-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 5
42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки шиберні прямоточні, клапан відсікач) Лот 1 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки шиберні прямоточні, клапан відсікач) (Засувка шиберна прямоточна ЗМ-65х35 L=350 мм, ЗМ-65х21 L=350 мм) Лот 2 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувка шиберна прямоточна ЗМ-65х21 L=422 мм, клапан відсікач) Лот 3 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувка шиберна прямоточна ЗМ-50х70, ЗМ-80х70)
Завершена
24 079 857.48
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 7 377.00 UAH
мін. крок: 0% або 7 377.00 UAH
Номер:
e47f7c5cd9f643c89aeea4a14f9d4e74
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:41 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 No 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року No
1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
20 UA-2023-06-20-015174-a 20.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МІК (лот 1) та AB Capital s.r.o (лот 2 та 3), своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою, протокольне рішення від 20.06.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-330-ЮФ (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК») - лот 1, AB Capital s.r.o. - лот 2 та 3, протокольні рішення від 14.07.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-499-ЮФ, № 01/01/09/03/13-01/1-500-ЮФ та № 01/01/09/03/13-01/1-501-ЮФ, від 27.07.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-595-ЮФ, № 01/01/09/03/13-01/1-594-ЮФ, повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2023 (лот 1). від 27.07.2023 (лот 2, лот 3), договір від 26.07.2023 № 23/1401 на суму 19 763065,92 грн (далі – Договір) (лот 1), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 01.09.2023.
Період усунення порушень:
12.09.2023 21:29 - 16.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2023 21:29
Запити/Пояснення
Номер:
5ad81e97694642ab83d52a884e7b8e59
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2023 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі арматури трубопровідної: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки шиберні прямоточні, клапан відсікач) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-015174-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «МІК» (лот 1) забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у відповідності до вимог пункту 6 розділу 6 тендерної документації у розмірі 5% від суми договору.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо укладання договорів про закупівлю за лотами 2 та 3, з учасником який визнаний переможцем закупівлі AB Capital s.r.o. (протокольні рішення від 27.07.2023
№ 01/01/09/03/13-01/1-594-ЮФ та № 01/01/09/03/13-01/1-595-ЮФ).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6ce8fcb6b11747fc97917b3483216da5
Назва:
Щодо надання пояснення на запит ДАСУ від 30.08.2023р.
Дата опублікування:
01.09.2023 16:24
Опис:
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- Попереднім моніторингом цін ідентичної закупівлі за посиланням: UA-2023-04-20-011489-a., яка не відбулася через відхилення всіх Учасників.
Очікувана вартість лоту 1 визначена як середньоарифметичне значення відповідно до наданих цінових пропозицій Учасників попередньої ідентичної закупівлі (Лот 1) за посиланням: UA-2023-04-20-011489-a. (Цінові пропозиції учасників ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СОЮЗЕНЕРГОМАШ", ТОВ «УКРАЇНСЬКА НЕЗАЛЕЖНА ГЕОЛОГІЧНА ГРУПА», КИЇВСЬКЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «НМУ» ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ» додаються)
Очікувана вартість лотів 2 та 3 визначена за найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами моніторингу цін (Пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕРГОМАШ» та «AB Capital s.r.o.» додаються).
На підставі вищезазначеного, було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі (Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається).
2. Перед підписанням Договору про закупівлю, переможець торгів ТОВ «МІК» (лот 1) надав Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у відповідності до вимог пункту 6 розділу 6 тендерної документації у розмірі 5% від суми договору (Банківська гарантія від №33960 від 24.07.2023р. додається).
3. На даний час проводиться процедура погодження підрозділами ПАТ «Укрнафта» договорів про закупівлю за лотами 2 та 3 з переможцем закупівлі AB Capital s.r.o. (протокольні рішення від 27.07.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-594-ЮФ та № 01/01/09/03/13-01/1-595-ЮФ).
Замовник керуючись пунктом 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 (із змінами й доповненнями), продовжив строк укладання договорів за вищезазначеними лотами до 60 днів (Протоколи про продовження строків укладання договорів від 11 серпня 2023р. №01/01/09/03/13-01/1-671/1-ЮФ та №01/01/09/03/13-01/1-671/2-ЮФ додаються).