тендеру ФОП Зарицькою С.Р. у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, в тому числі у спосіб, зазначений в тендерній документації Замовника.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Зарицьку С.Р., а укладено з нею договір від 12.07.2023 №50.
Період усунення порушень:
08.08.2023 15:56 - 23.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2023 15:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-21-008536-a від 08.08.2023р. повідомляємо наступне.
Нами, як замовником було укладено Договір № 50 від 12.07.2023р. відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
При поданні тендерної пропозиції ФОП Зарицькою С.Р. надано документи через електронну систему закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Інформація, що зазначена в наданих документах на підтвердження вимог тендерної документації та вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» та Особливостей є актуальною, не змінилась, як на час опублікування протоколу про намір так і на час укладання договору. Змін в зазначеній інформації немає, документи є чинними. Отже, підстав у відхиленні пропозиції не було.
Розірвання договору із переможцем не є можливим, оскільки постачальником дотримано всіх умов договору, і крім цього, інструменти, закуплені у постачальника протягом цього періоду використовувалися для потреб закладу та повернення їх у належному стані на момент постачання є неможливим.
Також слід зазначити що, при розірванні договору, до нас як до замовника відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів України можуть бути застосовані штрафні санкції, що негативно вплине на фінансовий стан та втрат до бюджету, оскільки КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж ім. В.Барвінського є бюджетною установою та фінансується з місцевого бюджету Львівської області.
Дата публікації звіту:
15.08.2023 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
566ffbdfe74641a8820a5dea2abb9acc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.07.2023 12:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-21-008536-a, яка проводилась комунальним закладом Львівської обласної ради Дрогобицький музичний фаховий коледж ім. В.Барвінського (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
e9cc7cef68fa464e90ff8d3e62174b8b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.07.2023 11:50
Опис:
На Ваш запит від 26.07.2023р. повідомляємо наступне.
При закупівлі музичних інструментів (UA-2023-06-21-008536-a), яка проводилась комунальним закладом Львівської обласної ради Дрогобицький музичний фаховий коледж ім. В.Барвінського, обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося відповідно до ст. 22, 23 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме:
Пунктом 3, ч. 2 ст. 22 передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Ст. 23 передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Проведено аналіз ринку, використовуючи загальнодоступну інформацію з відкритих джерел, прайс-листів і комерційних пропозицій, з врахуванням унікальності та специфічності предмета закупівлі, в т.ч. на сайтах виробників постачальників, спеціалізованих торговельних майданчиках.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначався, виходячи з цін на музичні інструменти розміщених на веб-сайтах: vivo.lviv.ua, muzline.ua, 8nota.com.ua, jam.ua, komora.com тощо та з врахуванням достатньо точних характеристик, умовних позначень та термінології, наданих практикуючими викладачами та музикантами, для подальшого використання студентами, учнями та для забезпечення освітніх та культурно-мистецьких потреб коледжу та регіону.
Номер:
56516657ebd04df98fdd7e8bb0a62467
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.07.2023 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.08.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-21-008536-a, яка проводилась комунальним закладом Львівської обласної ради Дрогобицький музичний фаховий коледж ім. В.Барвінського (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 3.1. розділу 3 до Договору №50 від 12.07.2023 (далі – Договір №50) та Додатку №3 до тендерної документації Замовника вказано, що строк поставки товару до 15 липня 2023 року.
Крім того, у пункті 3.2 розділу 3 до Договору №50 визначено, що товар має бути поставлений в повному обсязі в строки, визначені п.3.1.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи поставлений товар згідно Договору №50 до 15.07.2023?
2. На підтвердження виконання Договору №50 надати: видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати.
3. У разі несвоєчасності поставки товару чи нараховувалося Замовником штрафні санкції постачальнику передбачені договором?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
cd620cdadb5343a6ab99bee769f9fa47
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.08.2023 11:50
Опис:
На Ваш запит від 31.07.2023р. повідомляємо наступне.
На виконання Договору № 50 від 12.07.2023р, постачальником поставлений товар, що підтверджується видатковою накладною № 90 (додається).
Пп. 4.2.1. Договору передбачено, що у випадку неналежного виконання договірних зобов’язань, які передбачені діючим договором, з вини Виконавця, Замовник може розірвати договір і вимагати повернення всіх платежів.
Інакші штрафні санкції даним договором не передбачено.
Станом на 03.08.2023р. за поставлений товар не оплачено.