• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Легковий автомобіль спеціалізованого призначення (учбовий)

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Номер: 37b5a2c4b07d4cccbfd5bb1289160aef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-07-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 07.08.2023 16:51 - 29.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.08.2023 №36-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 07.08.2023 №36-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-06-20-001548-a 20.06.2023 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей (в редакції від 20.05.2023). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 20.05.2023), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи на недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 20.05.2023 (далі – Особливості (в редакції від 20.05.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Сумській області (філія ГСЦ МВС) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.06.2023 (протокол №43Ф), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.06.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «АРТМОТОР» (далі – ТОВ «АРТМОТОР»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.06.2023 №47Ф, повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2023, договір від 05.07.2023 №62-23, додаткову угоду від 17.08.2023 №1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.08.2023 та від 24.08.2023, звіт про виконання договору від 23.08.2023 року. Відповідно до абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей (в редакції від 20.05.2023) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Згідно з підпунктом 4 пункту 47 Особливостей (в редакції від 20.05.2023) замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Наявність підстави, передбаченої підпунктом 4 пункту 47 Особливостей (в редакції від 20.05.2023) перевіряється безпосередньо замовником у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу, які розміщуються на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України за посиланням: amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv). За результатами моніторингу установлено, що інформація щодо учасника ТОВ «АРТМОТОР» наявна у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу (рішення АМКУ від 10.11.2022 №252-р). Слід зазначити, що станом на дату завершення моніторингу інформація про скасування у судовому порядку рішення АМКУ від 10.11.2022 №252-р відсутня. Враховуючи вищевикладене, у Замовника були наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРТМОТОР». Однак, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей (в редакції від 20.05.2023) не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АРТМОТОР» через те, що учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей та уклав з ним договір від 05.07.2023 №62-23. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 23.08.2023 оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 30.08.2023 09:49 - 14.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.08.2023 09:49

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 18/0026/2023/пр
Дата відкриття провадження: 12.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 592/14559/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 30.08.2023 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-20-001548-а, відповідно до якого Державною аудиторською службою України за результатами моніторингу вищевказаної процедури закупівлі виявлено порушення вимог абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей ( в редакції від 20.05.2023), а саме: інформація щодо учасника ТОВ «АРТМОТОР» наявна у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів та накладення штрафу (рішення АМКУ від 10.11.2022 №252-р). Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель: у Висновку зазначено , що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України « Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи на недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Для запобігання в подальшому порушень при проведенні публічних закупівель зобов’язуюся більш ретельно переглядати та перевіряти документацію учасників та документи переможця, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі. Додатково повідомляю, що у 2023 році мною буде пройдено навчання з питань публічних закупівель, що сприятиме покращенню роботи у даній сфері.
Дата публікації звіту: 05.09.2023 15:20

Запити/Пояснення