-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою населених пунктів -утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ
Завершена
100 657 370.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 503 286.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 503 286.85 UAH
Номер:
b802300147ec403a9f3ad40b6a6063f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-07-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.07.2023 00:00
Період моніторингу:
27.07.2023 10:58 - 18.08.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
26.07.2023 № 158 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.07.2023 № 158
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2023-06-20-015106-a 20.06.2023 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, тендерної пропозиції, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі - Замовник) про закупівлю, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28 червня 2023, тендерну пропозицію ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднено 28 червня 2023, договір від 04.07.2023 № 04/07-1 та додаткові угоди від 01.08.2023 № 1 та № 2, пояснення замовника отримане 04.08.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.08.2023 15:49 - 22.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.08.2023 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
e5efdf0319094fd5b13ef04649174d15
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
01.08.2023 09:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2023 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі послуги з благоустрою населених пунктів -утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (UA-2023-06-20-015106-a) очікуваною вартістю 100 657 370,00 грн., яку проведено Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що Замовником у підпункті 2 пункту 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» та підпунктом 2 примітки проекту Договору який є додатком 6 до тендерної документації, Замовником вказано таку підставу для внесення змін до істотних умов договору, як погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Однак, нормами підпункту 2 пункту 19 Особливостей погодження зміни ціни за одиницю товару за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як товар.
Отже, включення до умов укладання договору про закупівлю робіт такої підстави для внесення змін до істотних умов договору, як погодження зміни ціни за одиницю товару, не відповідає нормам підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
Пункт 6.4.4. проекту договору не співпадає з п . 6.4.4. підписаного договору, а саме додана фраза «в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю»
Пунктом 22 Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» визначено «Супутні послуги (перевезення, навантаження сміття, підмітання, миття, чищення від снігу засобами малої механізації, перевезення робітників, тощо)» в кількості 57699,3 маш/год. Учасник надає пропозицію на 57693,3 маш/год, що на 6 маш/год менше. (Файл 35.Розрахунки (1).pdf, позиції 25-33, 49 - 50)
Крім того, останнім абацем розділу «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 тендерної документації визначено: інформацію в довільній формі про те що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території...
Зазначена довідка відсутня в тендерній пропозиції учасника.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону № 922-VІІІ.
Номер:
b47bebcf8441429eb4e18f664d432eb3
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
04.08.2023 13:57
Опис:
На Запит від 01 серпня 2023 року департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради повідомляє таке.
- По питанню встановлення Замовником підстав для внесення змін до істотних умов договору.
Будь ласка, перегляньте уважно та повторно перечитайте вимоги тендерної документації і примітки встановлені в додатку 6 тендерної документації до проекту договору.
Так, Замовником у відповідності до положення Особливостей перелічено усі випадки внесення змін до істотних умов договору, а нижче за текстом встановлено чотири випадки які стосуються послуг, а саме:
«1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
3) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)».
Отже, як вбачається із наведеного, така підстава як погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару НЕ ВСТАНОВЛЕНО ДО ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ.
- Щодо наступного питання про додання фрази в пункт 6.4.4. договору.
В пункті 6.4.4 проекту договору встановлено двокрапку, яка в свою чергу означає, що цей пункт заповнюється за результатами аукціону, у зв’язку із тим, що Замовник не може знати заздалегідь чи буде залучено субпідрядника/співвиконавця до надання послуг, та в якому обсязі його залучатиме виконавець.
Двокрапку також встановлено в пунктах: 5.1. Строк (термін) надання послуг, 5.2. Місце надання послуг,
5.3. Кількість послуг, які також заповнюються за результатами аукціону
- Пунктом 22 таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», зазначено послуги супутні (перевезення, навантаження сміття, підмітання, миття, чищення від снігу засобами малої механізації, перевезення робітників, тощо) у кількості 57 693,3 маш.год.
- З довідкою про те що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території можна ознайомитись на сторінці 47 тендерній пропозиції