-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Технічне переоснащення магістральної теплової камери № МК 4811 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317 Б (інв. № 0301952) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція").
Завершена
12 291 759.45
UAH з ПДВ
Номер:
7bdeaca8a108498faed2e76b9cf9d22e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 14:33 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2023 № 68-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.11.2023 № 68-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2023-06-20-014714-a від 20.06.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Харківські теплові мережі» (далі – Замовник) на 2023 рік, договір про закупівлю робіт від 14.06.2023 за №68061403, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення (із долученими документами) Замовника від 29.11.2023, від 05.12.2023 та від 06.12.2023 отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.12.2023 14:10 - 13.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2023 14:10
Запити/Пояснення
Номер:
e6da93cd9d9245d8af9d47d823036dc2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.11.2023 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Технічне переоснащення магістральної теплової камери № МК 4811 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317 Б (інв. № 0301952) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-014714-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар (роботи), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
66ea7bd405cf4831a84848a2c7399d76
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
29.11.2023 16:00
Опис:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення по моніторингу процедури закупівлі за предметом «Технічне переоснащення магістральної теплової камери № МК 4811 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317 Б (інв. № 0301952) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-014714-a). 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, позитивного експертного звіту за вказаним об’єктом та технічного завдання підрозділу-ініціатора закупівлі, яке було оприлюднене під час оголошення закупівлі (UA-2023-06-02-011800-a) як Додаток № 2 до тендерної документації та завантажено в електронну систему закупівель під час надання цієї відповіді. 2. Щодо інформації та документального підтвердження наявності підстав для здійснення процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів: згідно підпункту 6 пункту 13 Постанови № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. 11.06.2023 р. було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах за предметом «Технічне переоснащення магістральної теплової камери № МК 4811 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317 Б (інв. № 0301952) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-014714-a) на підставі чого був укладений договір про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Номер:
664b84d728eb4de78e4b673d494e26c6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.11.2023 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Технічне переоснащення магістральної теплової камери № МК 4811 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317 Б (інв. № 0301952) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-014714-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар (роботи), що є предметом даної закупівлі.
2. Аналізуючи обґрунтування здійснення публічної закупівлі робіт шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі пп.6 п.13 Особливостей №1178 (відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-02-011800-a), для уточнення, прошу надати інформацію та документальне підтвердження наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі, а саме:
- чи встановлювалися вимоги до суб’єкта, з яким було укладено договір про закупівлю, якщо встановлювалися, надайте документ, який це підтверджує;
- надайте скан-копії документів, поданих суб’єктом, з яким укладено договір щодо його відповідності встановленим вимогам на підставі застосування закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fc9b03d2eeca4aba8644bd151395ec0d
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
05.12.2023 16:32
Опис:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення по моніторингу процедури закупівлі за предметом «Технічне переоснащення магістральної теплової камери № МК 4811 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317 Б (інв. № 0301952) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-014714-a):
1. У відповідь на перше питання надаємо скан-копії запиту Замовника та комерційних пропозицій потенційних підрядників шляхом завантаження окремих файлів.
2. 12.06.2023р. потенційним підрядникам, зокрема ТОВ «ТЕПЛО-КВАР», було направлено листи щодо можливості виконання робіт з технічного переоснащення магістральної теплової камери № МК 4811 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317 Б (інв. № 0301952), в яких викладений перелік вимог та документів, які необхідно надати на підтвердження відповідності цим вимогам (додаток 1 до листа). У відповідь ТОВ «ТЕПЛО-КВАР» надало лист Вих. №05/3 від 13 червня 2023р. з ціновою пропозицією та документами, що підтверджують відповідність учасника встановленим Замовником вимогам. Скан-копії вищезазначених документів надаються.
Номер:
1fc5e620f79342d094231e45785bf61f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.12.2023 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Технічне переоснащення магістральної теплової камери № МК 4811 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317 Б (інв. № 0301952) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-014714-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізуючи обґрунтування здійснення публічної закупівлі робіт шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі пп.6 п.13 Особливостей №1178, для уточнення, прошу надати скан-копії документів, поданих суб’єктом, з яким укладено договір щодо його відповідності встановленим вимогам на підставі застосування закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a72b5f78f8de4945b2ae2a371f4d52ca
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
06.12.2023 13:54
Опис:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення по моніторингу процедури закупівлі за предметом «Технічне переоснащення магістральної теплової камери № МК 4811 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317 Б (інв. № 0301952) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 "Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-014714-a):
У відповіді на запит про надання пояснення Західного офісу Держаудитслужби (обл.) від 30 лист 11:00 наданій Комунальним підприємством «Харківські теплові мережі» 5 груд 16:32 шляхом завантаження окремого файлу (Пропозиція ТОВ ТЕПЛО-КВАР_.pdf) вже були викладені скан-копії документів, поданих суб’єктом (ТОВ «ТЕПЛО-КВАР»), з яким укладено договір щодо його відповідності встановленим вимогам на підставі застосування закупівлі. Вищезазначений файл містить скан-копії наступних документів:
1. Лист з ціновою пропозицією.
1. На підтвердження повноваження щодо підпису договору про закупівлю для керівника підрядника, якого уповноважено підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів), надано копію протоколу установчих зборів та наказу про вступ на посаду директора.
2. Копію опису за підписом державного реєстратора, за допомогою коду якого є можливим перевірити останню редакцію такого установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).
3. Протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
4. Опис робіт оформлений у довільній формі, що пропонуються у відповідності до вимог замовника, встановлених у Додатку №2 до листа Замовника.
5. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання робіт без залучення субпідрядника.
6. Інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а саме: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
7. Довідку в довільній формі про те, що підрядник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території.
8. Лист, складений у довільній формі, про те, що ознайомлений та погоджується з умовами проєкту договору про закупівлю, наведеному у Додатку № 3 до листа Замовника.
9. Лист в довільній формі, яким підрядник гарантує, що під час укладення договору про закупівлю (разом з підписаними примірниками договору) зобов’язується надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та ці документи.
10. Інформаційну довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; оригінал листа-відгука від контрагента в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; Копію аналогічного за предметом закупівлі договору, який вказано у вищезазначеній інформаційній довідці.
У відповіді на цей запит повторно завантажуємо вищезазначений файл (Пропозиція ТОВ ТЕПЛО-КВАР_.pdf).