• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з утримання вулично-шляхової мережі (аварійне відновлення дорожньої розмітки) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

753 871.93 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 770.00 UAH
Номер: ddb4eca2e579479a968a4a3427364f9d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-04-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.08.2023 11:49 - 26.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.08.2023 № 214 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Ірина ГОРБАНСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-06-20-005817-a 20.06.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 187-40-99, ele.ele@ex.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення Замовником пунктів 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГОРИЗОНТАЛЬ-77», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, в редакції від 20.05.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ГОРИЗОНТАЛЬ-77» (далі - Переможець), вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ФОКСРОАД» від 05.07.2023, обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «ФОКСРОАД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.07.2023 № 265, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ДОР ВЕКТОР» від 12.07.2023, обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «ДОР ВЕКТОР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2023 № 279, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.07.2023 № 283, повідомлення про намір укласти договір від 12.07.2023, договір від 20.07.2023 № 1102/2023. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції ТОВ «ФОКСРОАД» з остаточною ціною 369 000,00 грн з ПДВ, ТОВ «ДОР ВЕКТОР» з остаточною ціною 370 500,00 грн з ПДВ, ТОВ «ГОРИЗОНТАЛЬ-77» з остаточною ціною 659 900,00 грн з ПДВ, ТОВ «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ СУЧАСНЕ МІСТО» з остаточною ціною 660 000,00 грн з ПДВ. За результатами аналізу документів, оприлюднених на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з протоколом від 06.07.2023 № 265 Замовником відхилено пропозицію учасника ТОВ «ФОКСРОАД» у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції (не надав документального підтвердження підвищення кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Степаненко С. О.). Проте, відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до ТД наявність інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та його кваліфікація підтверджується сканованою копією відповідного сертифікату. Таким чином Замовник тендерною документацією не вимагав наявності документального підтвердження підвищення кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Так, виходячи з вищезазначеного Замовник не довів правомірність причини відхилення учасника ТОВ «ФОКСРОАД». Таким чином, Замовником, безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ФОКСРОАД», яка є дешевшою на 290 900 гривень за пропозицію Переможця, що призвело до порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені пунктами 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922. Разом з тим, Замовник відхилив наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ДОР ВЕКТОР» відповідно до протоколу відхилення від 10.07.2023 № 279 у зв’язку з тим, що Замовник вважає обґрунтування щодо аномально низької ціни неналежним, оскільки пояснення не містить жодного документального підтвердження щодо наявних спеціальних цінових пропозицій (знижок) на матеріали для нанесення дорожньої розмітки, які необхідні для надання послуг за предметом закупівлі. Проте, відповідно до підпункту 8 пункту 37 Особливостей Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Так, виходячи з вищезазначеного Замовник не довів правомірність причини відхилення учасника ТОВ «ДОР ВЕКТОР». Таким чином, Замовником, безпідставно відхилено наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ДОР ВЕКТОР», яка є дешевшою на 289 400 гривень за пропозицію Переможця, що призвело до порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені пунктами 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922.
Період усунення порушень: 29.08.2023 16:53 - 13.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.08.2023 16:53

Оскарження висновку в суді

Опис: ПРОШУ: 1. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі. 2. Розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження з викликом сторін. 3. Визнати протиправним та скасувати висновок Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 29.08.2023 року за результатами моніторингу UA-M-2023-08-04-000007 процедури закупівлі UA-2023-06-20-005817-a, оголошеної Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради на закупівлю послуг з утримання вулично-шляхової мережі (аварійне відновлення дорожньої розмітки) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 4. Вирішити питання про розподіл судових витрат.
Дата публікації: 08.09.2023 12:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2023-08-04-000007 по закупівлі послуг: Послуги з утримання вулично-шляхової мережі (аварійне відновлення дорожньої розмітки) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-20-005817-a. Відповідно до частини 8, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі- Закон), Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку від 29 серпня 2023 року про результати моніторингу закупівлі: Послуги з утримання вулично-шляхової мережі (аварійне відновлення дорожньої розмітки) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Державною аудиторською службою України (ідентифікатор моніторингу - UA-M-2023-08-04-000007). За результатами проведеного моніторингу державний аудитор дійшов висновку про те, що Замовником підчас проведення закупівлі допущені порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені пунктами 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». 1. «За результатами аналізу документів, оприлюднених на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з протоколом від 06.07.2023 № 265 Замовником відхилено пропозицію Учасника ТОВ «ФОКСРОАД» у зв’язку з тим, що Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції (не надав документального підтвердження підвищення кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Степаненко С. О.). Проте, відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до ТД наявність інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та його кваліфікація підтверджується сканованою копією відповідного сертифікату. Таким чином Замовник тендерною документацією не вимагав наявності документального підтвердження підвищення кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Так, виходячи з вищезазначеного Замовник не довів правомірність причини відхилення Учасника ТОВ «ФОКСРОАД». Таким чином, Замовником, безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ФОКСРОАД», яка є дешевшою на 290 900 гривень за пропозицію Переможця, що призвело до порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені пунктами 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922». Так у відповідності до вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник процедури закупівлі має підтвердити зокрема наявність інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, шляхом приєднання сканованої копії відповідного сертифікату. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ФОКСРОАД» Замовником виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника була відсутня копія сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, натомість Учасником до тендерної пропозиції приєднано свідоцтво про підвищення кваліфікації видане Степаненко Софії Олександрівні за напрямом: Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації № 00051 на інженера-проектувальника видане 20.07.2017 року. Варто зауважити, що у відповідності до положень статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відомості про дотримання цих вимог вносяться до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Тобто, з вищевикладеного вбачається, що роботи в частині кошторисної документації можуть виконуватися спеціалістом, який отримав кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та вчасно (раз на п’ять років) підтверджує свою кваліфікацію. При цьому відомості про чинність кваліфікаційного сертифікату є загальнодоступною публічною інформацією, доступною для перегляду у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва. Враховуючи викладене вище Замовник, керуючись положеннями пункту 43 Особливостей 04 липня 2023 року в електронній системі закупівель оприлюднив повідомлення про усунення невідповідностей, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФОКСРОАД». Учаснику запропоновано в термін 24 години з моменту оприлюднення повідомлення усунути невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції, зокрема: - Сканованої копії сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Степаненко Софії Олександрівни, - Документів, що підтверджують підвищення кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Степаненко Софії Олександрівни, відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність»; На виконання вимог про усунення невідповідностей Учасник 05 липня 2023 року приєднав до тендерної пропозиції кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошорисної документації Степаненко Софії Олександрівни (сертифікат серія АР 002922 виданий 31.08.2012 року), та свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-проектувальника Степаненко Софії Олександрівни видане 20.07.2017 року. Оскільки з моменту видачі свідоцтва про підвищення кваліфікації (20.07.2017 року) пройшло більше п’яти років то відповідно вимог ст. 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" Степаненко Софія Олександрівна мала б підвищити кваліфікацію та отримати свідоцтво про підвищення кваліфікації у 2022 році. Проте у складі тендерної пропозиції Учасник не надав документа що свідчить про підвищення кваліфікації Степаненко Софії Олександрівни та отримання свідоцтва про підвищення кваліфікації у 2022 році - тому кваліфікаційний сертифікат не є чинним. Крім того, під час перевірки відомостей про чинність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Степаненко Софії Олександрівни (сертифікат серія АР № 002922 виданий 31.08.2012 року) виявлено, що до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua) внесено інформацію про призупинення дії даного сертифікату (серія АР № 002922 виданого Степаненко Софії Олександрівні 31.08.2012 року) (Додаток № 1 до аргументованих заперечень- знімок екрану Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва). Отже, за відсутності в тендерній пропозиції документа, який підтверджує право особи здійснювати діяльність інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, можна стверджувати, що Учасник не підтвердив відповідності вимогам тендерної документації стосовно відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А отже уповноважена особа цілком правомірно прийняла рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФОКСРОАД» з причин не виконання ним вимог про усунення невідповідностей, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції. 2. «Замовник відхилив наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ДОР ВЕКТОР» відповідно до протоколу відхилення від 10.07.2023 № 279 у зв’язку з тим, що Замовник вважає обґрунтування щодо аномально низької ціни неналежним, оскільки пояснення не містить жодного документального підтвердження щодо наявних спеціальних цінових пропозицій (знижок) на матеріали для нанесення дорожньої розмітки, які необхідні для надання послуг за предметом закупівлі. Проте, відповідно до підпункту 8 пункту 37 Особливостей Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Так, виходячи з вищезазначеного Замовник не довів правомірність причини відхилення Учасника ТОВ «ДОР ВЕКТОР». Таким чином, Замовником, безпідставно відхилено наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ДОР ВЕКТОР», що призвело до порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації Учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені пунктами 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII». Неправомірність рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «ДОР ВЕКТОР», яка виявилася аномально низькою, обґрунтовується аудитором недоведеністю підстав для такого відхилення. Водночас, відповідно до абзацу 9 пункту 37 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) - Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. При цьому варто зауважити, що у відповідності до частини 14 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо Учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. (Аналогічна норма міститься в підпункті 1 пункту 45 Особливостей). Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. З урахуванням того, що ціна пропозиції ТОВ «ДОР ВЕКТОР» визначена системою аномально низькою, Учасник приєднав до тендерної пропозиції документ за № 1 від 06.07.2023 року «Обгрунтування аномально низької ціни», яким повідомив Замовника про можливість отримання підприємством спеціальних цінових пропозицій (знижок) на матеріали, що використовуються під час нанесення дорожньої розмітки. При цьому жодного документального підтвердження можливості ТОВ «ДОР ВЕКТОР» надати послуги за аномально низькою ціною до електронної системи Учасником не завантажено. Таким підтвердженням могло б бути надання інформації про найменування постачальників матеріалів від яких ТОВ «ДОР ВЕКТОР» отримує спеціальні цінові пропозиції (знижки) на матеріали, розмір таких знижок, вартість матеріалів з урахуванням спеціальних цінових пропозицій та знижок, видаткові накладні на матеріали для нанесення дорожньої розмітки, тощо. Зазначене вище надало уповноваженій особі підстави вважати, що Учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою, що у відповідності до положень підпункту 1 пункту 45 Особливостей надає Замовнику право відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ФОКСРОАД», пропозиція якого була визнана найбільш економічно вигідною, та була визначена аномально низькою, Учасник, у встановлені строки приєднав якісне, повне та достатнє обґрунтування аномально низької ціни (з інформацією про ціни, наявність знижок, цінових пропозицій та видаткових накладних та матеріали для нанесення дорожньої розмітки), і в разі підтвердження наявності в Учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації ТОВ «ФОКСРОАД» було б визначено переможцем процедури закупівлі, навіть з аномально-низькою ціною тендерної пропозиції, що повністю спростовує висновок спеціаліста Державної аудиторської служби про порушення Замовником принципів максимальної економії, недискримінації Учасників та рівного ставлення до них. Відтак враховуючи наповненість та якість обґрунтування аномально низької ціни Учасника ТОВ «ФОКСРОАД» Замовником, на основі порівняння було прийнято рішення про неналежне обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «ДОР ВЕКТОР», що була визнана наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, та була відхилена Замовником відповідно до положень підпункту 1 пункту 45 Особливостей. Вищезазначене свідчить про правомірність і обґрунтованість рішень уповноваженої особи ДЖКГ БМР щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ФОКСРОАД» та ТОВ «ДОР ВЕКТОР», поданих для участі у відкритих торах щодо закупівлі послуг: Послуги з утримання вулично-шляхової мережі (аварійне відновлення дорожньої розмітки) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-20-005817-a. А також повністю спростовує висновки Держаудитслужби про безпідставне відхилення Замовником пропозицій Учасників закупівлі, в результаті чого порушено принципи максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації Учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені пунктами 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради вважає висновок Державної аудиторської служби про результати моніторингу UA-M-2023-08-04-000007 по закупівлі послуг: Послуги з утримання вулично-шляхової мережі (аварійне відновлення дорожньої розмітки) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а відтак підлягає скасуванню. Додатки: Додаток № 1 – знімок екрану Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Дата публікації звіту: 04.09.2023 12:43