-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Завершена
1 586 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 930.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 930.00 UAH
Номер:
213e84d54a46431eab36a0e5aabdd662
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-18-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2023 00:00
Період моніторингу:
18.07.2023 21:29 - 09.08.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2023 № 168
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.07.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.07.2023 № 168
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
23 UA-2023-06-20-012256-a 20.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанова № 1178, оприлюднення інформації про закупівлю ФОП «Зайцева Олена Вікторівна», розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ФОП «Зайцева Олена Вікторівна», своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 8 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.06.2023 року, реєстри отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Зайцева Олена Вікторівна», протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2023, договір про закупівлю від 07.07.2023 № 6, пояснення Замовника від 24.07.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.08.2023 16:49 - 12.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2023 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
31eaef0ef4934410ad117e65c349e3f2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.07.2023 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-20-012256-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
52cfafcc5dd643858a367b9126ce253c
Назва:
Відповідь на запит щодо закупівлі UA-2023-06-20-012256-a
Дата опублікування:
24.07.2023 12:22
Опис:
На Ваш запит від 19.07.2023 року про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-20-012256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ» надає пояснення щодо розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартостіі.
Номер:
f34734ffa34141318ae80c2fe6187d5c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.07.2023 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-20-012256-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d325fd89a8554a5c9950223c74fe41c9
Назва:
Відповідь на запит щодо закупівлі UA-2023-06-20-012256-a
Дата опублікування:
24.07.2023 12:23
Опис:
На Ваш запит від 19.07.2023 року про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-20-012256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ» надає пояснення щодо розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартостіі.
Номер:
796d6263ca954ca5a6c52e3d35649ec9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.07.2023 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-20-012256-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно з підпунктом 1 пункту 1 «Запропоновані учасником товари повинні відповідати наступним загальним вимогам» Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до тендерної документації, вироби медичного призначення, що є предметом цієї закупівлі, запропоновані Учасником, повинні бути дозволені до застосування в медичній практиці на території України. Відповідно до пункту 9 таблиці 2 «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації, учасники повинні надати в складі пропозиції закупівлі документи, що підтверджують якість товару та відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам.
Поясніть будь-ласка яким чином учасником процедури закупівлі ФОП "Зайцева Олена Вікторівна" виконано вимоги, які передбачені підпунктом підпунктом 1 пункту 1 «Запропоновані учасником товари повинні відповідати наступним загальним вимогам» Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» та пункту 9 таблиці 2 «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації, а саме: надання документів, які підтверджують, що вироби медичного призначення, які є предметом цієї закупівлі дозволені до застосування в медичній практиці на території України?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c8ffbed197ee479ab6f2838899bde088
Назва:
Відповідь на запит щодо закупівлі UA-2023-06-20-012256-a
Дата опублікування:
24.07.2023 12:36
Опис:
На Ваш запит від 20.07.2023 року про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-20-012256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ» надає пояснення щодо виконання вимог, які передбачені підпунктом підпунктом 1 пункту 1 «Запропоновані учасником товари повинні відповідати наступним загальним вимогам» Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» та пункту 9 таблиці 2 «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації ФОП "Зайцева Олена Вікторівна"
Номер:
33d58240a74c4c3fbbe182c2e8f54b29
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.07.2023 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-20-012256-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Підпунктом 1.7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. В тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "Зайцева Олена Вікторівна" завантажені скановані документи. Проте, учасником процедури закупівлі ФОП "Зайцева Олена Вікторівна" не накладено КЕП/УЕП на кожний документ окремо.
Поясніть будь-ласка, яким чином учасником процедури закупівлі ФОП "Зайцева Олена Вікторівна" виконано вимоги, які передбачені підпунктом 1.7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b352f0402b154b729711c9892a22dbb2
Назва:
Відповідь на запит щодо закупівлі UA-2023-06-20-012256-a
Дата опублікування:
24.07.2023 12:38
Опис:
На Ваш запит від 20.07.2023 року про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-20-012256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ» надає пояснення щодо підписання тендерної пропозиції ФОП "Зайцева Олена Вікторівна"
Номер:
232bddc58476491f810517bdb458cbaf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.07.2023 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-20-012256-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до пункту 8 таблиці 2 «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації, учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції копії документів про право підписання договору про закупівлю.
Учасником процедури закупівлі ФОП "Зайцева Олена Вікторівна" завантажено документ «Довідка про підписанта» в якій зазначено, що згідно відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань уповноваженою особою, щодо підпису документів тендерної пропозиції та підписання договору про закупівлю є Зайцева Олена Вікторівна.
Слід зазначити, що в графі «Прізвища, імена, по батькові осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені фізичної особи – підприємця без довіреності, у тому числі підписувати договори, дані про наявність обмежень щодо представництва від імені фізичної особи – підприємця» витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який завантажено учасником процедури закупівлі ФОП "Зайцева Олена Вікторівна" відомості відсутні.
Поясніть будь-ласка, яким чином учасником процедури закупівлі ФОП "Зайцева Олена Вікторівна" виконано вимоги, які передбачені пунктом 8 таблиці 2 «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації, а саме: надання копії документів про право підписання договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6e0384682eae49f6ad2934d70a37cd8c
Назва:
Відповідь на запит щодо закупівлі UA-2023-06-20-012256-a
Дата опублікування:
24.07.2023 12:40
Опис:
На Ваш запит від 21.07.2023 року про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-20-012256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ» надає пояснення щодо підписання тендерної пропозиції ФОП "Зайцева Олена Вікторівна"