• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 5

42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки шиберні прямоточні, клапан відсікач) Лот 1 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки шиберні прямоточні, клапан відсікач) (Засувка шиберна прямоточна ЗМ-65х35 L=350 мм, ЗМ-65х21 L=350 мм) Лот 2 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувка шиберна прямоточна ЗМ-65х21 L=422 мм, клапан відсікач) Лот 3 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувка шиберна прямоточна ЗМ-50х70, ЗМ-80х70)

Завершена

24 079 857.48 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 7 377.00 UAH
Номер: e47f7c5cd9f643c89aeea4a14f9d4e74
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-18-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 18.08.2023 11:41 - 09.09.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.08.2023 No 249 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року No 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2023-06-20-015174-a 20.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МІК (лот 1) та AB Capital s.r.o (лот 2 та 3), своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою, протокольне рішення від 20.06.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-330-ЮФ (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК») - лот 1, AB Capital s.r.o. - лот 2 та 3, протокольні рішення від 14.07.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-499-ЮФ, № 01/01/09/03/13-01/1-500-ЮФ та № 01/01/09/03/13-01/1-501-ЮФ, від 27.07.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-595-ЮФ, № 01/01/09/03/13-01/1-594-ЮФ, повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2023 (лот 1). від 27.07.2023 (лот 2, лот 3), договір від 26.07.2023 № 23/1401 на суму 19 763065,92 грн (далі – Договір) (лот 1), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 01.09.2023.
Період усунення порушень: 12.09.2023 21:29 - 16.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2023 21:29

Запити/Пояснення