-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб житньо-пшеничний, батон нарізний, слойка)
Завершена
105 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 050.00 UAH
Номер:
a229d3245bda4aa08a2b0f29d3b5fe8b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-17-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2023 00:00
Період моніторингу:
17.07.2023 16:07 - 08.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.07.2023 № 67-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.07.2023 № 67-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2023-06-20-008402-a, 20.06.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасності укладання договору та додаткової угоди про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору та додаткової угоди про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Лохвицька міська лікарня» (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 20.06.2023 № 76; тендерну пропозицію учасника ТДВ «Червонозаводський хлібозавод»; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 29.06.2023 № 85; повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2023; договір поставки від 07.07.2023 № 106, укладений між замовником та ТДВ «Червонозаводський хлібозавод» на суму 99210,00 грн; додаткову угоду від 25.07.2023 б/н до договору поставки; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 25.07.2023.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення Замовником чинного законодавства, в частині не відхилення тендерних пропозицій учасників на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178 за наявності документальних підстав для відхилення.
Так, замовником в Додатку 2 до тендерній документації встановлено вимогу про надання документів, а саме: «Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідок згідно з підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей та абзацом 14 пункту 47 Особливостей». При цьому переможцем, «ТДВ «Червонозаводський хлібозавод», у визначений термін не було надано необхідних документів, що є порушенням абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 18.07.2023 через електронну систему закупівель замовнику надано відповідний запит.
Замовником 25.07.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь, а саме: розглянувши запит про наявність порушення та з урахуванням, що учасником не було надано в паперовому вигляді документи, уповноважена особа вирішує розірвати договір.
Також, відомості веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником в електронну систему закупівель було завантажено додаткову угоду від 25.07.2023 б/н про розірвання договору на суму 78593,00 гривень.
Моніторингом питання своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю встановлено порушення Замовником чинного законодавства, в частині несвоєчасного надання замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю як це передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Згідно пункту 23 Постанови № 1178 «Моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону».
Нормами частини п’ятої статті 8 Закону передбачено, що Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Так, в ході моніторингу 18.07.2023 через електронну систему закупівель замовнику надано запит. Однак, замовником відповідь на запит надана з порушенням строків, а саме 25.07.2023 (на п’ятий робочий день), чим порушено частину п’яту статті 8 Закону в частині не своєчасного надання відповіді на запит органу державного фінансового органу.
Період усунення порушень:
26.07.2023 19:23 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2023 19:23
Запити/Пояснення
Номер:
49abe76e2b9d4687801487160d2c33ab
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.07.2023 09:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 105000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-20-008402-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що в додатку 2 до тендерній документації встановлено вимогу про надання документів, а саме: «Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідок згідно з підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей та абзацом 14 пункту 47 Особливостей». При цьому переможцем, «ТДВ «Червонозаводський хлібозавод», у визначений термін не було надано необхідних документів.
Надайте пояснення щодо визначення переможцем процедури закупівлі «ТДВ «Червонозаводський хлібозавод».
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1e1a2b27906443cdb232567040252d0b
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
25.07.2023 12:43
Опис:
Прошу вибачення за несвоєчасну відповідь, в зв'язку із лікарняним уповноваженої особи, не мали можливості надати відповідь. «ТДВ «Червонозаводський хлібозавод», у визначений термін не надав необхідних документів, договір буде розірвано. Дякую