-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від Жулянського шляхопроводу до повороту у м. Вишневе
Завершена
1 019 568 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 097 840.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 097 840.00 UAH
Номер:
ac19cb67556240aebe93e64607e65942
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-26-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2023 00:00
Період моніторингу:
26.09.2023 11:44 - 18.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.09.2023 № 284
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-06-21-001537-a 21.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами, внесеними згідно із Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 (в редакції станом на дату початку проведення тендеру) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної корпорації «Київавтодор» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, оприлюднену в електронній системі закупівель 21.06.2023 зі змінами, оприлюдненими в електронній системі закупівель 28.06.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення від 26.07.2023 про намір укласти договір про закупівлю, договір від 08.08.2023 № 129-10 на суму 969 723 097,02 грн та додаткову угоду № 1 від 25.09.2023 до цього договору, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 18.07.2023 № 10882-р/пк-пз, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 29.09.2023 через електронну систему закупівель, на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Згідно із додатком 8 до тендерної документації Замовника при оформленні забезпечення тендерної пропозиції учасник повинен дотримуватись затверджених форм забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції та вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.
Відповідно до підпункту 9 пункту 4 Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897 (далі – Наказ № 2628) у реквізитах гарантії в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються, зокрема дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі тендерної пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії від 06.07.2023 № 33619.
У вказаній гарантії в інформації щодо тендерної документації зазначено: тендерна документація (нова редакція 1), оприлюднена в електронній системі закупівель «21» червня 2023 року, на закупівлю робіт: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від Жулянського шляхопроводу до повороту у м. Вишневе).
При цьому Замовник тендерну документацію в новій редакції оприлюднив в електронній системі закупівель 28.06.2023.
Отже, тендерна документація, оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель 21.06.2023, втратила чинність.
Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» у складі тендерної пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії від 06.07.2023 № 33619, яке не відповідає вимогам підпункту 9 пункту 4 Наказу № 2628, чим не дотримався умов додатку 8 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність у документах учасника ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл», зокрема, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, яке не відповідає вимогам підпункту 9 пункту 4 Наказу № 2628, та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначену невідповідність, а оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень:
18.10.2023 17:34 - 01.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
18.10.2023 17:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник розглянув висновок та інформацію за результатами моніторингу закупівлі та зобов’язується здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
24.10.2023 09:15
Запити/Пояснення
Номер:
7533b7cc322546dc84c7cc288431d8d7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.09.2023 12:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від Жулянського шляхопроводу до повороту у м. Вишневе» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-21-001537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації Замовника в частині надання документів щодо підтвердження внесення забезпечення виконання договору, а саме – копій договору про надання застави грошових коштів та документів, які підтверджують перерахунок коштів за цим договором.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9d1a08287e884635b9f5ef8923cc540e
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
29.09.2023 13:27
Опис:
Виробничо-технічним відділом розглянутий запит Державної аудиторської служби України щодо процедури закупівлі Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від Жулянського шляхопроводу до повороту у м. Вишневе) – код за ДК 021:2015-45230000-8, та, за результатами розгляду інформуємо про наступне.
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.04.2021 № 863, КК «Київавтодор» визначено замовником з капітального ремонту ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від Жулянського шляхопроводу до повороту у м. Вишневе.
Корпорацією була розроблена проектна документація, яка пройшла державну експертизу (позитивний експертний звіт від 09.06.2023 № 441/е/23 (копія додається)).
В складі проектної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі (копія додається).
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в проектній документації.
Бюджетне призначення визначено наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.09.2023 № Н-181 «Про внесення змін до наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 березня 2023 року № Н-46» (копія додається).
Крім того, для документального підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання умов договору про закупівлю, надається копія договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю № 31-10 від 03.08.2023 та копія платіжного доручення від 07.08.2023.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК "Київавтодор" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Номер:
593feda542374863b2f6cf1221d207ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-08-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2023 00:00
Період моніторингу:
08.09.2023 17:20 - 30.09.2023 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2023 № 243
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-06-21-001537-a 21.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
569b0c46d3ef4884bf2753b35a7e3f6b
Назва:
Про внесення змін до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 08 вересня 2023 року № 243
Дата опублікування:
11.09.2023 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2023 № 246
Київ
Про внесення змін до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 08 вересня 2023 року № 243
З огляду на те, що Комунальна корпорація «Київавтодор» відноситься до об’єктів, підконтрольних Держаудитслужбі України,
НАКАЗУЮ:
Позицію 15 у додатку до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08 вересня 2023 року № 243 «Про початок моніторингу закупівель» виключити.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК