-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція каналізаційного напорного колектору від КНС № 1А по вул. Соборній до міських очисних споруд
Завершена
272 996 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 729 960.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 729 960.00 UAH
Номер:
9b64525280204826a844fe13e7c3d2c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-02-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2023 00:00
Період моніторингу:
02.08.2023 14:19 - 24.08.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-06-20-002691-a 20.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТЕХМАШЕКСПОРТ», ТОВ «Будівельна компанія «АКВАБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 20.06.2023 № 297/05.02.03-05/2023), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХМАШЕКСПОРТ» (далі – ТОВ «ТЕХМАШЕКСПОРТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «АКВАБУД» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «АКВАБУД»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.07.2023 № 314/05.02.03-05/2023, від 19.05.2023 № 66, від 06.07.2023 № 317/05.02.03-05/2023, від 24.07.2023 № 346/05.02.03-05/2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.07.2023, договір на реконструкцію каналізаційного напорного колектора від КНС № 1А по вул. Соборній до міських очисних споруд від 19.07.2023 № 405-К на суму 194 999 000,00 грн, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 10.08.2023 та 18.08.2023.
Період усунення порушень:
24.08.2023 17:43 - 30.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.08.2023 17:43
Запити/Пояснення
Номер:
ce0d1752482a4871bf450f9683563ac9
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2023 14:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції каналізаційного напорного колектору від КНС № 1А по вул. Соборній до міських очисних споруд (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-002691-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5489fe9f09f54056a9448bcfe54f34a0
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
10.08.2023 15:28
Опис:
На Ваш запит Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі технічних умов для проєктування №1099/19 від 28.02.2023 та попередньо – розробленого ескізного проєкту, на основі якого були проведені попередні розрахунки (додаються у вигляді додатків до цього пояснення).
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості здійснювалось на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Реконструкція каналізаційного напорного колектору від КНС № 1А по вул. Соборній до міських очисних споруд» (додається у вигляді додатку до цього пояснення).
Розмір бюджетних призначень передбачений Рішеннями Сумської міської ради від 15 березня 2023 року № 3557 – МР та від 29 березня 2023 року № 3667 – МР в сумі 400 000,00 грн. (додається у вигляді додатку до цього пояснення). 18.05.2023 Замовником укладений Договір №231-к на виготовлення ескізного проекту «Реконструкція каналізаційного напірного колектору від КНС №1А по вул. Соборній до міських очисних споруд», ціна якого 96 265 грн. 29 коп.
Номер:
dd0a5c42adf94dceaed01cf1170fd52d
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
17.08.2023 09:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції каналізаційного напорного колектору від КНС № 1А по вул. Соборній до міських очисних споруд (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-002691-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. На підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вами визначено відповідність тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «АКВАБУД» вимогам підпункту 2.1 додатку 1 тендерної документації:
- щодо документального підтвердження інформації наданої учасником ТОВ «АКВАБУД» (довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання проектних робіт від 23.06.2023 № 1/5 (Фома 3)) в частині: «для підтвердження наданої інформації Учасник надає на кожну особу, зазначену в Фомі 3 наступні документи: для штатних працівників - копії наказів про призначення на посаду; для працівників залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів. У разі залучення іншої (их) організації (й), як субпідрядника/ співвиконавця, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, таким як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, Учасник, надає кваліфікаційні документи працівників організації (ій), яку планує залучити».
- щодо надання учасником ТОВ «АКВАБУД» кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури провідного інженера – проектувальника Сидоренко Сергія Вікторовича серії АР № 013872, виданого 26.12.2017 за напрямом інженерно – будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природнього середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки), строк дії якого закінчився 26.12.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d742bef81bcd4572b36d6d237f1b4d9b
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
18.08.2023 10:49
Опис:
На Ваш запит Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради повідомляє наступне.
Для підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до тендерної документації Учасник, на вимогу п.п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації повинен надати на кожну особу, зазначену в Фомі 3 наступні документи:
1) для штатних працівників - копії наказів про призначення на посаду;
2) для працівників залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів;
3) у разі залучення іншої (их) організації (й), як субпідрядника/ співвиконавця, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, таким як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, Учасник, надає кваліфікаційні документи працівників організації (ій), яку планує залучити.
На виконання вищезазначених вимог, учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АКВАБУД", надає Довідку про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт від 26.06.2023 №1/1 (додається як додаток до цього пояснення), відповідно до якої надає кваліфікаційні документи працівників організацій, яких планує залучити.
Файл Додаток _1.rar, експортований 27.06.2023 о 19:04-23 учасником, містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання проектних робіт від 23.06.2023 №1/5 (додається як додаток до цього пояснення), в якій зазначено, що такі працівники залучатимуться в складі організацій субпідрядників, яких планує залучити учасник та надав кваліфікаційні документи працівників на кожну особу, зазначену у Формі 3, чим повністю виконав вимоги тендерної документації в цій частині.
В п.3 цієї Довідки зазначений інженер – проектувальник Сидоренко Сергій Вікторович та на виконання вимог п.п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації наданий кваліфікаційний сертифікат серії АР №01372, виданий 26.12.2017.
Повноваження щодо проведення професійної атестації делеговані саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності статтею17 Закону України «Про архітектурну діяльність» із змінами. Саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності є Всеукраїнська громадська організація «Гільдія проектувальників у будівництві».
На сайті «Гільдії проектувальників у будівництві» (http://vugip.org.ua/get-the-certificate/), який знаходиться у відкритому доступі, в повідомленні про внесення в реєстр інженерів – проектувальників, наявна інформація за №п/п 12175 (стовпець А), щодо дати останнього проходження підвищення кваліфікації Сидоренко Сергія Вікторовича 16.12.2022 року (стовпець І) та підтверджена дійсність на даний час кваліфікаційного сертифікату серії АР №01372 (стовпець j), виданого 26.12.2017 (повідомлення додається як додаток до цього пояснення). Таким чином Замовником визначена відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам п.п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації в цій частині.